forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 22-12-2024, 19:27

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Charade 4wd przyspieszenie
PostNapisane: 13-11-2008, 20:38 
Offline

Dołączył(a): 30-10-2006, 21:43
Posty: 191
Lokalizacja: Nowa Wola
Samochód: Charade
Model: G112
Rok: 1989
na youtube jest filmik charadki jak przyspiesza widział ktoś??
http://pl.youtube.com/watch?v=ejlsLj1pUsE

_________________
Charake TXF 1.6 Turbo Full Time 4wd
Charade TXF 1,3 Full Time 4wd
Charade GTti
Charade 1.0 Limited
Charade 4wd nie dla lamusów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13-11-2008, 20:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
wstydz sie sting13 tak robić smaka wszystkim na 4wd :lol:
przyspieszenie ok ale dziwi mnie jedna sprawa ewidentnie koleś zmienia biegi już na odcince a to nie jest chyba dobre powinno być minimalnie przed odcinka żeby zachować ciągłość przyspieszenia i druga sprawa jak to jest że tak szybko biegi odcina?? 3 już przy 110?? u mnie śmiga ponad 120 i byłem zdania że zaszybko odcina, może to jest specyfikacja skrzyni 4wd? szybsze przełożenia?

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13-11-2008, 23:12 
Offline

Dołączył(a): 30-10-2006, 21:43
Posty: 191
Lokalizacja: Nowa Wola
Samochód: Charade
Model: G112
Rok: 1989
4wd ma według mnie bardzo którką skrzynie nie jestem pewien ale raczej ma inne przełozenie niz zwykła 1.3 (ma krótsze).
Zmiana biegów jest z pewnością zła ale jak mierze czas przyspieszenia to wychodzi mi 7s07 do 7s22 więc czas bdb.więc jakby nie ta zmian biegów to równe 7 bedzie.
4wd jest szybie do 100 ale później wysiada:(

_________________
Charake TXF 1.6 Turbo Full Time 4wd
Charade TXF 1,3 Full Time 4wd
Charade GTti
Charade 1.0 Limited
Charade 4wd nie dla lamusów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14-11-2008, 18:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
są krótsze .... zdecydowanie ;) ... Stinq ... a jak tam to co pozostało z mojej ? .... będzie żyła jeszcze ? czy poszła jako dawca juz ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14-11-2008, 19:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
To ja mam pytanie z innej beczki
Czy da sie odłączyć tylny napęd w 4WD?
Jeśli tak to czy ta skrzynia podejdzie do zwykłej G102?
Jeśli tak to kto ma taką skrzynie na sprzedaż? :mrgreen:

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14-11-2008, 21:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
da sie odłączyć - miałem jedną swego czasu ... kupioną na ślepo .... okazała się ze to była kiedys 4wd .... tylny naped się rozleciał i pan postanowił wyjście ze skrzyni zaspawać żeby moc nie szła na nieobciążony wał ...... wiec cala moc szła na przód :) ..... ot takie głupstwo :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14-11-2008, 22:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
mazi napisał(a):
...... wiec cala moc szła na przód :) ..... ot takie głupstwo :)


To bardzo bardzo ciekawe :)
Teraz jeszcze pytanie czy podejdzie ta skrzynia do zwyklej G102
Kto może to zweryfikować?
Może sting13 ? mógłbyś przeglądnąć swój park maszynowy i dać odpowiedz?
Będe niezmiernie wdzięczny :)

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14-11-2008, 23:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ciekawie kombinujesz Marcin ;) W sumie taka skrzynia dała by autku niezłego kopa na III i IV biegu. Pewnie wyprzedzanie na trasie szło by na IV biegu i powyżej 5000rpm.
Szkoda tylko, że do 100 trzeba III wsadzić :/ W G200 1.3 na III szło dojść do 140km/h ale to już było pod 7200rpm i wycinał.

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15-11-2008, 00:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
Jeśli dobrze myślę to z ekonomicznością takiego auta nie jest najlepiej jeśli na trasie wrzucisz 5 a tam będzie 4tys obrotów przy jeszcze w miarę niskiej prędkości.

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15-11-2008, 00:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Chyba akurat ekonomia idzie tutaj na drugi plan, ale masz rację - zbyt wysokie obroty jak na podróżowanie w znośnym komforcie ;)

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15-11-2008, 00:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
drookash napisał(a):
Ciekawie kombinujesz Marcin ;) W sumie taka skrzynia dała by autku niezłego kopa na III i IV biegu. Pewnie wyprzedzanie na trasie szło by na IV biegu i powyżej 5000rpm.
Szkoda tylko, że do 100 trzeba III wsadzić :/ W G200 1.3 na III szło dojść do 140km/h ale to już było pod 7200rpm i wycinał.


Mi auto słóży tylko i wyłącznie na miasto wiec w gre w chodzą I II i III bieg czasami latem wypad nad jeziorko :) więc będe bardzo usatysfakcjonowany jeśli moje auto będzie sobie radziło najlepiej jak potrafi na tych biegach :)

Ps. jakbym robił trasy to bym nie sprzedał Audi 1,9TDi :)

i nikt wam nie karze zapi... na trasie 140 prędkości rzędu 80-90 też są dla ludzi lepsze jest to w jak krótkim czasie bede jechał juz 90km/h :mrgreen:

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15-11-2008, 00:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
Ciekawa opcja z taką skrzynią jeśli takim autkiem by się jeździło na kjs. Ale to też zależy od trasy.

Ja nie mówię o jakimś zapieprzaniu na trasie, bo ja też jakoś szybko nie jeżdże chociaż i tak spalanie wzrasta w meganie jak jestem w Krośnie. Ostatnio polubiłem to auto nawet bo się wygodnie jeździ, a 75KM jakoś wystarcza.

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15-11-2008, 00:57 
Offline

Dołączył(a): 30-10-2006, 21:43
Posty: 191
Lokalizacja: Nowa Wola
Samochód: Charade
Model: G112
Rok: 1989
Mam kilka skrzyń biegów od 4wd ale nie pozbywam sie ich.
Mazi twoja charadka stoi jeszcze nie ruszona ze względu sprawy sądowej.
Oczywiście bedzie jeździła na wiosne i rozmawiałem z kolega i mówi ze to nie duzo roboty:D

_________________
Charake TXF 1.6 Turbo Full Time 4wd
Charade TXF 1,3 Full Time 4wd
Charade GTti
Charade 1.0 Limited
Charade 4wd nie dla lamusów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Rozdział mocy w 4WD
PostNapisane: 18-11-2008, 22:25 
Offline

Dołączył(a): 05-02-2007, 12:24
Posty: 133
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Samochód: Charade
Model: Były G100 i G112
Rok: 1988
Wie ktoś może jak jest przenoszona moc w G112? Czy równo po 50% przód i tył czy więcej na tył? Pytam bo ciężko puścić moją bestię bokiem, na asfalcie(najlepiej mokrym) tylko na 2-gim biegu przy 40 km/h.

_________________
Było Charade G 100 CB23 1.0 B 1988r. oraz
Charade G 112 4WD 1,3 16V EFI 1988r.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-11-2008, 00:28 
Offline

Dołączył(a): 30-10-2006, 21:43
Posty: 191
Lokalizacja: Nowa Wola
Samochód: Charade
Model: G112
Rok: 1989
No ja nie wiem, słyszałem(albo czytałem gdzieć) ze przód 40% tył 60% ale nie wiem czy to prawda.Moja charadka na mokrym śmiga bokami super.A tak jako ciekawostke powiem ze na letnich continentalach 185/50 R14 trace przyczepność na suchym i na zakręcie boka mozna fajnie złapać ale oponki ogólnie są twarde i auto ucieka wiec jezdze od długiego czasu na zimówkach i charad trzyma się duzo lepiej(wiadomo inna mieszanka gumy a rozmiar 155/70 R13).A jeśli charadke stawia tobie na śliskim bokiem to masz dobry reduktor ze sprzęgłem lepkościowym, a jeśli na mokrym przy strzale ze sprzęgła jedna oś się kręci to nie za dobrze:/

_________________
Charake TXF 1.6 Turbo Full Time 4wd
Charade TXF 1,3 Full Time 4wd
Charade GTti
Charade 1.0 Limited
Charade 4wd nie dla lamusów


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL