forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 30-09-2024, 15:22

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gdzie szukać uszczelki pod głowicę???
PostNapisane: 03-06-2007, 00:13 
Offline

Dołączył(a): 27-07-2005, 00:48
Posty: 369
Lokalizacja: chełm
Samochód: Daihatsu
Model: Charade 1.0D G101
Rok: 1991
Pam problem ze znalezieniem uszczelki pod głowice w wymiarze naprawczym (grubszej). Planuję szlif sylindrów a do tego jest mi ona niezbędna. Jeżeli ktoś wie gdzie tego szukać proszę o podpowiedź.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-06-2007, 07:58 
Offline

Dołączył(a): 03-02-2006, 20:59
Posty: 105
Lokalizacja: Łódź
Powinna być w Hipolu .

_________________
w końcu TD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-06-2007, 11:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
obawiam się że grubszej nie dostaniesz, o ile była planowana głowica?

w katowicach jeden człowieczek dorabia uszczelki do pzremysłu, chłopakom do KJS, dla mnie też dorabiał do turbiy, pod chłodnicę oleju etc, wiem że można u niego założyć dodatkowe okuwki ale czy wykona grubszą niewiem

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-06-2007, 13:20 
Offline

Dołączył(a): 27-07-2005, 00:48
Posty: 369
Lokalizacja: chełm
Samochód: Daihatsu
Model: Charade 1.0D G101
Rok: 1991
Głowica jeszcze nie była planowana. Muszę mieć najpierw uszczelkę. Jak nie będe jej miał to nie robie szlifu bo nie ma to sensu zbytnio.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-06-2007, 13:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
jak nie planujesz splnowac o 1 mm czy wiecej tylko zabielić żeby zrównać to nie musisz zmieniać uszczelki na grubszą

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-06-2007, 13:41 
Offline

Dołączył(a): 27-07-2005, 00:48
Posty: 369
Lokalizacja: chełm
Samochód: Daihatsu
Model: Charade 1.0D G101
Rok: 1991
A masz może jakiś patent na odprężenie diesla. Bo po szlifie kompresja wzrośnie o ok 3% czyli jakieś 0.65 a on i tak nie ma lekko :) ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-06-2007, 13:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
czytalem ze chopaki jak chcą odprezyc silnik to dają 2 uszczelki ... nie wiem jak to sie sprawdza ale tak robią


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-06-2007, 14:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
odpowiedz: nie sprawdza się. Jest to typowe drutowanie które kończy się na wydmuchaniu ponieważ nie sprasujesz ich obu idealnie, zwłaszcza wokół cylindrów. Janusz ty masz diesla czy beznzyne ?

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-06-2007, 09:12 
Offline

Dołączył(a): 27-07-2005, 00:48
Posty: 369
Lokalizacja: chełm
Samochód: Daihatsu
Model: Charade 1.0D G101
Rok: 1991
Diesla. Było pięknie jak nie zdjąłem głowicy... Koleś gyba jeździł na opale bo cylindry są w kiepskim stanie. Jak nie będzie owala albo beczki to zmienie same pierścienie (bo też proszą o wymianę) a jak będzie to szlif.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-06-2007, 09:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
zmiana pierścienie bez honowania mija sie troche z celem bo niewiesz nigdy czy pierscienie się dotra do gładzi, honując nie musisz wejśc w nadwymiar. Co do uszczelki to pomierz najpierw głowicę żeby zobaczyć czy i ile razy była planowana, jak mieści się w tolerancji to zostawiasz jak nie to na śmietnik - tak się powinno robić, inne sposoby to zwyczajne drutowanie drutowanie, a nie poto się robi remont żeby za 1K km rozbierac ponownie

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-06-2007, 10:37 
Offline

Dołączył(a): 27-07-2005, 00:48
Posty: 369
Lokalizacja: chełm
Samochód: Daihatsu
Model: Charade 1.0D G101
Rok: 1991
Dzięki za podpowiedź, ale nie mam żadnych wymiarów no głowicy :(
Ona chyba nie była wogóle planowana bo ktoś "oczyścił" ją śrubokrętem, a silnik ma 120 tys wiec nie sądze że więcej razy była ściągana. Przebieg oceniam na autentyczny, bo wiele szczegółów na to wskazuje. Albo ja się grubo mylę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-06-2007, 11:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
o ile musisz ją splanować ?

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-06-2007, 12:05 
Offline

Dołączył(a): 27-07-2005, 00:48
Posty: 369
Lokalizacja: chełm
Samochód: Daihatsu
Model: Charade 1.0D G101
Rok: 1991
ok 0,2mm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-06-2007, 12:07 
Offline

Dołączył(a): 27-07-2005, 00:48
Posty: 369
Lokalizacja: chełm
Samochód: Daihatsu
Model: Charade 1.0D G101
Rok: 1991
Dzisiaj po 15 wyjmę silnik i zobacze jak sprawa stoi z resztą. A przy okazji mam pytanie odnośnie pierścieni. Jest jakaś firma która robi dobre pierścienie i za rozsądne pieniądze?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07-06-2007, 22:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25-08-2004, 22:39
Posty: 213
Lokalizacja: Piastów
przy planowaniu mniej niż 0.5mm nie ma sensu w Twoim przypadku dawać grubszej uszczelki, będzie to rzeźba i bardzo prawdopodobne, że bardzo szybko ją wywali,
myślisz, że czemu nikt nie produkuje nadwymiarowej??? a temu, że nie ma takiej potrzeby
najlepiej kup jakąś firmową, np. ajusa czy coś nie najtańszego i będzie ok
pozdrawiam
Osa

_________________
Osa kom: 501413307
Osa Motors: Sękocin Stary ul.Starowiejska 3
civic eg9 vti 1.6 176KM n/a
yamaha fazer 1000 0-100kmh 2.8s, 0-200 9.3s :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL