forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 22-12-2024, 13:42

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kontrolka "check engine"
PostNapisane: 11-05-2005, 07:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-02-2005, 15:26
Posty: 49
Lokalizacja: Błonie /k Wa-wy
Help.Od pewnego czasu przy turbo doladowaniu silnik miewal dziwne przerywanie na wyzszych obrotach przy czym zapalala sie podczas tego momentu pomaranczowa kontrolka o ktorej mowa w temacie.Natomiast teraz pali sie non stop.Silnik pracuje bez zarzutow tylko to dziwne przerywanie,szarpanie itp. Powiedzcie mi prosze o co chodzi ?? pozdr

_________________
De-Wu :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11-05-2005, 11:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-09-2004, 16:23
Posty: 463
Lokalizacja: Jelenia Góra
Na 90% za mało paliwa w mieszance, ja dokładnie tak samo miałem jak się bawiłem potencjometrem regulacji dawki (patrząc od przodu auta na lewo od silnika wycieraczek, dostęp od góry płaskim wkrętakiem). Ty nim nie kręciłeś więc może ci pompa siada...Zrób tak: zaznacz sobie w jakim położeniu jest teraz i przekręć potencjometr tak o 30-50 stopni w jedną, a potem w drugą strone (na wolnych obrotach) i sprawdzaj co sie dzieje tzn czy kontrolka zgaśnie. Jak go przekręcisz to wyłącz najpierw silnik bo tak sama z siebie może nie zgasnąć. Albo w ogóle kręć na wyłaczonym i właczaj tylko żeby sprawdzić czy kontrolka gaśnie.
Generalnie stawiam że to coś z paliwem, może pompa, może wtryski zużyte, a może po prostu jak wyregulujesz tak jak mówiłem to będzie ok. Ja mam u siebie ten potencjometr ustawiony na ok. połowę skali.
Pozdro i powodzenia

_________________
Charadka GTti

..::: Systemy Car Audio :::..

www.caraudio.jelenia.pl

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11-05-2005, 15:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-02-2005, 15:26
Posty: 49
Lokalizacja: Błonie /k Wa-wy
Michał serdecznie dziekuje i powiem tylko tyle ze przed tymi zdarzeniami ojciec wlasnie ta srubka krecil i na pewno jego regulacja przyczynila sie do tych rezultatow ( myslał ze to regulacja obrotow ) !! Zrobie tak jak radzisz i dam znac czy pomoglo!! Dzieki wielkie- pozdr :)

_________________
De-Wu :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11-05-2005, 19:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
Identycznie mi przerywał zaraz po zakupie, powyżej 5 Tys ale umnie był zapieczony zawór spustowy turbiny które się wogóle nie otwierał , też w tym momencie szarpał i zapałakontrolkę , ale u ciebie chyba coś innego skoro na wolnych także tak robi

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11-05-2005, 21:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-09-2004, 16:23
Posty: 463
Lokalizacja: Jelenia Góra
A tak też może być, zaworek musi chodzić lekko i płynnie (kombinerkami spokojnie mozna go ruszyć), najlepiej go co miesiąc przesmarować np.oliwą do broni (czymś co wytrzymuje wysokie temperatury). Ale u dominika to raczej problem z paliwem.

_________________
Charadka GTti

..::: Systemy Car Audio :::..

www.caraudio.jelenia.pl

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-05-2005, 06:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-02-2005, 15:26
Posty: 49
Lokalizacja: Błonie /k Wa-wy
Dzieki wielkie panowie !! Nie wiem od czego zaczac sprawdzanie ale chyba sprobuje ruszyc potencjometrem i wyregulowac a jesli nie to skorzystam z drugiego kola ratunkowego he he !! Dam znac o rezultatach !! Pozdr :)

_________________
De-Wu :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13-05-2005, 16:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-02-2005, 15:26
Posty: 49
Lokalizacja: Błonie /k Wa-wy
Wczoraj moja malutka czarna hehe powrocila do swietnosci !!! Teraz znowu kreci bez klopotow do prawie 7,tys.obr dzieki chlopakom !!! Problem tkwil w zapieczonym zaworze spustowym turbinki no i czesciowo chodzilo o regulacje potencjometra !!! Jeszcze raz dzieki wielkie !! :D 8)

_________________
De-Wu :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL