forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 22-12-2024, 06:57

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 226 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Charade GTti Miki
PostNapisane: 04-02-2009, 15:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
OTO moj nowy nabytek.
Wersja holenderska, oryginalne felgi z pakietu, naklejki z epoki i kupa rdzy :D

Obrazek

Obrazek

Oryginalna stacyjka...kiedyś była :) Moze zrobię na guzik:)

Obrazek

No i ruda na tylnych kolumnach... Myślicie ze da się uratować?
Obrazek

Obrazek

Podłoga kierowcy
Obrazek

Trochę pracy mnie czeka :) Musze całe wnętrze wybebeszyć to zobaczę czy buda do uratowania, ale za ta kasę za którą ją zdobyłem to i tak uważam ze dla samego alu i bodykitu i innych gratów było warto:) Do alu gościu mi dał nawet oryginalny śrubokręt do dekielków :D

Dostałem do niej jeszcze turbo z ukręconą ośką - do uratowania mam nadzieje :)
Najpierw jednak podstawowe rzeczy jak aku świece i czyszczenie wszystkiego.
PS: nie wiece gdzie można dostać akumulator bo ten co mam jest od malucha - za szeroki i nie wchodzi w mocowanie:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-02-2009, 16:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
Czeka Cie bardzo dużo pracy przy tym aucie...
Powodzenia życze :wink:


ps. mógłbyś wkleić zdjęcia najważniejszej rzeczy w tym aucie tzn silnika :wink:

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-02-2009, 20:08 
Offline

Dołączył(a): 16-03-2008, 22:22
Posty: 172
Samochód: Daihatsu
Model: G200
Rok: 1993
kojarzę, że ktoś już o tym GTti na forum pisał, jak tylko się pierwszy raz pojawiło na allegro... tak czy inaczej - powodzenia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-02-2009, 20:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18-07-2006, 12:18
Posty: 44
Lokalizacja: pd Wlkp
z tego co pamiętam dłuższy czas była na alledrogo

ciesze się że trafiła na forum... będzie można zobaczyć jak prace nad nią postępują :)

szerokości

_________________
Mazda 323 bg 1.3 16V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-02-2009, 21:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01-04-2007, 16:46
Posty: 1036
Lokalizacja: katowice
Samochód: daihatsu
Model: gran move
Rok: 1997
no sporo pracy...ale autko odwdzięczy sie ...na pewno i oko bardziej cieszyć bedzie....

_________________
Tylko tchórze obwiniają innych za swoje porażki....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-02-2009, 03:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21-10-2008, 14:31
Posty: 63
Lokalizacja: Świerklany
No faktycznie, sporo pracy przed Tobą :D
Też raz to przechodziłem, to było pamiętne lato 2007...
Bardziej się opaliłem od spawarki niż od słońca :twisted:
Tak czy inaczej gratuluje zakupu i życzę przyjemności z jazdy :D

Pozdrawiam

_________________
Obrazek
Moja pierwsza Charada-"Czerwony Ogar Piekieł" :D
G100,92r, CB 23

...Bycie stale miłym jest strasznie męczące...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-02-2009, 16:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Dziś skoro świt zabrałem się za dalsze patroszenie auta.

Moje GTti odrodzi się, ale z pewnością nie w swojej oryginalnej budzie :/

Wszystko wywalone -czas na oględziny
Obrazek
Próg od kierowcy
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Próg pasażera
Obrazek

Nadkole przednie od pasażera
Obrazek

Nadkole przednie od kierowcy
Obrazek

Nadkole tylne od kierowcy
Obrazek

Auto jest jak ser szwajcarski. Wiec taniej i pewniej będzie poszukać nowej budy -mam nadzieje ze uda sie zdobyć białą :D

A tu przykład fantazji poprzedniego właściciela:

Turbo na jednej szpilce
Obrazek

Profesjonalnie wykonane oznaczenie modelu
Obrazek

Ktoś jeszcze chciał zobaczyć silnik
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-02-2009, 19:11 
Offline

Dołączył(a): 16-03-2008, 22:22
Posty: 172
Samochód: Daihatsu
Model: G200
Rok: 1993
nie no rzeczywiście patenty boskie - szczególnie ta masa do silnika...

ciekawe czy do zlotu wakacyjnego się wyrobisz...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-02-2009, 19:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Najlepsze było pod przełacznikiem od przeciwmgielnych - kable były oznaczone +12, pm (przeciw mgielne tył) i "?" widać nie doszli gdzie trzeba podłączyć :D
Dziś wyciąłem też ten przekaźnik co był na ścianie grodziowej przy filtrze od spryskiwaczy (też świetny patent) - prowadził do customowych halogenów - których nie ma


jak znajdę zdrową bude to będzie połowa sukcesu :D

PS.

szukałem kodów błędów ale nie znalazłem a FTP mi nie działa - ktoś z was sobie skopiował może?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06-02-2009, 02:02 
Offline

Dołączył(a): 16-03-2008, 22:22
Posty: 172
Samochód: Daihatsu
Model: G200
Rok: 1993
Fault Code Instructions below After shorting the white connector, switch the ignition to ON position and check the instrument cluster.
The number of times it blinks indicates the fault codes.
The two pins to short are the top left one and the bottom one.
The following method is used to output the codes: 0.5s on, 0.5s off per code, 2.5s gap between codes and then 4.5s gap before repeating all stored codes.
S/C = short circuit
O/C = open circuit
1=number of flashes per code

1: Normal
2: MAP (manifold pressure) sensor or turbo
3: Ignition eg output s/c or o/c
4: Water temp sensor
5: A/F trim (AKA mixture pot) ONLY on NON-CAT applications like GB
6: Distributor
7: Throttle position sensor
8: Air charge temp
9: Vehicle speed pickup (In speedo head)
10: Starter (may be set by bump starting)
11: Switch error eg idle switch off or A/C on during diagnosis.
Engine should not be running or A/c on

Fault codes 1, 10 and 11 do NOT set MIL (Motor inspection light)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06-02-2009, 12:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
super wielkie dzięki!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06-02-2009, 14:06 
Offline

Dołączył(a): 16-03-2008, 22:22
Posty: 172
Samochód: Daihatsu
Model: G200
Rok: 1993
Miki napisał(a):
super wielkie dzięki!


dostałeś linka ode mnie na PW? działa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06-02-2009, 21:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Dostałem działa!

Dzięki

Wybijam mi tylko kod 11...tylko ze ja nie mam AC u siebie

Chyba ze "Engine should not be running" - silnik kaplica jednym słowem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-02-2009, 15:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Dziś sprawdziłem kompresje - mieści się w normie producenta czyli miedzy 10.5 a 8.5kg/cm2

1. 9,2kg/cm2
2. 9,5kg/cm2
3. 10.1kg/cm2

nie powiem - ulżyło mi :D

Jutro przyjdą do mnie świece DENSO, kable WN kopułka i palec rozdzielacza oraz filtr paliwa, mam nadzieje ze to rozwiąże problem nierównej pracy silnika


PS.

Ktoś wie na czym polega tzw "płukanie" silnika?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-02-2009, 16:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
No i przyszły graty - nie mogłem się powstrzymać wiec od razu zamontowałem.

Obserwacje:

*Kable JC są niedokładnie pomierzone -niektóre są za długie inne przykrótkie
*Kopułka made in japan ale otwory na śruby nie pokrywają się z tymi w rozdzielaczu :/ Raczej będę reklamował
*Palec rozdzielacza ok

Filtra jeszcze nie założyłem

Silnik pracuje lepiej - równiej i nie krztusi się tak bardzo i nie gaśnie, natomiast zaobserwowałem, że średnio co pół minuty wchodzi sam na obroty (obr dzieła wybiórczo ale obstawiam 3k) a potem z nich zchodzi
Jak przytrzymam go na pół gazie to się dławi dopiero jak odpuszczę gaz to normalnie zaczyna pracować jak wcisnę mocniej to krztuście i wchodzi na wysokie

Co to może być? Pompa paliwa czy syf w dolocie (silniczek krokowy etc)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 226 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL