forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 22-12-2024, 23:23

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 226 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 27-07-2009, 17:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Już się chwaliłem w innym wątku ale napisze tu - żeby porządek był :)

W zeszły czwartek auto zostało odpalone - z sukcesem :D

Oto foty stanu obecnego :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Musze wymienić jeszcze olej w skrzyni i zmienić linkę sprzęgła na tę z GTti bo na TS-owej bo teraz sprzęgło łapie od razu przy podłodze.

Przy okazji chciałbym jeszcze raz podziękować Kamilowi za jego starą chłodnice, bez której pierwszy start nie byłby możliwy :)

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 13-08-2009, 16:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
powalczyłem trochę z autem

odzyskałem nawiewy i całą "klimę" (kostki były nie podpięte)

Obrotomierz jednak po przelutowaniu całkiem zmarł :/
Znalazłem też kolejną radosną twórczość właściciela przewód od masy cewki był przerwany i szczepiony na okrętkę i oblepiony taśmą :/
Obrazek
Zlutowałem ale to nie rozwiązało problemu. przerywania. Okazało się ze jedna z nowych świec się wys..ała :(
mam nadzieje ze po wymianie bedzie juz ok.
Całkowicie zrezygnowałem z kabli WN Jc auto - totalny shit :/ założyłem seryjne czerwone tylko je przemyłem benzyną extr. Wyglądają jak nowe:)

Zaskoczyło mnie natomiast to, ze po podłączeniu seryjnej puszki filtra i wężyków podciśnień super odpala od pierwszego - nie wiem czy to ma jakiś związek ale zaskoczyło mnie. Wcześniej długo trzeba było kręcić żeby załapał.


EDIT:
Założyłem nową świecę - jest ok. Chodzi równo ale dalej "myśli" jak dodaje się gazu. Nie założyłem wszystkich opasek na węże turbo o czym się dotkliwie przekonałem kiedy dostałem po twarzy tym stalowym przewodem co idzie od turbo do IC - nie polecam :/

Sprawdziłem błędy jakie wywala po zwarciu terminala i jest tak samo - 11ty. Czyli, że jakiś przełącznik jest zwalony...tylko który?

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 10-09-2009, 14:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Wczoraj przyszła nowa cewka, wcześniej TPS i nic :( dziś/jutro będę miał pompę paliwową może wtedy skończą się problemy z przerywaniem :/


Tyle newsów.

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 19-10-2009, 11:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
I pojechało dziś auto, od którego wszystko się zaczęło...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 19-10-2009, 22:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-08-2007, 10:59
Posty: 102
Lokalizacja: Wrocław
Samochód: Charade
Model: Full Time 4wd
Rok: 89
Ja miałem straszny problem z przerywaniem. szczególnie na pierwszym i drugim biegu, wymieniałem wszystko po kolei i nic nie pomagało. w końcu przyjrzałem się dokładnie przewodom paliwowym, i stwierdziłem, że są przerdzewiałe. wymieniłem je razem z filtrem paliwa, przy okazji wyciągnąłem pompę paliwa. Filtr przy pompie był cały w rdzy!! aż dziw, że w ogóle paliwo tam przepływało. niestety nowej pompy nie mogłem dostać ( bo mam wersje 4x4 i tam pompa ma trochę inne ułożenie w baku ). filtr paliwa (ten w komorze silnika) jak go odkręciłem popłyneła gęsta rdzawa ciecz a nie paliwo!
suma summarum, po wymianie przewodów, oczyszczeniu pompy i zmianie filtra na nowy samochód przestał przerywać! ( ale nie od razu, musiałem najpierw przejechać kilka kilometrów - nie wiem dlaczego ale właśnie tak było )

_________________
Wojtek W CHARADE 4X4
http://www.automobilklub.org
http://www.wwz15.orangespace.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 20-10-2009, 01:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
ja mam filtr i przewody nowe całkiem bo te od TS nie pasowały. do pompy nie zaglądałem..

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 22-10-2009, 22:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Chwale sie :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wykonany z kwasówki, flansze stalowe - jutro montaż :) aż szkoda bo piękny!

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 10-11-2009, 16:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Co do pompy to znalazłem na allegro - jeszcze nie kupiłem bo z budżetem cienko
http://www.moto.allegro.pl/item78497289 ... uzuki.html
http://www.moto.allegro.pl/item77604399 ... _opel.html

nie wiem jeszcze konkretnie którą bo seryjna ma chyba dawać 3bary a tu jedna daje 4 a druga - nie wiadomo. Co ciekawe poszukiwania zacząłem przez przypadek na amerykańskim ebayu :D mają tam dużo gratów do charady nawet!

Dziś w koncu dorwałem wspornik tylnego zderzaka p&p w super stanie i za friko!
Efekt -dłuuugo oczekiwany :)
Obrazek

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 13-11-2009, 19:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Auto uleczone!!!

Problemem była pompa paliwowa! Śmiga super!

Jutro jadę na zbierznosc/geometrie itp bo nosi ją strasznie :)

Nie mogę uwierzyć że mi sie udało to zrobić wszystko SAMEMU czyli doprowadzić szrot do stanu używalności :D
Pochłonęło to dużo czasu i pracy - teraz została tylko blacha.

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 13-11-2009, 19:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-05-2009, 00:25
Posty: 310
No no, głosik przez telefon Ci sie jakoś dziwnie zmienił :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 15-11-2009, 11:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11-01-2009, 14:49
Posty: 120
Lokalizacja: B-B/Kraków
Samochód: G100
Model: GTti
Rok: 1989
Gratulacje ! :mrgreen:
Ciesze się bardzo, że kolejna charadka gtti została ożywiona, mam nadzieje że będzie teraz dobrze służyc :)

Wszystko już gra i hula ? Turbo, kompresja, równa praca silnika ?

Jakieś zdjęcia jak i filmiki z przejazdów mile widziane :mrgreen:

_________________
GTti i troche do zrobienia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 15-11-2009, 13:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Gra i hula aż miło :)

Do roboty mam natomiast zawieszenie - wahacz z końcówką (nie dało sie geometrii ustawić)
I zauważyłem wyciek ze skrzyni - tam gdzie wchodzi drążek od lewarka - pewnie O-ring puścił
Tak to wszystko ok :D

A no i niestety nie przyjrzałem się wzmocnieniom podłużnic w TS i w tym od strony kierowcy nie mam przetłoczenia na montaż dolnej rozpórki :/

Wczoraj latałem troche po mieście i siałem terror bo wydech dziurawy a ost. tłumik jeździ w bagażniku. Byłem na myjni ale nie dało się domyć - zeszła tylko wierzchnia warstwa :D Raczej do polerki całość.

W związku z ta mobilnoscią sukcesywnie będę teraz "odchaczał" wszystkich specjalistów od poszczególnych podzespołów.

No i dramatycznie potrzebuje blacharza :(

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 17-11-2009, 11:30 
Offline

Dołączył(a): 17-11-2009, 10:11
Posty: 3
Moje gratulacje!!!Jak tam,downpipe pasuje?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 18-11-2009, 13:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
bartekk napisał(a):
Moje gratulacje!!!Jak tam,downpipe pasuje?



P&P :D

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 04-12-2009, 14:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Jako że przyszły do mnie nowe dorabiane progi zabrałem się za wycinanie starych
W weekend auto idzie do piaskowania więc chciałem żeby był dostęp do wewnętrznych profili.
Fotorelacja:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Po piaskowaniu profile zostaną zabezpieczone podkładem reaktywnym Wurtha - mam nadzieje ze to rozwiąże problem rdzy na dobre w mym aucie.

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 226 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL