forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 29-09-2024, 08:30

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: odpowietrzenie zbiornika
PostNapisane: 22-08-2008, 16:32 
Offline

Dołączył(a): 06-02-2008, 20:35
Posty: 68
Lokalizacja: Głogów
czy przy odkrecenie korka wlewu paliwa w charadce 1.0b powinno lub nie byc slychac syczenie powietrza?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22-08-2008, 23:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-05-2007, 13:06
Posty: 651
Lokalizacja: Ostrzeszów
Samochód: Hyundai Sonata
Model: EF 2.5l V6 170KM
Rok: 2000
u mnie w G200 ucieka powietrze gdy odkręce korek.
Pozdrawiam

_________________
Daihatsu Charade 1,3l 84KM 16v & Hyundai Sonata EF 2,5l V6 170KM 24v
Obrazek
HYUNDAI OSTRZESZÓW TEAM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22-08-2008, 23:43 
Offline

Dołączył(a): 15-03-2008, 22:11
Posty: 59
Lokalizacja: Poznań
U mnie słyszę syczenie , kiedy mam już prawie pusto w zbiorniku- 7-10 litrów.

_________________
Charade CLS 1,0 56KM ,klima & 1.3 5D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23-08-2008, 04:19 
Offline

Dołączył(a): 04-03-2008, 20:59
Posty: 102
Lokalizacja: Radlin
u mnie tak samo :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23-08-2008, 10:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05-08-2007, 12:18
Posty: 122
Lokalizacja: Nowy Sacz/ Katowice
powinno byc slychac syk przy malej ilosci paliwa

_________________
internet eksplorer to doskonaly program pozwalający użytkownikowi na dokładne przeglądanie zasobów internetu i na odwrót


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25-08-2008, 14:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ten syk to podciśnienie a nie ciśnenie ;)
Z przodu pod maskę jest ewaporator - pochłaniacz oparów ze zbiornika i kolektora. Podciśnienie wytwarzane jest przez pracujący silnik.
Gdy wszystko jest 100% sprawne i działa jak należy - zawsze powinno być minimalne podciśnienie w zbiorniku. Jego regulacją zajmują się zaworki w ewaporatorze (3szt). Dzięki temu zbiorniki nie eksplodują od upałów w gorących krajach (np. Australii) po nagrzaniu.

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL