forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 22-12-2024, 13:12

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: brak mocy
PostNapisane: 12-01-2005, 13:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-11-2004, 18:05
Posty: 170
Lokalizacja: WARSZAWA
zaczyna brakować mocy w czasie jazdy jest coraz słabszy i gaśnie.po ponownym uruchomieniu zaskoczy na dwie sekundy.po odczekaniu minuty zapala i jazda na maksa ,usterka znika.
przewody.cewka.aparat ,świece wymienione.czy ktoś spotkał się z czymś podobny.auto to g100 benzyna gażnik. : :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-01-2005, 13:17 
Offline
Site Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20-07-2004, 13:52
Posty: 262
Lokalizacja: Milanówek
Samochód: Daihatsu Charade
Model: GTTI
Rok: 0
A jaki przebieg ??

_________________
Niech moc będzie z wami :)

http://www.asis.pl => Systemy Informatyczne, Tworzenie Stron www


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-01-2005, 13:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
oj , a towarzyszy temu jakeis stukanie ? temu brakowi mocy ? , ja stawiam na starośc , i remoncik sie kłania

_________________
http://mieleckie.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-01-2005, 13:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-10-2004, 01:15
Posty: 67
Lokalizacja: Wołomin
Ja tak samo nie chce straszyc ale remont moze byc wskazany silniczka :( :( :( :(

_________________
Daihatsu Charade G 100 1.0 Diesel Czerwony Smok :)
Dexter kom. 509-326-091


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-01-2005, 13:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-11-2004, 18:05
Posty: 170
Lokalizacja: WARSZAWA
przy 140 tyś miał remont głowicy i wymiane pierścieni.teraz ma 184 tyś.
taki obiaw gaśnięcia występuje raz,dwa razy w tygodniu ,tydzień spoko.
sprawdzę jeszcze kompresję.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-01-2005, 13:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-10-2004, 01:15
Posty: 67
Lokalizacja: Wołomin
Tak sprawdz kompresje to wyjasni wszystko 8) 8) Pozdrawiam Dexter

_________________
Daihatsu Charade G 100 1.0 Diesel Czerwony Smok :)
Dexter kom. 509-326-091


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-01-2005, 13:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
sprawdź sprawdź , to nie droga inwestycja a wszystko powie o silniczku

_________________
http://mieleckie.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-01-2005, 14:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-11-2004, 18:05
Posty: 170
Lokalizacja: WARSZAWA
dzięki na dniach się odezwę z wynikiem badań. :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-01-2005, 16:57 
Offline
Site Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20-07-2004, 13:52
Posty: 262
Lokalizacja: Milanówek
Samochód: Daihatsu Charade
Model: GTTI
Rok: 0
Ewentualniatnie czyszczenie gaznika i regulacja. Ja ostatio to robilem i chodzi o niebo lepiej.

pozdrawiam

_________________
Niech moc będzie z wami :)

http://www.asis.pl => Systemy Informatyczne, Tworzenie Stron www


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-01-2005, 17:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-11-2004, 18:05
Posty: 170
Lokalizacja: WARSZAWA
tak gażnik tez powinien być sprawdzony.mam schematy podłączeń podciśnień .moja wersja g100 turbo ,tylko turbina dała ciała i toczę się bez niej.tam przy tym gażnik plątanina przewodów,zaworków.trzeba poświęcić sporo czasu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-01-2005, 19:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25-08-2004, 22:39
Posty: 213
Lokalizacja: Piastów
hmm...
tak po mojemu to chyba się zalewa
ile Ci pali???
przydało by się odświerzenie gaźniczka
bierze olej???
ludzie co Wy z tym remontem??? poszaleliście wszyscy?!!!
moja rada: jak zgaśnie to szybko wykręć świece i zobacz jak wyglądają, czy są suche

_________________
Osa kom: 501413307
Osa Motors: Sękocin Stary ul.Starowiejska 3
civic eg9 vti 1.6 176KM n/a
yamaha fazer 1000 0-100kmh 2.8s, 0-200 9.3s :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13-01-2005, 12:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-11-2004, 18:05
Posty: 170
Lokalizacja: WARSZAWA
tak mi się wydaj że on się zalewa,choć nie czuć benzyny,ten gażnik pracował z turbiną ale,padła.spalanie jast dziwne raz 9 a raz 7(miasto).
w tym gażniku chodzi jedna przepustnica,drugą otwierało ciśnienie turbiny.
on chyba dostaje za mało powietrza.gdzie jest śruba regulacyjna przy gażniku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13-01-2005, 21:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05-10-2004, 00:06
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa-Marki
Na ul. Szpaczej (przy Marsa i Chełżyńskiej) bodajże 3 w W-wie, jest gość który zajmuje się tylko regulacjami, do tej pory działał z ojcem, teraz sam. Moją szaradkę wyregulował i chodzi jak malina. A spalała już 13 litrów LPG i nie miała siły (nie była w stanie tego spalić)-różne spece kręcili i nic, teraz w zależności od stacji i jazdy od 5-8 l LPG.
Powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14-01-2005, 01:12 
Offline

Dołączył(a): 21-11-2004, 20:19
Posty: 66
Tu kompresja chyba jest w normie ale nie szkodzi sprawdzić.
Jak po kłopotach z uruchomieniem posiada moc to raczej nie jest to przyczyna. Jakiś gruntowny remont nie jest raczej potrzebny.
Raczej sprawdz przewody korekcyjne podcisnienia czy sa właściwie podłączome po odpięciu turbiny, zarówno do aparatu zapłonowego jak też gażnika oraz czy są całe, czy nie mają jakiegoś przetarcia lub obluzowania
Warto sprawdzić czy nie przytkały sie przewody lub otwory.
Czyszczenie gażnika jest pracochłonne (bo nie jest to gażnik prosty) ale autko po tym chodzi duzo lepiej.
Możliwe że blokuje ci się dzwignia zamykająca drugą przepustnice przy gażniku.
Lubi się to ustrojstwo zapiekać.
Sprawdz ręką czy chodzi swobodnie oraz czy dzwignie nie sa suche jeśli tak to zwijż lekko gastszym olejem lub rzadkim smarem np.ST2 i poruszaj reką żeby smar lub olej doszedł w szczeliny.
Te dzwignie muszą chodzić lekko.
Bo w momencie kiedy włączasz ssanie możliwe, że nie przestawia ci się gażnik.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14-01-2005, 12:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-11-2004, 18:05
Posty: 170
Lokalizacja: WARSZAWA
część przewodów podciśnienia wymieniłem,problem może być jeszcze z zaworkami,mogą nie zawsze działać.też mi się wydaje że całą magistralę podciśnienia trzeba przejżeć.objaw wygląda właśnie na zalewanie garów.
według schematu wszystko wydaje sie być dobrze.Dzięki za rady,bardziej mnie to mobilzuje do usunięcia tego wirusa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL