forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 29-09-2024, 12:27

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wtryski GTti
PostNapisane: 12-09-2006, 07:34 
Czy mógłby ktoś sprawdzić producenta i nr wtrysków paliwa jakie są w charadce GTti. Za info z góry THX.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-09-2006, 08:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
prosze bardzo 8)
Nippon Denso L-Jet
95500-1610(Red)

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-09-2006, 11:18 
A nie wiesz przypadkiem jaki one maja flow [cc/min] ??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-09-2006, 11:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
mówisz masz 8)

Inj.No. Flow Rate ml Pressure Setting PSI

1 69 36
2 69 36
3 69 36

Obrazek

tabele z wtryskami proponuje gdzies podpiąć adminowi

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-09-2006, 12:31 
THX a lot. W takim razie z moich obliczeń wstępnych dadzą rade do jakis 177 ogierów. A mam takie pytanie jaką ma wydajność pompa paliwa i jakie ciśnienie??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-09-2006, 12:33 
Sorry teraz zobaczyłem że jest to w tabeli.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-09-2006, 12:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
dla większego żyłowania np wtryski

Nippon Denso
365 cc/min (33.9 lbs/hr)
red/orange
2.9 ohms
73.0 hp each
255 kPa
Toyota 4AGZE

bawisz się w tuning gtti ?

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-09-2006, 13:19 
Taki projekt sobie wymyslilem i oceniam koszt modow. 170KM jest wystarczajace jak na FWD car. Odpada 1000PLNow na wtryski. Przydalaby sie szpera ale to 300 fula. Sprzeglo 230fula ale to mus. MBC, BOV, SMT6, intercooler wykorzystam bo mam stare na pólce. Rury sie pocheftuje tylko material jest potrzebny. Ciekawi mnie tylko jaki by byl AFR bez strojenia tzn na seryjnych mapach kompa? Krecil ktos z Was kompresorek na seryjnych mapach i mierzył AFR? Bo jesli wzrasta powyzej 12,5 to strach o silnik bo podobno tam ciezko z dolem (panewki leca).


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-09-2006, 13:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
panewki lecą z powodu pompy olejowej - pisał o tym hitman, co do sprzęgła to za 600-900 pln radzikowski zrobi ci pod zamówienie spiekane, seryjne się nienadaje do startów z podwyższonych obrotów - 2 starty z 2500 obr i za 3 razem już ślizgało bo było nagrzane, pomiar afr bede miał w swojej na bazie jednoprzewodowej lambdy i wskaźnika elektronicznego ale muszę downpipe wyspawać z otworem pod lambde (a nieznam nikogo w okolicy kto by sie podjął :( ). Panewki seryjne do dostania w camskillu - nadwymiarów niema chyba że sam dorobisz, tłoki i pierścienie dostaniesz w nadwymiarze, nie do dostania są płytki do regulacji zaworów (no chyba że tylko ja nie potrafię znaleźć), wałki rozrządu nie nadają się do regeneracji, Jeśli chciałbyś mocno kręcić silnik do wyważenia wał, korbowody, koło zamachowe i wałek wyważający. co do seryjnego ECU to do 0,9 bara jest ok, później musisz mieć zmienione sterowanie. najmocniejsze charady o jakich słyszałem miały ponad 170 do 200 km - filmiki z jedną z australi możesz zobaczyć na youtube

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-09-2006, 13:58 
Sprzegło od Radzikowskiego nie wchodzi w role (mialem kiedys jedno i nie bylem zadowolony). Zamiast spawc down pipe'a mozna zrobic to prosciej (jedna osoba z waszego forum tak zrobila) uciac depulsator za turbina tak 4cm od gory kupic w hydraulicznym zwezke fi 100 na 60 i caly wydech przelotowy fi60 z kwasiaka. Wiem o produktach z camskilla i tam jest to wlasnie fajne sprzegielko i szpera. Tez widzialem panewki ale nie tłoki. Czyli wracajac do strojenia to do 0,9bara seryjne mapy starcza powyzej trzeba juz jakiegos piggybacka?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-09-2006, 14:00 
Jeszcze mam pytanko czy ktos zmienial ori zaciski hamulcowe, tarcze na inne. Jesli tak to od czego swapowal. To samo z pompa?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-09-2006, 14:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
cały problem w tym kształcie wyjścia za turbo właśnie jego chcę się pozbyć, wydech planowany jest z kwasówki 2,5 cala i mugen mini na końcu ale to dopiero przyszły rok( teraz mam wydech standardowy z wywalonymi środkami i jest cholernie głośno na dłuższe trasy makabra) co do pompy niemam pojęcia, a heble standardowe są mocne tzn w porównaniu z innym seryjnymi autami (np ojca civic 1,4 ma słabsze, nie mówię nawet o służbowym lanosie), z przodu w gtti masz wentylowane tarcze z tył zwykłe tarcze. Planujesz gtti na 1/4 robić ?

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-09-2006, 14:24 
Nie chce tanio (charade nie jest droga, graty mam zmieszcze sie w 8tys) zrobic sobie taki silently dark car. Wyglada jak dupowoz dla emeryta a objezdza karkow i innych cwaniakow np w beemach itp.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-09-2006, 14:29 
A co z zawiasami. Sa w Polsce amory sportowe do tego czy od Wierzbickiego kupujecie?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-09-2006, 14:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
amory sportowe kayaby 500 pln szt, komplet sprężyn obniżających jamexa320 pln , gumy z poulretanu z camsikila komplet 285funtów - czyli najdroższa rzecz w zestawie. Co do objezdzania to standardowa gtti zwykłe calibry i beemki objedziesz ma koło 8 sek do setki ze standardowego startu z podwyższonych obrotów ciut lepiej, i tak wszystkim kopary opadają... pamietam tylko jedną akcję z porscche cayenne na a4 jak jechałem 170 i je wyminałem koleś przyspieszył żeby zobaczyć co go mineło miał trochę szoka że taka rdza go wyprzedza... pojeździliśmy tak do 185 i zwolniłem bo była śmierć w oczach (jeszcze nie miałem wyspawanej budy i gumy też nie najmłodsze) a wracając do tematu, weź pod uwagę ograniczenia samej turbiny - jest mała fajnie się wkręca ale ma też nieduży przepływ więc za dużo z niej nie wyciśniesz - w camskillu mają przerabiane na większe łopatki, gdzieś na necie tez widziałem z łopatkami z t3 albo innej turbiny

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL