forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 22-12-2024, 22:11

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: 0 - 100 km/h Kto sprawdzał niech wpisze :-)
PostNapisane: 13-09-2005, 20:01 
Offline

Dołączył(a): 25-03-2005, 22:35
Posty: 55
Lokalizacja: Gdynia
Witam !

Sprawdzałem dzisiaj moją Charadkę na LPG (1.0 CB 23 Gaźnik) i o zgrozo wyszło 18 sekund. Setka na 3-cim biegu ale cos mi się wydaje ze gaz przy obrotach to nie to co benzyna bo tak się nie kręci. :(
Nie mam obrotomierza. Może Ktoś ma i wie do ilu obrotów się kręcą te ”Bestie” :D (najlepiej w zestawieniu z max prędkością na danym biegu)

_________________
1.0 TS Turbo ??? :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13-09-2005, 20:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-09-2004, 16:23
Posty: 463
Lokalizacja: Jelenia Góra
Nie wiem czy kogoś interesuje gtti bo mało ich tu, kiedyś sprawdzałem na lotnichu na zawodach to wychodziło koło 7.8s do 100km/h, teraz charadka troche osłabła ale niedługo wróci do formy 8)

Do odcięcia (ok 7500obr) na 2 jedzie 100km/h, na 3 140km/h, na 4 180km/h a na 5 doszedłem do 200km/h, do odcięcia by raczej już nie doszła

_________________
Charadka GTti

..::: Systemy Car Audio :::..

www.caraudio.jelenia.pl

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13-09-2005, 23:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-08-2005, 23:05
Posty: 194
Lokalizacja: RUMIA
Witam też mam 1.0 na gaźniku co do przyspieszenia do 100km/h to niesprawdzałem jeszcze ale na prostej to poleciałem 140km/h i był jeszcze mały zapas moja kobitka już się przestraszyła więc dalej niecisnąłem,ale może jutro sprawdze już na sprawnej chłodnicy :lol: :twisted:

_________________
Charadki chcą więcej się spotykać :))
gg6757184


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14-09-2005, 12:21 
Offline

Dołączył(a): 25-03-2005, 22:35
Posty: 55
Lokalizacja: Gdynia
Gaźnik nie ma odcięcia stad te pytanie o prędkości powiązane z max obrotami. Te GTi to naprawdę rakietka. Napewno nie jeden na ulicy się mocno dziwi :lol:
By the way to ja próbowałem się ze Seicento 1.1 znajomego i bez problemu ale to na paliwku jeszcze. Vectra 1.6 łyknęła mnie o pół samochodu :( V max to rożnie bywa. Na autobanie to spoko ciągnęła 150 na lewym pasie z BM-kami :) (NA RÓWNYM) i to nie było wszystko ale strach juz mały jest jak się dopiero na wakacje jedzie a nie wraca :lol:
Zauważyłem też, że jak się tak kreci to trochę oleju bierze bo jak się eksploatuje ja po ludzku to praktycznie nic nie ubywa :shock: Pewnie pierścionki nie nadążają ze zgarnianiem 8)

_________________
1.0 TS Turbo ??? :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18-09-2005, 10:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
Moja GTti jest nieco słabsza od hitmana ale 8,5 sek do 100 wykręca w dwie osoby Vmax jaki nią osiągnąłem
to 190 Km/h jeszcze coś dałaby rade ale droga się skonczyła .Za to automat 1.0 z gazem ma 20 sek do 100
i v max 140 :) , ma trzy biegi ,na 1 jedzie 55 - na 2-95, a na trójce ile da rade :) przy 140 jest już 6 tyś obr.

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18-09-2005, 17:50 
Offline

Dołączył(a): 25-03-2005, 22:35
Posty: 55
Lokalizacja: Gdynia
wczoraj pogrzebałem przy zapłonie i zeszło na gazie do 17-nastu(z przecinkiem :? ). Na paliwie 15 sek ale przy przyspieszonym zapłonie (do gazu).

_________________
1.0 TS Turbo ??? :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23-09-2005, 11:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28-11-2004, 12:33
Posty: 89
Lokalizacja: Warszawa
Witam. Wczoraj trafil sie ladny kawalek prostej i az korcilo sprawdzic. ale niestety marnie to wyszlo. G100 silnik CB23 na gazie, 4y osoby na pokladzie, final byl taki ze setke ujzelismy dopiero po 26 sekundach. :evil:
Macias wspomniales cos o przyspieszonym zaplonie do gazu.. rozwin swa mysl 8) jaki jest efekt?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23-09-2005, 13:08 
Offline

Dołączył(a): 25-03-2005, 22:35
Posty: 55
Lokalizacja: Gdynia
Z tym zapłonem to jest tak że trzeba wyjąć przewodzik podciśnienia na aparacie i kręcąc nim samym zmieniamy kąt zapłonu (a ważne żeby ten wyjęty przewodzik podciśnienia był zatkany podczas ustawiania). Jak założyłem gaz (chyba z 3 albo 4 lata temu) to chodził tak właśnie mułowato i dużo palił (9.5 - 10 !! l/100). O szybkim (w miarę) wkręcaniu się na obroty nie było mowy. Nie wspomnę ze jak wciskałem gaz do dechy na np. czwórce przy 60 na godzinę to potrafił strzelać w kolektor (tak słabo palił) Wtedy gdzieś na necie przeczytałem o instalacjach i o tym że gaz pali się nieco wolniej od paliwka więc zapłon powinno się nieco wyprzedzić aby następował wcześniej. Spróbowałem i wtedy spalanie spadło mi o 2 literki a dynamika poprawiła się o niebo. Lepiej po prostu palił i nie trzeba było tyle wciskać żeby jechał tak samo. Niestety nie wiem dokładnie o ile przestawiłem wiec za każdym moim ustawianiem rożnie to bywało. Raz lepiej raz gorzej. Na to wszystko ma wpływ szczelina na przerywaczu (dopiero jak ostatnio przeczytałem manuala to się zorientowałem że cały czas źle ustawiałem przerwę 0,4 mm bo ja robiłem to na stykach przy szczycie krzywki a ustawia się pomiędzy krzywką a popychaczem styku) O dziwo przez wszystkie lata wszystko chodziło.
Do ustawienia zapłonu potrzebna jest lampa stroboskopowa wywoływana iskrą z cewki na pierwszym garze. Punkt zapłonu powinien iść do góry jakieś 3 cm i powinno być ok.

PS. 26 sekund to już prawie 126 p :twisted: ale to może dlatego ze 4 osoby a te sprzęty są na wage wrażliwe

_________________
1.0 TS Turbo ??? :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23-09-2005, 17:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28-11-2004, 12:33
Posty: 89
Lokalizacja: Warszawa
Ok. w wolnej chwili pobawie sie zaplonem, u mnie siadla chyba jedna membranka przy aparacie zaplonowym chyba ta gorna.. moze ona ma tez wplyw na przestawianie zaplonu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23-09-2005, 20:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10-05-2005, 11:00
Posty: 36
Lokalizacja: warszawa
witam.ja od 0 do 100 rospedzilem sie dzisiaj,jak jechalem do pracy.zajeło mi to 10,2 sekundy ale silniczek 1,3.to chyba niezle?pozdrawiam

_________________
juz nie charada,tylko audi 80:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23-09-2005, 21:00 
Offline

Dołączył(a): 25-03-2005, 22:35
Posty: 55
Lokalizacja: Gdynia
Właśnie 1,3 to jest taki optymalny silniczek. Chcialem jechac jutro do Grudziądza (była jedna na Allegro) ale już sprzedana :(

_________________
1.0 TS Turbo ??? :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: 0-100
PostNapisane: 15-10-2005, 16:55 
Offline

Dołączył(a): 18-09-2005, 00:42
Posty: 36
Lokalizacja: Warszawa
Ja sprawdzalem swoja charadke 1.0 i do 100 mialem 12.0s i rozpedzilem ja do 165 km/h . Teraz dulbalem troche w silniku i mam nadzieje ze bedzie szybciej sporo szybciej 8)

_________________
Charade g100 poj. 1. niespodzianka :)
Lokalizacja : Warszawa
gg 4442283


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16-10-2005, 13:12 
Offline

Dołączył(a): 25-03-2005, 22:35
Posty: 55
Lokalizacja: Gdynia
to jest lepiej 2 sek niz podaje katalog. Gratulacje

_________________
1.0 TS Turbo ??? :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16-10-2005, 13:28 
Offline

Dołączył(a): 18-09-2005, 00:42
Posty: 36
Lokalizacja: Warszawa
dziekuje jak podlacze licznik to sprawdze ile mam teraz mam nadzieje ze bedzie jeszcze mniej pozdrawiam

_________________
Charade g100 poj. 1. niespodzianka :)
Lokalizacja : Warszawa
gg 4442283


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22-11-2005, 18:29 
Offline
Site Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17-09-2004, 23:46
Posty: 38
Lokalizacja: Milanówek
Witam, z tym zapłonem to ciekawa sprawa bo mi też pali lpg około 10l na 100 osiągów nie sprawdzałem ale pewnie nie są zbyt imponujące, może ktoś mi bardziej szczegółowo wyjaśnić jak to się ustawia ( jak krowie na miedzy ) czy może lepiej samemu się w to nie bawić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL