forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 02-10-2024, 00:41

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22-09-2005, 13:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-11-2004, 18:05
Posty: 170
Lokalizacja: WARSZAWA
wysłałem ci trzy schematy.jak nie posiadasz tej płyty to,nagram i wyślę pocztą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29-09-2005, 10:38 
Offline

Dołączył(a): 11-09-2005, 17:44
Posty: 14
Lokalizacja: Czestochowa
ma ktos moze jakis pomysl co moze byc jeszcze nie tak z tym autem :?:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: u mnie nie bylo plynu w chlodnicy, mialem walnieta glowice
PostNapisane: 29-09-2005, 19:26 
Offline

Dołączył(a): 16-04-2005, 19:17
Posty: 25
Lokalizacja: szczecin
ja mam benzyne 1.0 turbo z gazem, zwykle sprawdzalem poziom zbiorniczka wyrownawczego na zimnym silniku, ktory byl niezmienny. Niestety jak sie pozniej okazalo, chlodnica byla pusta, a resztki plynu z silnika wybijalo do zbiorniczka. Temperatura silnika nie rosla, plyn nie krazyl w ukladzie chodzenia, a samochod po przejechaniu kilku kilometrow potrafil zgasnac, tak wlasnie po paru minutach, nastepnie po ok. pol godziny dopiero dawal sie odpalic. Po wymianie peknietej glowicy i uzupelnieniu plynu chlodniczego wszystko wrocilo do normy. Sprawdz tez termostat.

_________________
GTti 1,0, LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30-09-2005, 12:24 
Offline

Dołączył(a): 11-09-2005, 17:44
Posty: 14
Lokalizacja: Czestochowa
dzieki sprawdze zaraz :D:D:D:D:d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30-09-2005, 12:27 
Offline

Dołączył(a): 11-09-2005, 17:44
Posty: 14
Lokalizacja: Czestochowa
A wlasnie co jeszcze zobaczylem mianowicie jak jest turbo sprezarka to tak jak by kapal z niej olej..czyzby nadzszedl jej koniec i czy to moze nie jest tez jedna z tych usterek??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30-09-2005, 15:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-11-2004, 18:05
Posty: 170
Lokalizacja: WARSZAWA
poruszj palcem wałek turbiny czy ma jakieś luzy. w internecie znajdziesz obiawy padnięcia turbo.ale i pierścienie tłokowe mogą być słabe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: moze to uklad chlodzenia
PostNapisane: 30-09-2005, 17:18 
Offline

Dołączył(a): 16-04-2005, 19:17
Posty: 25
Lokalizacja: szczecin
u mnie to byl problem ukladu chlodzenia, po kilku minutach jazdy albo po paru kilometrach samochod gasl i nie chcial odpalic przez jakies 30 min., mam gtti z gazem.
Mialem peknieta glowice i plyn nie krazyl prawidlowo, a na dodatek, okazalo sie, ze chlodnica byla pusta(tylko po zalaniu plynu do chlodnicy wszystko wrocilo do normy, no poza tym, ze glowice musialem wymienic) pomimo tego, ze w zbiorniczku wyrownujacym byl plyn(od tego czasu zawsze sprawdzam chlodnice, a nie tylko zbiorniczek). Co dokladnie bylo problemem to nie wiem, pewnie gasl z powodu niewlasciwej temperatury. W kazdym badz razie sprawdz chlodnice, korek od chlodnicy oraz termostat.

_________________
GTti 1,0, LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: sorki
PostNapisane: 30-09-2005, 17:21 
Offline

Dołączył(a): 16-04-2005, 19:17
Posty: 25
Lokalizacja: szczecin
sorki za powtorzenie posta, myslalem, ze nie wskoczyl to napisalem jeszcze raz

_________________
GTti 1,0, LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01-10-2005, 13:05 
Offline

Dołączył(a): 11-09-2005, 17:44
Posty: 14
Lokalizacja: Czestochowa
ide zobaczyc pozniej napisze co i jak...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Potrzebna instrukcja
PostNapisane: 16-10-2005, 21:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-10-2005, 12:01
Posty: 121
Lokalizacja: kętrzyn
Potrzebuje instrukcji obsługi do charadki1.3 16v 91r
lub adresu strony z której można coś ściągnąć
ż góry dziękuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19-10-2005, 11:02 
Offline

Dołączył(a): 11-09-2005, 17:44
Posty: 14
Lokalizacja: Czestochowa
ja mam do modelu 1.0 turbo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16-08-2006, 19:42 
byla tu mowa o metalowych przewodach paliwowych ktore ida pod buda - czy jest roznica miedzy przwodami do diesla a benzyniaka ?? chodzi o to ze chce wlozyc do diesla przewody z benzyniaka - dzieki za info


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL