forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 22-12-2024, 12:00

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20-07-2007, 09:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-11-2004, 18:05
Posty: 170
Lokalizacja: WARSZAWA
a jak wytłumaczysz spadjącą temp.ze wskażnika po wyłączonym silniku kluczyk w pozycji zapłon.z pewnością chłodzenie podczas jazdy jest szybsze ale nie zawsze jest na to czas.

_________________
G100 TURBO CB 61 i G100 CB23


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20-07-2007, 09:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10-09-2004, 23:13
Posty: 310
Lokalizacja: Zielona Góra
Normalnie, jak wyłączasz silnik to temperatura sobie powoli spada, czy wentylator chodzi czy nie. Co najwyżej może być minimalny ruch płynu w układzie z racji tego że zimne idzie na dół a ciepłe na góre, ale jest to mały ruch.

_________________
Charade 1.3 16v EFI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20-07-2007, 09:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-11-2004, 18:05
Posty: 170
Lokalizacja: WARSZAWA
a jak wytłumaczyć sutację jaką opisałem przy nissanie.

_________________
G100 TURBO CB 61 i G100 CB23


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20-07-2007, 09:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10-09-2004, 23:13
Posty: 310
Lokalizacja: Zielona Góra
Ale jaką sytuację? Że zagotowałeś auto? Piszesz w trybie przypuszczającym więc nie ma żadnego porównania.

Cytuj:
jak by wentylator chodził po wyłączeniu silnika nie gotowało by płynu


A skąd to wiesz, że nie gotowałoby płynu gdyby działał wentylator? Pozatym to pewnie nie było gotowanie tylko wydmuchało uszczelkę spod głowicy i spaliny wychodziły ci przez zbiorniczek, sam tak miałem kiedyś.

_________________
Charade 1.3 16v EFI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20-07-2007, 10:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-03-2006, 11:22
Posty: 840
Lokalizacja: Bydgoszcz
PITER napisał(a):
a jak wytłumaczyć sutację jaką opisałem przy nissanie.


no to już jest według mnie ewidentnie twoja wina. jak można wyłaczyć silnik po przepałowaniu czy tam żeby nie było - po ostrzejszej jeździe. aż się o to prosiło.i to żeby chodził wentylator po wyłaczeniu silnika nic by nie zmieniło ! dlatego jak już to warto założyć sobie dodatkowy włacznik żeby przed dojechaniem w docelowe miejsce właczyć go kilka chwil wcześniej i na moment parkowania niech chodzi(sprawna chłodnica i wiatrak po 30 sek obniża temp ). wysiadasz wyłaczasz i idziesz nie martwiac się. wiatrak chodzący na postoju bez właczonego silnika NIC NIEDA !! zapamietajcie że wiatrak chłodzi chłodnice a nie silnik i nie liczcie że zimna woda z chłodnicy na postoju przeleje się do bloku :P jak bedzie zimna chłodnica to i termostat się zamknie i nic się nie przedostanie!

_________________
G102 1.3 16V black edition 5D Obrazek
Emerytowóz 1.6 White COUPE Obrazek LPG
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20-07-2007, 10:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
czyli niema jak turbo timer :P

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20-07-2007, 10:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-11-2004, 18:05
Posty: 170
Lokalizacja: WARSZAWA
co racja to racja!

_________________
G100 TURBO CB 61 i G100 CB23


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-07-2007, 10:48 
Offline

Dołączył(a): 02-03-2007, 11:05
Posty: 76
Lokalizacja: Będzin
witam i potwierdzam właśnie przejechałem w tych upałach 1200 km nic się nie działo w korkach temp była poza połową jak ruszałem spadała mam już 3 charadę i tak było zawsze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-07-2007, 11:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-04-2006, 12:21
Posty: 661
Lokalizacja: Jasło
A ja odkad zapodalem prawie nowa chlodniczke klopoty ze skokami temperatury skonczyly sie, teraz wskaznik dochodzi do polowy i nawet w takie upaly jakie mamy na poludniu polski trzyma sie dzielnie czyli jesli ma sie sprawny uklad to powineien poddostakiem utrzymywac temperature w odpowiednim poziomie.

Umnie chula a temp za oknem w sloncu to ponad 45 stopni wiec sami widzicie :)


A i jeszcze wiatraczek duzo zadziej ma teraz okazje sie zalaczac....

_________________
Poprzednio:
DAIHATSU Charade G12 1,0 CS
DAIHATSU Charade G201 GTI 1,6 16V
Aktualnie:
Honda Civic Sedan 2001

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-07-2007, 14:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12-09-2006, 12:58
Posty: 26
Lokalizacja: Nowa Ruda
Ja mam tak zrobione z ejak wyłącza zapłon to wiatrak kręci aż nie schłodzi chłodnicy, to kwestia jednego drucika, zaj znajde chwilku to zajżę i powiem co gdzie obciąć i do czego przylutowaqć :)

_________________
Daihatsu Charade Gtti Turbo
Czarne,szybkie,piękne :D
rocznik '93


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-07-2007, 16:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
tylko po co chlodzic chlodnice :wink:

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29-07-2007, 15:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-03-2006, 11:22
Posty: 840
Lokalizacja: Bydgoszcz
szociu napisał(a):
tylko po co chlodzic chlodnice :wink:


No właśnie po co ?

_________________
G102 1.3 16V black edition 5D Obrazek
Emerytowóz 1.6 White COUPE Obrazek LPG
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30-07-2007, 10:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12-09-2006, 12:58
Posty: 26
Lokalizacja: Nowa Ruda
Evo napisał(a):
szociu napisał(a):
tylko po co chlodzic chlodnice :wink:


No właśnie po co ?


Nie wiem czy sie nabijacie ze mnie czy jak ??? jak silnik nie pracuje to pompa wodna też, bo jest mechaniczna, więc tylko woda w chłodnicy jest chłodzona, no chyba że czegoś nie wiem to prosze o poprawienie mnie :/

_________________
Daihatsu Charade Gtti Turbo
Czarne,szybkie,piękne :D
rocznik '93


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30-07-2007, 10:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10-09-2004, 23:13
Posty: 310
Lokalizacja: Zielona Góra
No więc po co schładzasz chłodnice skoro pompa nie działa i nie pompuje płynu w blok silnika? Chłodzenie dla chłodzenia ?

_________________
Charade 1.3 16v EFI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30-07-2007, 10:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12-09-2006, 12:58
Posty: 26
Lokalizacja: Nowa Ruda
Dobre pytanie !! nie zastanawiałem się nad tym nigdy, ale jak płyn jest gorący to termostat jest otwarty więc coś tam moż ezawsze troszkę zchłodzi, to mój tok myslenia....... ;/

_________________
Daihatsu Charade Gtti Turbo
Czarne,szybkie,piękne :D
rocznik '93


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL