Witam wszystkich
Nowy nabytek
Daihatsu Charade GTti G100 1991r
Turbosprężarka IHI z chłodzeniem wodnym w stanie BDB
Doładowanie 0,8 Bara
Akumulator przeniesiony z komory silnika do bagażnika.
Dolot:
Filtr stożkowy z dolotem K&N
Intercooler na przodzie auta (przerobiony Intercooler IVECO) Orurowanie IC 2.5cala.
Zawór Upustowy Blow'OFF TheSun dwu tłoczkowy.
Układ wydechowy:
Całość przelotowa 2,5cala z końcowym wydechem przelotowym
DownPipe 2,5cala z by'passem na zaworze WestGate
Zawieszenie:
Progresywne sprężyny przód + tył -30mm
Koła:
AluFelgi 14" x 6,5
przód Uniroyal RainSport1 195/45 R14
tył Yokohama U510 195/45 R14
Wnętrze:
Wskaźnik doładowania turbosprężarki
Obrotomierz zewnętrzny
Kierownica RAID HP 280mm z długim osadzeniem
Pasy 3punktowe Shroth dla foteli przednich
Fotel kierowcy Bimarco Bravo na przesuwanych szynach
Wyprute wnętrze
Audio:
Psss Psss ;]
Postęp:
Etap 1:


Tak było
Tak jest
W planach:
- wyremontować budę
- hamulce tył
- rozrząd
- wskaźniki ciśnienia oleju i inne
- zmiana tłumika lub dorobienie silenecera...
Tak obecnie wygląda autko



http://pl.youtube.com/watch?v=oJwVnn574wc
http://pl.youtube.com/watch?v=Xm0iIb6vCGU
W Civicu było 185 koni... Kolega na zimówkach ja na letnich i efekt można było usłyszeć na 2 biegu.
Pozdrawiam.