forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 22-12-2024, 17:31

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Osiagi
PostNapisane: 24-11-2006, 00:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11-07-2006, 16:01
Posty: 30
Lokalizacja: Gdańsk
Jak sie wlasciwie powinno jezdzic charada (przy jakich predkosciach - nie mam obrotomierza) zmieniac biegi?? Zeby moc byla najwieksza i osiagi??Ale zeby nie zakatowac silnika??

Generalnie jak jezdzic,zeby nie zamulac, a jak zeby najmniej palic, a jak do streetracingu??

Auto to Charade 3D, silnik CB23.

Pozdrawiam!!

_________________
--
Charade G100 CB-23 - Kopci, smierdzi, ale jezdzi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25-11-2006, 12:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25-08-2006, 10:58
Posty: 19
Lokalizacja: Złotoryja
hej ja mam dieselka z 86r 3D z obrotką a moje osiągi to:

1 bieg - do max 3000 obr. ok 10 km/h
2 bieg - do max 3000 obr. ok 20-25 km/h
3 bieg - do max 3000 obr. ok 40 km/h
4 bieg - do max 3000 obr. ok 60 km/h
5 bieg - do 3500 obr. i max prędkość jaka udało mi sie wycisnąć na prostej 95 km/h

podaje górne granice predkości jakie da sie wycisnaac na biegach w moim aucie a średno bieg zmieniam gdy obrotomierz osiągnie 2500 obr.

Może dało by się coś wycisnąć więcej?? ale kto wie jak to zrobić. moze zaworki nowy filtr paliwa itp. heheh wyrzucic wszystko ze środka i jak najmiejsza masa ;)

_________________
Charade 1.0 D 1986r wiśniowy metalik ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25-11-2006, 18:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22-09-2006, 21:03
Posty: 139
Lokalizacja: Gdańsk
"5 bieg - do 3500 obr. i max prędkość jaka udało mi sie wycisnąć na prostej 95 km/h"

to te Diesle tak zamulają? ehh
Ile pali ci ropki przy takiej ekonomii?

Ja na 2 biegu nieraz daje rade do 100km/h ;]
a zostają jeszcze 3biegi ;]
Ello

_________________
BOOST IS BEST, SCREW THE REST!
2xGTti


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25-11-2006, 21:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-10-2005, 15:08
Posty: 153
Lokalizacja: Bełchatów
Tez mam jeszcze diesla i leci 120km/h. Fakt że trzeba zagłuszać silnik radiem bo przy 100 nie można wytrzymać ale coś za coś. Mi palił zawsze w cyklu miesznym 300km trasa 70km miasto 3.7 l/100km. Wafel83 ma chyba albo mocno "sfatygowany" silnik albo jakąś home made geare box o bardzo krótkich przełożeniach.

_________________
Darade GTtI (narazie upgrade do 1xx KM) - było
Sand Lover Discovery


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-11-2006, 20:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Cytuj:
Ja na 2 biegu nieraz daje rade do 100km/h ;]
a zostają jeszcze 3biegi ;]


Różnie to jest z moją 1.3 :)
Zauwazyłem, że jak na jedynce wcisnę gaz na maxa gwałtownie, to wskazówka obrotomierza z rozpędu przekracza 7,5tyś i prawie przy 8 odcina, natomiast na 2 dochodzi wolniej i odcina przed 7,5 tyś, trójka to już odcięcia zaraz po 7 tyś. Mimo wszystko na 3 przy odcięciu jest na zegarku 140km/h, ma 2 minimalnie przed 100 a na jedynce 40km/h. Denerwuje mnie konieczność zmiany biegu minimalnie przed 100 :(
Przy małej konfrontacji z marcin_gtti doszedłem uświadomiłem sobie jednak, że GTTi zapindala przy mojej G200 jak pszczółka przy bąku :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-11-2006, 23:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22-09-2006, 21:03
Posty: 139
Lokalizacja: Gdańsk
drookash napisał(a):
Cytuj:
Przy małej konfrontacji z marcin_gtti doszedłem


No to konfrontacje musieliscie mieć konkretną!

_________________
BOOST IS BEST, SCREW THE REST!
2xGTti


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-11-2006, 19:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Tia...się tak powiedziało napisało :D
Teraz muszę się koniecznie ustawić z evolution na sparing z jego nowym nabytkiem :) Zastanawia mnie dlaczego ma obrotkę do 9 tyś... ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-11-2006, 22:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-09-2004, 16:23
Posty: 463
Lokalizacja: Jelenia Góra
Bo G100 tak miały, to są jeszcze prawdziwe japońce 8) A im nowsze tym bardziej koreańskie :wink:

_________________
Charadka GTti

..::: Systemy Car Audio :::..

www.caraudio.jelenia.pl

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-11-2006, 00:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-03-2006, 11:22
Posty: 840
Lokalizacja: Bydgoszcz
HITMAN napisał(a):
Bo G100 tak miały, to są jeszcze prawdziwe japońce 8) A im nowsze tym bardziej koreańskie :wink:


100% JAPAN RESPECTA panowie :)

A co do ścigania Drookash to ja sie nie ścigam moim :twisted: ale stane do sparingu jak już ją dopieszcze :)

_________________
G102 1.3 16V black edition 5D Obrazek
Emerytowóz 1.6 White COUPE Obrazek LPG
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-11-2006, 20:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
HITMAN napisał(a):
Bo G100 tak miały, to są jeszcze prawdziwe japońce 8) A im nowsze tym bardziej koreańskie :wink:

Żartujesz ??? Jedyne co mam koreańskie (a właściwie polskie z Krosna - Delphi) to amorki od TICO !. Dlaczego sądzisz, że Charadkę popaprały ludziki z Korei ? Przecież do końca produkcji Charade była ona 100% japońska.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-11-2006, 20:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Evolution 1100 napisał(a):
A co do ścigania Drookash to ja sie nie ścigam moim :twisted: ale stane do sparingu jak już ją dopieszcze :)

Eee...no co ty ??? Takiego diabła masz pod maską a żałujesz mu oktanów ? Charada musi czasami przepalić - zamuli się od jeżdżenia jak kapelusznik. Przyznaj się tu teraz publicznie...ilu już na światłach skillowałeś :D ? Co do obrotki - to od ilu zaczyna się "optymalne" :D:D czerwone pole ? 7 tys czy 8 tys ? Może jakoś pomóc w tej wymianie paseczka i napinacza ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-11-2006, 21:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-03-2006, 11:22
Posty: 840
Lokalizacja: Bydgoszcz
drookash napisał(a):
Eee...no co ty ??? Takiego diabła masz pod maską a żałujesz mu oktanów ? Charada musi czasami przepalić - zamuli się od jeżdżenia jak kapelusznik. Przyznaj się tu teraz publicznie...ilu już na światłach skillowałeś :D ? Co do obrotki - to od ilu zaczyna się "optymalne" :D:D czerwone pole ? 7 tys czy 8 tys ? Może jakoś pomóc w tej wymianie paseczka i napinacza ?


:twisted: A myślisz że jakbym jeździł jak kapelusznik tankował bym V-Powera ?? :lol: a co do red line na obrotku to niewiem ale chyba od 7k czerwone :P zerkne i zobacze bo nie pamietam.
Co do publicznego przyznania się to nie zrobie tego ale powiem : widok miny cwaniaka który dogonił cie na następnych światłach na których stoisz od chwili - BEZCENNE

_________________
G102 1.3 16V black edition 5D Obrazek
Emerytowóz 1.6 White COUPE Obrazek LPG
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-11-2006, 22:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Zalałeś Charadę V-powerem ??? Ja unikam nawet 98 - leję 95, a jak robi się poniżej -5 to zaczynam lać 98 i lekko zapłon wyprzedzam - mniejsza szansa na spalanie stukowe ;) Zapindala jak ta lala aż uszczelkę wyp....ala !! W zeszłym roku zimą po ujeżdżaniu po Fordońskiej na trójce (tak do 120km/h) dojechałem do OBI i zaczął bąblować. W tym roku będę ostrożniejszy bo szkoda kasy na kolejną gumkę z TOKEI :)

Przy okazji - na jakich paliwach jeździcie waszymi 1.3Efi i na jakich stacjach tankujecie ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29-11-2006, 11:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-03-2006, 11:22
Posty: 840
Lokalizacja: Bydgoszcz
tak V-Power :) to było bardziej dla odmulenia silnika itp niż do zasówania :P co ja tam mogę po kliku dniach powiedzieć o samochodzie ?? nic - wiec dlatego gaz nie ląduje na chłodnicy :)

_________________
G102 1.3 16V black edition 5D Obrazek
Emerytowóz 1.6 White COUPE Obrazek LPG
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29-11-2006, 13:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25-08-2006, 10:58
Posty: 19
Lokalizacja: Złotoryja
Bart_GTti - coś dla ciebie

skan wykres z hamoni nowego silnika czyli CL-11 takiego samego jak ja mam. Po 20 letnim aucie czego można sie spodziewać i pare koników terz zdechło.

Obrazek
oznaczenia lini:
a - kiedy przeażnie zmieniam bieg
b - maksymalne obroty jakie udało mi sie uzyskac w trakcie jazdy poprosu już wiecej niechciała się rozkręcić. na luzie nie sprawdzałęm
z - to max. prędkość jaką uzyskałem tym 20 letnim autem przy właśnie ok 3600 obr/min


Pali mi przy takiej jeździe ok 4,5 l w cyklu mieszanym. Dodam że oleju nie bieże prawie wogule. Może gdzies jest źle ustawiona nieiem pali na styk nawet teraz. Przyznam wam racje ze skrzynia jest troche trefna. Mam juz drugą ale jak sie zabrac do przekładki trzeba wyciągac cały silnik??
pozdrowienia moze macie jakies pomysły na wiekszą moc he

_________________
Charade 1.0 D 1986r wiśniowy metalik ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL