Fakt.. dziwnie się ta Twoja maszynka zachowała ostatnio podczas wyścigów:( Zacząłem się zastanawiać czy nie ma na to wpływu zepsucie obrotomierza. Sygnał wysterowania na obrotomierz idzie bezpośrednio z kompa i może być, że nie ma tam diody zapobiegającej przedostaniu się sygnału w drugą stronę, czyli do kompa i powodującego jakieś rozstrojenie. Komp natomiast bierze informację o ilości obrotów z czujnika Hall'a umieszczonego w aparacie zapłonowym - taki krzyżyk przy czujniku z 0,4mm szparką.
Z pewnością na pinie 26 kompa masz powrotną informację z licznika - tzn. czujnik prędkości pojazdu - informacja dla kompa czy auto stoi czy jedzie. Nie potrafię jednak odnaleźć dla G100/102 na którym pinie idzie do kompa sygnał z czujnika Hall'a. W G200 wiedziałem

(Mam przypuszczenie, że to pin 7 - ale nie daję pewności gdyż na żadnym ze schematów nie widzę kierunku sygnału - tzn czy czujnik wyzwala cewkę i podaje sygnał do kompa czy jest odwrotnie - komp wysterowuje cewkę)
Pierwsze - sprawdź czy ta wtyczka siedzi dobrze, czy nie ma przebicia na cewce i na kablach zapłonowych, które mogły by to delikatne ustrojstwo zakłócać.
Drugie - odepnij na próbę AFR-a - może on ma jakieś przebicie i podaje do kompa jakieś przebicie zakłócające jego pracę.
Trzecie - podmień licznik z Evo
Na wszelki wypadek wklejam opis pinów EFI od strony kompa :
Oraz schemat podłączenia komp / cewka / aparat.
BTW... zanim nie pochłonie mnie Audi jestem duszą z charade
