Dołączył(a): 04-06-2006, 05:45 Posty: 279 Lokalizacja: Sosnowiec
Samochód: CHARADE 1.0TD
Model: G101
Rok: 1991
|
Owszem proste jest. Zdejmujesz kopułkę aparatu zapłonowego (nie pamiętam czy jest pod palcem osłonka zakrywająca przerywacz chyba nie ma). Obracasz silnikiem (można ręcznie lub pociągając samochód na biegu) do uzyskania największego rozwarcia styków, ustawiasz ślizg młoteczka na szczycie krzywki wałka aparatu zapłonowego. Teraz szczelinomierz (ma być 0,4-0,5mm) jeśli jest inaczej to po poluzowaniu wkrętu mocującego kowadełko ustawiasz właściwą szczelinę i dokręcasz wkręt. Ponownie sprawdzasz i zakładasz kopułkę. Żeby ustawić zapłon to potrzebna lampa stroboskopowa. Co prawda można na żarówkę ale metoda strasznie niedokładna. Fotki nie mam bo sam dieselka dosiadam ale poszukaj na forum.
_________________ 1,0TD
|
|