forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 23-12-2024, 01:47

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jakie ciśnienie sprężania w Dieslu?
PostNapisane: 16-01-2007, 23:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01-09-2006, 22:19
Posty: 41
Lokalizacja: Łódź
Jak w temacie. Jakie nominalnie ciśnienie sprężania powinien mieć silnik 1.0 Diesel 91r.? Robiłem badanie (w warsztacie) i wyszło:
cylinder 1:29 bar
cylinder 2:26 bar
cylinder 3:28 bar
Jak to się ma do tego co powinno być i czy przy takim sprężaniu powodem nadciśnienia w komorze korbowej może być nieszczelność pierścieni tłokowych?
Mechanik zaproponował mi kapitalny remont silnika, na co oczywiście nie poszedłem, bo charadka chodzi całkiem przyzwoicie tzn. max. prędkością i spalaniem nie odbiega od normy. Tylko to nadciśnienie mnie niepokoi i co rusz olej wycieka kolejnymi miejscami.
Wymieniałem już uszczelkę pod głowicą i uszczelkę chłodniczki oleju.
Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam.

_________________
Daihatsu Charade 1.0 D, 1991 5d.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17-01-2007, 21:24 
Offline

Dołączył(a): 30-08-2006, 18:05
Posty: 83
Lokalizacja: warszawa
pytanie czy robił cisnienie sprezania na zimnym silniku? jezeli tak to wszystko jest w pozadku.problemy zacznaja sie ponizej 24 barów. co do nadcisnienia w komoze korbowej, przyjzyj sie dokładnie odmie, bo nawet jak sa duze przedmuchy a odma drozna niepowinno wysadzac uszczelnien


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18-01-2007, 12:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01-09-2006, 22:19
Posty: 41
Lokalizacja: Łódź
Tak robił na zimnym, bo musiałem auto zostawić wieczorem dzień wcześniej. Na odmie (a dokładnie z korka wlewu oleju) mam założone takie odpowietrzenie wyprowadzone wężykiem na tył auta a po drodze jest jeszcze zbiorniczek, w którym zbiera się olej. Więc odma od korka oleju jest drożna. Co wcześniej tego nie wiem, bo nie wiem co tam może być zapchane
Jak w czasie pracy silnika wyciągam bagnet to z tego otworu ostro dymi.

_________________
Daihatsu Charade 1.0 D, 1991 5d.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19-01-2007, 21:32 
Offline

Dołączył(a): 30-08-2006, 18:05
Posty: 83
Lokalizacja: warszawa
to usun wycieki i jezdzij, chyba ze ciagnie sie za toba swieca dymna :!: :!: :!: szczenosc a sprezanie to dwie roózne zeczy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19-01-2007, 22:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01-09-2006, 22:19
Posty: 41
Lokalizacja: Łódź
Tylko skąd to nadciśnienie w komorze korbowej, a co za tym idzie w całym układzie smarowania???
Skoro nie chodzi o nieszczelność między cylindrami a pierścieniami.
Help!

_________________
Daihatsu Charade 1.0 D, 1991 5d.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20-01-2007, 08:27 
Offline

Dołączył(a): 30-08-2006, 18:05
Posty: 83
Lokalizacja: warszawa
wyglada na to ze silnik spreza ale nie jest szczelny. moze byc nieszczelny na pierscieniach,i własnie odma jest poto zeby odprowadzic te cisnienie :!: :!: :!: zapytaj mechanika czy robił prube olejowa, ze o szczelnosci nie wspomne :?: bedzie napewno wiedział, o co chodzi. moze byc za bardzo splanowana głowica i dla tego tak spreza. dobry mechanik niepowinien miec zadnego problemu :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-01-2007, 20:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01-09-2006, 22:19
Posty: 41
Lokalizacja: Łódź
Nie znam dobrego mechanika. Nawet w drogim DieselService w Łodzi nie wiedzą o co chodzi.
Gdzieś na forum wyczytałem, że Ty jesteś mechanikiem. Może byś się podjął?
Wiem, że mieszkasz w Wawie, ale jakoś byśmy to zorganizowali.

_________________
Daihatsu Charade 1.0 D, 1991 5d.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-01-2007, 21:35 
Offline

Dołączył(a): 30-08-2006, 18:05
Posty: 83
Lokalizacja: warszawa
no problem tyko gonic samochód z łodzi do wawy tylko poto zeby go sprawdzic , moze napisac ci jak to sprawdzic?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23-01-2007, 23:08 
Offline

Dołączył(a): 08-01-2007, 21:49
Posty: 16
Witam wszystkich, mam podobny problem jak kolega badmojo ze swoim, tzn. na pierwszym 29bar, drugi 25,5bar, trzeci 25,5bar. W związku z tym mam zamiar przeprowadzić mały remoncik połączony ze sprawdzeniem stanu głowicy i pytanie do znawców tego silnika jakie części do niego włożyć, czyli pierścienie jakiej firmy będą najlepsze i ewentualnie jakich tłoków szukać.
Będę wdzięczny za wskazówki.
Pozdrawiam :D

_________________
Daihatsu Charade 1.0D 91r.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24-01-2007, 18:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-01-2006, 00:11
Posty: 72
napewno nie kupuj polskich pierscieni bo na nich mozesz pojezdzic okolo rok ja tak np mialem po nie calym roku musialem wymieniac znowu lepiej kup orginalne kosztuja okolo 200 zl a te podrobki okolo 100zl i naprawde radze kupic te orginalne tloków niw wymienialem bo nie bylo potrzeby wiec z nimi ci nie poradze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24-01-2007, 18:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-01-2006, 00:11
Posty: 72
a po wymianie pierscieni mialem sprezanie 1:30 a tak jak hitman prawdopodobnie pisal przy 24 nie bedzie juz palil a jesli jest to na jednym bedzie mial ciezko odpalic i bedzie "kulał"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24-01-2007, 20:08 
Offline

Dołączył(a): 30-08-2006, 18:05
Posty: 83
Lokalizacja: warszawa
co to jest 1:30 :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24-01-2007, 20:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
podpowiem - wielkie boomm :lol:

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24-01-2007, 20:52 
Offline

Dołączył(a): 30-08-2006, 18:05
Posty: 83
Lokalizacja: warszawa
chyba to godzina :lol: :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24-01-2007, 21:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-09-2004, 16:23
Posty: 463
Lokalizacja: Jelenia Góra
Fiodor napisał(a):
a tak jak hitman prawdopodobnie pisal przy 24 nie bedzie juz palil a jesli jest to na jednym bedzie mial ciezko odpalic i bedzie "kulał"


Ja nic takiego nie pisałem bo na dezlach to ja sie w ogóle nie znam :wink: Tylko słyszałem gdzies kiedyś ze to takie silniki do traktorów :wink:

_________________
Charadka GTti

..::: Systemy Car Audio :::..

www.caraudio.jelenia.pl

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL