forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 22-12-2024, 07:01

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Project Import
PostNapisane: 21-11-2010, 13:55 
Offline

Dołączył(a): 25-07-2010, 22:50
Posty: 23
Lokalizacja: Gdańsk
Samochód: Accord / GTti
Model: cb3/ cb80
Rok: 90
Wyglada konkretnie, teraz tylko pozostaje ciekawosc jak to bedzie jezdzic, Cisnienie oleju jakie masz? po remoncie? To ten srodkowy zegar na desce??

_________________
TURBO THE BEST!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Project Import
PostNapisane: 21-11-2010, 14:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-05-2009, 00:25
Posty: 310
tak, środkowy. jeszcze nie miałem okazji sprawdzić.
możesz sie ty pochwalić ile masz, przyda sie dla porównania.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Project Import
PostNapisane: 21-11-2010, 17:07 
Offline

Dołączył(a): 25-07-2010, 22:50
Posty: 23
Lokalizacja: Gdańsk
Samochód: Accord / GTti
Model: cb3/ cb80
Rok: 90
No to jak nie miałes okazji sprawdzic? jak masz zainstalowany wskaźnik, u mnie sprawdzone probnikiem cisnienia oleju wyszło na głównej magistrali przy tem oleju 95 stoopni wyszło równe 2 bary, a na głowicy 0.9 bara.Ciekaw sam jestem jak u ciebie dla porównania. Napisz jak oblukasz co i jak.

_________________
TURBO THE BEST!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Project Import
PostNapisane: 21-11-2010, 17:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11-01-2009, 14:49
Posty: 120
Lokalizacja: B-B/Kraków
Samochód: G100
Model: GTti
Rok: 1989
ZA-JE-BI-ŚCIE !!

Zazdroszczę :oops:

_________________
GTti i troche do zrobienia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Project Import
PostNapisane: 21-11-2010, 18:09 
Offline

Dołączył(a): 25-07-2010, 22:50
Posty: 23
Lokalizacja: Gdańsk
Samochód: Accord / GTti
Model: cb3/ cb80
Rok: 90
Świder a u ciebie jakie masz?

_________________
TURBO THE BEST!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Project Import
PostNapisane: 21-11-2010, 19:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-05-2009, 00:25
Posty: 310
Dexter GTti napisał(a):
No to jak nie miałes okazji sprawdzic? jak masz zainstalowany wskaźnik, u mnie sprawdzone probnikiem cisnienia oleju wyszło na głównej magistrali przy tem oleju 95 stoopni wyszło równe 2 bary, a na głowicy 0.9 bara.Ciekaw sam jestem jak u ciebie dla porównania. Napisz jak oblukasz co i jak.



zanim by mi sie rozgrzał olej to bym sie udusił w garażu :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Project Import
PostNapisane: 09-01-2011, 00:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-05-2009, 00:25
Posty: 310
Dexter GTti napisał(a):
No to jak nie miałes okazji sprawdzic? jak masz zainstalowany wskaźnik, u mnie sprawdzone probnikiem cisnienia oleju wyszło na głównej magistrali przy tem oleju 95 stoopni wyszło równe 2 bary, a na głowicy 0.9 bara.Ciekaw sam jestem jak u ciebie dla porównania. Napisz jak oblukasz co i jak.



zacznijmy od tego że jak wkręcałem czujnik do podstawki pod filtr to go ukręciłem, a później wkleiłem, ale nie dałem pasty termoprzewodzącej wiec pomiar temp raczej jest mocno zaniżony.
na silniku rozgrzanym normalną jazdą mam około 60*C więcej nie da rady, ciśnienie wtedy wynosi 1.1 bara. dzisiaj po jakiś 10 minutach pałowania i przy temp oleju 85*C zapalił mi sie warning miałem wtedy około 0.8 bara.
zastanawiam sie teraz czy coś było spieprzone przy remoncie czy po prostu ugotowałem olej (motul x8100 5w40). z tego co mi mówi Miki też ma 1.2bar przy normalnym nagrzaniu wiec wychodzi na to drugie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Project Import
PostNapisane: 14-01-2011, 22:30 
Offline

Dołączył(a): 20-12-2008, 21:13
Posty: 36
Lokalizacja: Złotów
Jak wlałeś olej który leje się do zwykłych silników to się dziwisz? Wlej jakiegoś 10w60, zresztą zobaczysz co się latem będzie działo (30* temp, olej przy pałowaniu 80-90* i zarżniesz silnik moment). Ja lałem VR1 Racing 10w60 Valvoline i co najmniej taki olej by się przydał. 5W40 syntetyk Tedexa to ja leje ale do 1.8 Zeteca...

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Project Import
PostNapisane: 14-01-2011, 22:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-05-2009, 00:25
Posty: 310
bobson skończ sie kompromitować. 10w60 to nieporozumienie na zime, przy moim stylu jazdy. a to co lejesz do swojego dupo wozu mnie nie interesuje.

auto narazie stoi, za jakiś czas bede zamawiał nową pompe oleju z camskilla. jak ktoś chce sie przyłączyć do zakupów > PW

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Project Import
PostNapisane: 16-01-2011, 11:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19-04-2009, 16:44
Posty: 836
Lokalizacja: biały-stok
Samochód: 3 x charade
Model: GTti
Rok: 90
Bobson napisał(a):
Jak wlałeś olej który leje się do zwykłych silników to się dziwisz? Wlej jakiegoś 10w60, zresztą zobaczysz co się latem będzie działo (30* temp, olej przy pałowaniu 80-90* i zarżniesz silnik moment). Ja lałem VR1 Racing 10w60 Valvoline i co najmniej taki olej by się przydał. 5W40 syntetyk Tedexa to ja leje ale do 1.8 Zeteca...

Pozdrawiam

nie wiem czy wogóle wiesz co oznaczają te cyferki bo to nijak się ma do wartości pomiaru ciśnienia;

swoją drogą ciekaw jestem ceny tej nowej pompy też bym był zainteresowany;

_________________
Słucham MONOPOL jak jadę samochodem-Piter.
Jeśli nie możesz czegoś naprawić młotkiem,widocznie usterka tkwi w elektryce.
>> Nie rozmawiaj z idiotą ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a pózniej pokona doświadczeniem <<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Project Import
PostNapisane: 16-01-2011, 14:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
bia2c napisał(a):
swoją drogą ciekaw jestem ceny tej nowej pompy też bym był zainteresowany;



Camskill

http://www.camskill.co.uk/products.php? ... b0s69p2656

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Project Import
PostNapisane: 17-01-2011, 21:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19-04-2009, 16:44
Posty: 836
Lokalizacja: biały-stok
Samochód: 3 x charade
Model: GTti
Rok: 90
wartość ciśnienia oleju wg. Auto Data to 4,4bara przy 2700rpm.

_________________
Słucham MONOPOL jak jadę samochodem-Piter.
Jeśli nie możesz czegoś naprawić młotkiem,widocznie usterka tkwi w elektryce.
>> Nie rozmawiaj z idiotą ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a pózniej pokona doświadczeniem <<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Project Import
PostNapisane: 17-01-2011, 21:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-05-2009, 00:25
Posty: 310
bia2c napisał(a):
wartość ciśnienia oleju wg. Auto Data to 4,4bara przy 2700rpm.



przy jakiej temp. ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Project Import
PostNapisane: 18-01-2011, 21:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19-04-2009, 16:44
Posty: 836
Lokalizacja: biały-stok
Samochód: 3 x charade
Model: GTti
Rok: 90
KAMILcom napisał(a):
bia2c napisał(a):
wartość ciśnienia oleju wg. Auto Data to 4,4bara przy 2700rpm.



przy jakiej temp. ?

a tego to już nie piszą; w większości pomiar przeprowadza się przy normalnej temp. eksploatacyjnej bez żadnego pałowania;
ja tu bym porównał wyniki dwóch pomiarów na zimno i na ciepło, jeżeli na zimno będzie mało to coś jest nie halo z tym remontem;

_________________
Słucham MONOPOL jak jadę samochodem-Piter.
Jeśli nie możesz czegoś naprawić młotkiem,widocznie usterka tkwi w elektryce.
>> Nie rozmawiaj z idiotą ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a pózniej pokona doświadczeniem <<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Project Import
PostNapisane: 18-01-2011, 21:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Kamil u nie na zimno coś 5,5bar jest. To porównaj sobie z Twoimi odczytami

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL