forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 29-09-2024, 22:17

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: obroty
PostNapisane: 17-03-2008, 14:16 
Offline

Dołączył(a): 29-01-2008, 11:16
Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
mam taki problem

po pierwsze na rozgrzanym silniku faluja obroty (800-900obr)
po drugie jada na rozgrzanym silniku nagle na moment traci moc jak by nie bylo iskry albo paliwa albo jka by jeden gaz nie gral


gaznik wyczyszczony
palec kopulka przerywacz nowe
kable jutro
cefka polskiej produkcji

co moze byc przyczyna????

_________________
charade cb-23 g100 1992


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17-03-2008, 16:48 
Offline

Dołączył(a): 29-11-2007, 23:18
Posty: 11
Lokalizacja: Kalisz
U moich rodziców się też tak działo ale w golfie, a była to wina silnikcza krokowego był zabrudzony,(mechanik podobno wyczyścił) i jest już ok, ewentualnie jedyne co mi przychodzi do głowy to może cos być z sonda Lambdą.

Pozdrawiam

_________________
Daihatsu Charade 1,0 Cl:p PocketRocket


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17-03-2008, 17:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
Stachmaister w aucie kolegi niema sondy niema silniczka krokowego bo to auto niema kompa to jest 1,0 na gazniku
mlodyb jesli masz prad ok to wtedy cos z paliwem musi byc, moze masz syf w baku?

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17-03-2008, 17:40 
Offline

Dołączył(a): 29-11-2007, 23:18
Posty: 11
Lokalizacja: Kalisz
Marcin gtti przepraszam że wprowadziłem w błąd sam dopiero poznaje furki od strony mechanicznej i dziękuje że mnie poprawiłeś. A najsmieszniejsze jest to że sam mam pod domem g100 na gaźniku.

pozdrawiam

_________________
Daihatsu Charade 1,0 Cl:p PocketRocket


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17-03-2008, 20:04 
Offline

Dołączył(a): 29-01-2008, 11:16
Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
jutro sprawdzie jak kable zobaczy czy bedzie dobrze

sory co ma syf baku do obrotow??

_________________
charade cb-23 g100 1992


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17-03-2008, 21:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02-01-2008, 18:54
Posty: 88
Lokalizacja: Wrocław
zapchany filtr?

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18-03-2008, 12:14 
Offline

Dołączył(a): 29-01-2008, 11:16
Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
wszystkie filtry nowe

dzis kabelki odebralem i zobacze jak jezdzi dam znac jutro czy cos sie zmienilo

_________________
charade cb-23 g100 1992


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18-03-2008, 14:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02-01-2008, 18:54
Posty: 88
Lokalizacja: Wrocław
a sprawdzales filtr przy pomopie paliwa, ktory jest w baku?

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18-03-2008, 17:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
Juzek napisał(a):
a sprawdzales filtr przy pomopie paliwa, ktory jest w baku?


w silniku 1,0 jedna jedyna pompa paliwa jest pompa przy silniku, mechaniczna
pompy elektryczne zaczeli stosowac w silniku 1,3

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19-03-2008, 09:24 
Offline

Dołączył(a): 29-01-2008, 11:16
Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
nowe kable i to samo tylko teras troszke rzadziej ma ktos jakis pomysl??

_________________
charade cb-23 g100 1992


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: miałem podobne objawy
PostNapisane: 19-03-2008, 11:08 
Offline

Dołączył(a): 13-03-2007, 19:35
Posty: 17
Lokalizacja: Kielce
Miałem to samo i pojeździłem tak około 600km aż w końcu stanął…. Okazało się, że wytarło się „młoteczek i kowadełko” – szczerze to nie znam nazwy fachowej – takie coś co siedzi pod aparatem zapłonowym. Nawet nie tyle się starło co już na tyle się wyrobiło że latało w cały świat i nie zawsze trafiało tam gdzie powinno. Zakup nowego to koszt około 12zł tak że żadne pieniążki, a przy nowym miałem jeszcze taki manewr, że klamerka zaciskająca po prostu spadła i całość jeździła w górę i w dół – podobny efekt. Polecam rozebranie aparatu zapłonowego i sprawdzenie czy to nie to.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19-03-2008, 11:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-02-2005, 19:24
Posty: 165
Lokalizacja: wysokie mazowieckie
pisałeś ze masz cewkę produkcji polskiej?? może coś z cewką nie tak??może nie takie parametry po drodze sprawdziłbym styki przerywacza czy nie są wypalone i nie maja przebicia, odstęp na stykach Obrazek jak również kąt wyprzedzenia zapłonu

_________________
G101 1.0 b cb 90
wysokie mazowieckie
gg 3002241


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19-03-2008, 11:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26-03-2006, 15:53
Posty: 547
Lokalizacja: Śląsk
Samochód: Daihatsu
Model: Charade G203 SXL
Rok: 1994
U mnie byly jakies weglowe ktore sie szybko wypalaly pozniej w hipolu zakupilem inne z okladzinkami miedzianymi i po problemie.

_________________
Zdrowa muzo, bitów pelna, bas z Toba blogoslawiona ty miêdzy gatunkami i blogoslawiony owoc zywota twojego, DJ. Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami gluchymi, teraz i w godzinê chill-outu naszego. MAYDAY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19-03-2008, 14:14 
Offline

Dołączył(a): 29-01-2008, 11:16
Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
nie wiem czy czytacie od poczatku

kopulka palec przerywacz kable filtry zostaly wymienione na nowe

gaznik przeczyszczony i ustawiony zlozony na orginalnych* uszczelkach

gaznik tez zostal wyregulowany

i dalej nie wiadomo o co biega




*znalazlem orginalne hehe

_________________
charade cb-23 g100 1992


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20-03-2008, 17:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-03-2006, 11:22
Posty: 840
Lokalizacja: Bydgoszcz
Czy to się dzieje na wyższych obrotach czy w całym zakresie ? Wykreć pompe paliwa i zobacz czy się nie zużył kołek który ją napędza. Wymiar w manualu jest. Jeśli wszytsko jest oki to widzę tylko ewentualność że pompa nie wydaje.

_________________
G102 1.3 16V black edition 5D Obrazek
Emerytowóz 1.6 White COUPE Obrazek LPG
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL