forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 24-12-2024, 04:30

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jak najlepiej przeprowadzić Remont
PostNapisane: 10-12-2008, 23:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25-07-2008, 17:45
Posty: 23
Lokalizacja: WWL
Cześć
Zamierzam przeprowadzić remont silnika. CB61. turbina odłączona.
Silnik już nie ma swojej mocy jak na początku eksploatacji.
temp.silnika niby w normie nie więcej niż połowa na wskaźniku, tylko w korku wiadomo tak do 3/5 skacze. jak jest rozgrzany w korku i sie przygazuje to dymi,(pierścienie zapewne)
-woda w silniku
-dymi
-nagar
-walnięta uszczelka
sprawdzę sprężanie
Chce wymienić tylko
1. USZCZELKI SILNIKA - wariant: od gŁowicy w gÓrĘ AJUSA (HISZPANIA) 136.03 zł
2. USZCZELNIACZe ZAWORów AJUSA (HISZPANIA) 3.85 zł szt.
3. Planowanie Głowicy 50zł


bo nie chce mi sie wkładac 1000zł w kapitalke w tego rupenszałera
i robić all, jak mogą być jakieś cyrki typu:
nieszczelne cylindry
pęknięta głowica
na platynkach kratery
panewki korbowe:oops:
tuleje:x
tłoki,luzy na sworzniu
prostowanie korbowodów
ustawić przerwe
wymiana uszczelniaczy na zaworach
pierścienie tłokowe
obróbka tulei


Co radzicie może dużo nie dadzą te 3 pkt. co wymieniłem ale zawsze trochę pojeździ. Tak myślę zmieścić się w 350-400zł

_________________
DAIHATSU CHARADE 1000T G100 CB61 1990r.


Ostatnio edytowano 10-12-2008, 23:15 przez Laki24, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-12-2008, 23:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
Tak sobie myśle skoro auto Ci słóży tylko do przemieszczania sie i niechcesz w nie ładować kasy to może lepiej kup zwykły silnik 1,0? podejdzie pod tą skrzynie jeżdzą takie auta, wolałbym kupić zwykłe 1,0 Twój silnik to jajko niespodzianka niewiesz co sie trafi :D

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-12-2008, 23:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25-07-2008, 17:45
Posty: 23
Lokalizacja: WWL
doszedłem do wniosku że jak go rozbebesze to po oględzinach się zacznie kminić co dalej

_________________
DAIHATSU CHARADE 1000T G100 CB61 1990r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11-12-2008, 02:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
robienie półśrodków jest bez sensu albo robisz cały silnik z pierścieniami panewkami, nowymi uszczelkami albo zmień na 1.0 tak jak pisze Marcin jeżeli nie stać cię w tym momencie na prawdziwy remont. W aucie w tym wieku na takie operacje niema uzasadnienia ekonomicznego i jeśli nie wiążesz długofalowych planów z tym samochodem to sobie odpuśc.

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL