forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 11-10-2024, 07:25

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: regulacja skladu mieszanki ?? GTTI
PostNapisane: 14-10-2006, 19:51 
Offline

Dołączył(a): 15-09-2006, 10:15
Posty: 66
witam co jest odpowiedzialne za regulacje skladu mieszanki nieama sondy lambdy przeplywomierza wiec??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14-10-2006, 21:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
na ftp sa jpegi z rozrysowanym wszystkim, przepustnica, potencjometr regulacji składu oraz z tego co pamiętam rezystanca z czujnika temp.

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-11-2006, 18:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22-09-2006, 21:03
Posty: 139
Lokalizacja: Gdańsk
a ja mam sonde lambda -jedno przewodową ,mimo że głowica ,komputer ma oznaczenia CB80

_________________
BOOST IS BEST, SCREW THE REST!
2xGTti


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-11-2006, 19:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-10-2005, 15:08
Posty: 153
Lokalizacja: Bełchatów
wlasnie kiedys widzialem na twoich zdjeciach ze ktos dospawal podejscie pod lambde. Pewnie do czujnika AFR ktory przy sprzedazy zabrał.

_________________
Darade GTtI (narazie upgrade do 1xx KM) - było
Sand Lover Discovery


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-11-2006, 19:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22-09-2006, 21:03
Posty: 139
Lokalizacja: Gdańsk
nie to wejscie jest seryjne

cb70 miały sonde lambda jedno przewodową ,ale cholera wie czemu ja mam sonde jedno przewodową mając kompa od cb80 hmmm

a kabel od lambdy wchodzi bezpośrednio w wiązke kabli oryginalną

_________________
BOOST IS BEST, SCREW THE REST!
2xGTti


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-11-2006, 20:14 
Offline

Dołączył(a): 30-08-2006, 18:05
Posty: 83
Lokalizacja: warszawa
moja gtti paliła 10 -12l ale nie miała termostatu po załozeniu pali 6-7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-11-2006, 21:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-10-2005, 15:08
Posty: 153
Lokalizacja: Bełchatów
Tu nie chodzi pewnie Bartowi_GTti o wyregulowanie spalania na poziomie 5l/100km tylko o dobry AFR żeby zaworów ewentualnie tłoków nie przepalić. Faktycznie teraz widze że sonda jest z ładną wtyką przy WG (wcześniej przyjąlem że ktoś sam to dorobił jak ja) ale skoro mówisz że masz kompa od cb80 to on napewno nie wie co to sonda 8)

_________________
Darade GTtI (narazie upgrade do 1xx KM) - było
Sand Lover Discovery


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-11-2006, 16:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22-09-2006, 21:03
Posty: 139
Lokalizacja: Gdańsk
moja szradka to pewnego rodzaju ewenement.
Po rozmowie z Osą doszliśmy do wniosku że najprawdopodobniej niektóre GTti wypuszczane na kraje o zaostrzonych normach Euro wyposażone były w sonde lambda - przy oznaczeniu CB80.

Silnik:CB80
Buda(tabliczna znamionowa):CB80
Komp:CB80

brak A/F Adjuster'a (nie ma śladu po nim ,widac że fabrycznie go nie bylo...)
Sonda Lambda jednoprzewodowa ,której kabel idzie wprost do wiązki głownej w komorze silnika.

Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły jak zwiększyć dawke paliwa w GTti?

_________________
BOOST IS BEST, SCREW THE REST!
2xGTti


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-11-2006, 16:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
skoro masz lambde odpowiadajaca za mieszanke, po zwiekszeniu ilości powietrza przez podniesienie cisnienia na turbinie komp powinien dostać sygnał a za dużym stosunku powietrza do paliwa i zwiekszyc ilość paliwa tyle teori ale w praktyce niemam pojecia jak sie to sprawdzi...

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-11-2006, 17:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
Cytuj:
The CB-70 was the Japanese Domestic Market Engine which ran a slightly different EFI system and an Oxygen Sensor, the CB-80 is the international engine which doesnt run an oxy sensor


silniki cb 70 nie wychodziły poza japonie inne rynki szły tylko cb80 - najłatwije było by dojśc prawdy śledząc historię samochodu o ile masz ku temu możliwość... niewatpliwie jest to zagadka 8)

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL