forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 23-12-2024, 01:39

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Diesel pali jak smok!
PostNapisane: 08-05-2007, 20:59 
Offline

Dołączył(a): 27-07-2005, 00:48
Posty: 369
Lokalizacja: chełm
Samochód: Daihatsu
Model: Charade 1.0D G101
Rok: 1991
Mam poważny problem i mam nadzieję, że pomożecie mi go rozwiązać.
Zużycie paliwa skoczyło mi na 7 w mieście i 5,5 na trasie przy spokojnej jeździe. Co może być przyczyną??? bo ja już nie mam pomysłów...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-05-2007, 21:02 
Offline

Dołączył(a): 03-02-2006, 20:59
Posty: 105
Lokalizacja: Łódź
Regulowałeś pompe wtryskową ?

_________________
w końcu TD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-05-2007, 22:39 
Offline

Dołączył(a): 27-07-2005, 00:48
Posty: 369
Lokalizacja: chełm
Samochód: Daihatsu
Model: Charade 1.0D G101
Rok: 1991
Próbowałem. Zamontowałem w swoim "prawie" stanowisku pomiarowym i okazało się, że dźwignia gazu jest ustawiona na maksymalne położenie tzn. na ząbkach, efektem jest to, że 1/3 ruchu porusza tą blachę w środku pompy a pozostałe 2/3 to już tylko sprężyna się rozciąga. Poza tym jak zmniejszyłem dawkę to pompa przestała podawać paliwo. Wnioskuję, że to pomy wina. Ale skoro tak to co sie dzieje z tym paliwem jeżeli pali 7 a jest muł niesamowity, a na dodatek (chyba robi mi na złość :) ) nie dymi nawet jak dam w podłogę. Więc już nie wiem.
Może uda mi się załatwić książkę serwisową do charade diesel to może to mnie oświeci...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-05-2007, 22:54 
Offline

Dołączył(a): 03-02-2006, 20:59
Posty: 105
Lokalizacja: Łódź
Znałem gości co sami regulowali pompy i zawsze efekt taki sam . Czasem lepiej zapłacić parę złotych i mieć spokój . Ja za sprawdzenie i ustawienie pompy płaciłem coś koło 100 zł. Taka suma zwróci się w paliwie w ciągu paru tankowań .

_________________
w końcu TD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-05-2007, 23:19 
Offline

Dołączył(a): 27-07-2005, 00:48
Posty: 369
Lokalizacja: chełm
Samochód: Daihatsu
Model: Charade 1.0D G101
Rok: 1991
Zgadzam się tylko, że muszę mieć pewność że pompa jest sprawna bo w lubelskim za regulacje płaci się 150zł i każdy mówi "...będzie dobrze pod warunkiem że pompa dobra..." tacy właśnie mechanicy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-05-2007, 11:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-01-2006, 00:11
Posty: 72
ja jak swoja regulowalem to regulowalem w ilawe zaplacilem cos okolo 50 do 80 zl bo juz dokladie nie pamietam i po trasie nawet zejdzie d 3,5 litra na czerwonej z pol litra wiecej bo od tamtej pory jezdze praktycznie caly czas na czerwonej ale narzekam na piersienie one mnie dobijaja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-05-2007, 15:22 
Offline

Dołączył(a): 27-07-2005, 00:48
Posty: 369
Lokalizacja: chełm
Samochód: Daihatsu
Model: Charade 1.0D G101
Rok: 1991
Moja przed regulacją na trasie wzięła 3,52 ale po miescie nadrabiala :) Chyba poszukam dobrego mechanika i taniego. A czy ktoś zna ceny u Wolińskiego w Świdniku?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-05-2007, 17:47 
Offline

Dołączył(a): 03-02-2006, 20:59
Posty: 105
Lokalizacja: Łódź
Nie wiem jak osiągacie takie spalanie . Ja w zwykłym dieslu nigdy nie zjechałem poniżej 4,3 L .

_________________
w końcu TD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-05-2007, 20:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-01-2006, 00:11
Posty: 72
ale ty masz w turbo tak a nie na wolnossacym [rzyspieszenie i moc z czegos musi byc z samego powietrza tego nie osiągniesz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-05-2007, 20:36 
Offline

Dołączył(a): 03-02-2006, 20:59
Posty: 105
Lokalizacja: Łódź
Wcześniej miałem wolnossącego i 4,3 to w nim w turbo najmniej 4,6

_________________
w końcu TD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-05-2007, 21:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-01-2006, 00:11
Posty: 72
troszeczke za mala roznica pomiedzy wolnossacym a turbo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-05-2007, 22:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-10-2005, 15:08
Posty: 153
Lokalizacja: Bełchatów
Ja u siebie mialem spalanie w cyklu mieszanym 30% miasto 70% trasa 3,8L/100km.wszystko zalezy od pompy wtryskowej i od uzycia gazu i hamowaniem silnikiem to tak po krótce

_________________
Darade GTtI (narazie upgrade do 1xx KM) - było
Sand Lover Discovery


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-05-2007, 22:26 
Offline

Dołączył(a): 03-02-2006, 20:59
Posty: 105
Lokalizacja: Łódź
Mała różnica - na to to już nic nie poradzę :D[/quote]

_________________
w końcu TD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-05-2007, 09:44 
Offline

Dołączył(a): 27-07-2005, 00:48
Posty: 369
Lokalizacja: chełm
Samochód: Daihatsu
Model: Charade 1.0D G101
Rok: 1991
Ja jak polechałem w bieszczady swoim G 30 to 1000 km zrobiłem na 37 litrach i jeszcze cos było :) więc na pewno wziął mniej niż 3,7/100km. Nie rozumiem tylko dlaczego G 101 palą więcej (jak to się mówi)???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-05-2007, 17:19 
Offline

Dołączył(a): 03-02-2006, 20:59
Posty: 105
Lokalizacja: Łódź
Bo są większe i cięższe.

_________________
w końcu TD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL