forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 23-12-2024, 02:00

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Obrotomierz
PostNapisane: 30-01-2006, 22:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-01-2006, 17:07
Posty: 33
Lokalizacja: Dąbrówka
mam problem z obrotomierzem w charadzie dizel 91 roku poprostu przestał działac,zastanawiam sie gdzie jest czujnik od obrotomierza no i nie wiem jak go sprawdzic niewiem czy to wina samego licznika czy wina czujnika.Prosze o pomoc, pomogom mi pomugł bi schemat boc jakies zdjecie.POZDRAWIAM MIŁOSNIKÓW TEJ MARKI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31-01-2006, 00:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
zobacz tutaj
http://www.klub-charade.asis.pl/forum/v ... .php?t=348

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31-01-2006, 11:31 
Coś mi nie pasuje. Obrotomierz w Charadie z dieslem? Chyba że dorobiony, ale po co?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31-01-2006, 11:32 
Offline

Dołączył(a): 28-04-2005, 12:22
Posty: 10
Lokalizacja: Cieszyn
Ten gosc to ja. Nie zalogowało mnie.

_________________
Piotr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31-01-2006, 12:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
hehe , no byly i w dizlach obrotki , wcale nie dorabiane tylko seryjne :)

_________________
http://mieleckie.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31-01-2006, 20:20 
dzieki Amba! interesuje mie jeszcze jak sprawdzic czyjnik ktury gdzies jest niewiem gdzie?jak sie wezne do pracy to bym chciał wszystko sprawdzic by nie rozbierac dwa razy-mam jeszcze prablem z gaszeniem silnika niechce zgasnoc jak przekrecze klucyk poprostu chodzi dalej casami musze go gasic biegami,interesyją mie te dwa czujniki co są na pompie paliwowej.Podejrzewam ze jeden jest własnie od gaszenia a drugi morze od obrotomierza-niewiem.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31-01-2006, 20:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-01-2006, 17:07
Posty: 33
Lokalizacja: Dąbrówka
dzieki Amba! interesuje mie jeszcze jak sprawdzic czyjnik ktury gdzies jest niewiem gdzie?jak sie wezne do pracy to bym chciał wszystko sprawdzic by nie rozbierac dwa razy-mam jeszcze prablem z gaszeniem silnika niechce zgasnoc jak przekrecze klucyk poprostu chodzi dalej casami musze go gasic biegami,interesyją mie te dwa czujniki co są na pompie paliwowej.Podejrzewam ze jeden jest własnie od gaszenia a drugi morze od obrotomierza-niewiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31-01-2006, 20:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
Diselki i Td miały też seryjnie choć rzadko, czerwony zakres mają od 5 tyś , i jeśli jest nie ruszana pompa wtrsykowa to przy tylu mają blokadę obrotów pozatym wszytsko tak samo jak reszta zegarów

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31-01-2006, 20:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
A więc czujnik obrotomierza jest magnetyczny i jest na pompie wtryskowej jak patrzysz na silnik to od przodu wychodzą z niego dwa kabelki , co do gaszenia to musi nie łączyć ci elektro zawór to on zamyka paliwo i diesel gaśnie, jest on też na pompie wtryskowej posprawdzaj kabelki , co do obrotomierza to obstawiam na same zegary jak rozkrecisz ,nie bedziesz miał problemów z znalezieniem potencjometra i układu o którym pisze.

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31-01-2006, 20:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-01-2006, 17:07
Posty: 33
Lokalizacja: Dąbrówka
dzieki zeczywiscie tak wyglodają jak opisujesz popracyje nad tym dzieki za pomoc!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29-03-2007, 14:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-11-2004, 18:05
Posty: 170
Lokalizacja: WARSZAWA
pytanie do panów z benzynowymi obrotkami.czy ktoś wie gdzie znajduje sie podpięcie obrotomierza,na schemacie elek.jest zaznaczony (noice filter) a nie mogę w instalacji na samochodzie go odnależć.sprawdzałem w g100turbo bez rezultatu.

_________________
G100 TURBO CB 61 i G100 CB23


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29-03-2007, 20:14 
Offline

Dołączył(a): 04-06-2006, 05:45
Posty: 279
Lokalizacja: Sosnowiec
Samochód: CHARADE 1.0TD
Model: G101
Rok: 1991
Na obrotkę pomaga terapia wstrząsowa jak sie stuknie w obudowę zegarów na pracującym silniku. Polecam sprawdzenie alternatora i regulatora napięcia. Wyregulować napięcie. U mnie obrotka chodziła jak chciała a po regulacji napięcia działa poprawnie. Może jedynie ma niewielkie błedy wskazań ale działa w miare poprawnie a nic więcej nie było robione.

_________________
1,0TD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29-03-2007, 21:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-11-2004, 18:05
Posty: 170
Lokalizacja: WARSZAWA
tak wszystko się zgadza.obrotkę mam sprawną ,tylko chcę ją zaadoptować do cb23.w wiązce elektr.jest przewód dochodzący do licznika tylko gdzie powinien być podpięty drugi koniec przewodu.na schemacie jest to jakiś filtr elektr. :?

_________________
G100 TURBO CB 61 i G100 CB23


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-04-2007, 15:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-01-2006, 00:11
Posty: 72
a nie chce ci zgasnac bo masz rozwalony elektrozawor na pompie to jest taka niby sruba chyba 27 z jednymprzewodem podlaczonym do kostki na pompie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL