forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 22-12-2024, 12:55

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: wydech i zegary
PostNapisane: 04-06-2008, 21:30 
Offline

Dołączył(a): 04-03-2008, 20:59
Posty: 102
Lokalizacja: Radlin
witam chce zrobic wydech z mojej charadce
niewiem jaki kupic moze cos polecicie co i jak
a jak ktos by miał to bym poprosił o obrazek z tarczaqmi zegarów do wydrukowania bo kupic to niewiem gdzie moja charadka to 1.0 92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-06-2008, 22:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
w tlumiczkach niema dużego wyboru bo potrzebujesz bardzo krótką puszke
ja mam u siebie takie coś
http://allegro.pl/item373703498_tlumik_ ... ratis.html
mnie sie podoba
co do zegarów poszukaj sobie takich z obrotką...

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-06-2008, 23:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Z wydechem do charadek jest.. kiepsko :/ Co prawda AGMAR ma i sprzeda, ale za kolosalną kasę ! O ile tylny tłumik można dostać z POLMOSTRÓW za około 150 zł to przód + kolanko itd... jeszcze nie spotkałem nigdzie. Najlepiej chyba jest mieć znajomego spawacza i dorobić wydech z kolanek i rurek. Co do zegarów - nie będę się wypowiadał - od tego koników nie przybywa :)

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-06-2008, 08:09 
Offline

Dołączył(a): 04-03-2008, 20:59
Posty: 102
Lokalizacja: Radlin
chodzi mi o tarcze zegarów do wydrukowania jak by ktos miał bo kupowac nie chce
chyba mnie rozumiecie :)
a co do tłumika nie lubie basowego dzwieku tylko bardziej sportowy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-06-2008, 08:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Heh.. a jak sądzisz ? Czy z pojemności 1.3 litra przy szybkoobrotowym silniku idzie wyciągnąć basssowy dźwięk tłumika ? Marcina delikatnie mruczy, a jak charadka wkręca się na 6-7 tyś.. brzmi jak ścigacz :D I o to chodzi.

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-06-2008, 22:14 
Offline

Dołączył(a): 04-03-2008, 20:59
Posty: 102
Lokalizacja: Radlin
a jak bym srodkowy tłumik wywalił dało by to cos?? i czy by sie policja nie ciepała ?? albo zamiast srodkowego dac strumienice i czy to zgodne z prawem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-06-2008, 22:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-12-2007, 04:58
Posty: 135
Lokalizacja: Wrocław
Co do tłumika to we wrocku jest gości który ma fajny katalog do charadeg g100 i ma wszystkie tłumiki jakie tylko chcecie

_________________
BYŁO
DAIHATSU CHARADE 1.3 16V EFI 91 3D
DAIHATSU CHARADE 1.3 16V EFI 93 5D
JEST
MITSUBISHI COLT CA0 1,6 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06-06-2008, 06:53 
Offline

Dołączył(a): 04-03-2008, 20:59
Posty: 102
Lokalizacja: Radlin
ja mam do wrocławia troszke daleko;/ a co z tym srodkowym tłumikem??moge go wywalic albo zamiast niego dac strumienice?? i czy to bedzie zgodne z prawem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07-06-2008, 10:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-12-2007, 04:58
Posty: 135
Lokalizacja: Wrocław
Mi tłumikarz powiedział że dobrze jest go wywalić z tego względu ze spaliny mają mniejszy opór czy coś takiego teraz nie pamiętam ale mówi że nawet jak wstawisz strumienice to i tak nie będziesz miał dodatkowych 15 koni tylko małą śladową ilośćale to głównie ma pomóc na odciążeniu spalin.

_________________
BYŁO
DAIHATSU CHARADE 1.3 16V EFI 91 3D
DAIHATSU CHARADE 1.3 16V EFI 93 5D
JEST
MITSUBISHI COLT CA0 1,6 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07-06-2008, 17:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26-03-2006, 15:53
Posty: 547
Lokalizacja: Śląsk
Samochód: Daihatsu
Model: Charade G203 SXL
Rok: 1994
Jak wstawisz strumiennice to bedziesz mial glosniejsza prace silnika

_________________
Zdrowa muzo, bitów pelna, bas z Toba blogoslawiona ty miêdzy gatunkami i blogoslawiony owoc zywota twojego, DJ. Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami gluchymi, teraz i w godzinê chill-outu naszego. MAYDAY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07-06-2008, 23:20 
Offline

Dołączył(a): 04-03-2008, 20:59
Posty: 102
Lokalizacja: Radlin
chodzi mi o to czy to jest legalne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-06-2008, 00:31 
Offline

Dołączył(a): 27-07-2005, 00:48
Posty: 369
Lokalizacja: chełm
Samochód: Daihatsu
Model: Charade 1.0D G101
Rok: 1991
Z tego co ja sie orientuje to nie ma przepisu zabraniającego montaż strumiennicy. Ważne jest aby głośność twojego wydechu nie przekraczała norm (jak pamiętam 83 dB). Jak chodzi o katalizator to jego zadaniem jest dopalanie trujacych substancji, więc jak go wywalisz to możesz mieć problem z właściwym składem spalin a co za tym idzie w razie kontroli z analizatorem spalin będzie lipa i stracisz dowód. Ale nie jestem pewny na 100% więc jak chcesz mieć wszystko zgodnie z przepisami to proponuje wizytę u dobrego diagnosty :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-06-2008, 10:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-02-2005, 19:24
Posty: 165
Lokalizacja: wysokie mazowieckie
u siebie mam wspawane w dwóch charadach( 1.0 b CB90 i w 1.0 td CL61) strumienice łuskowe trzeba uważać na decybele po przeróbce szczególnie w silnikach benzynowych ponieważ tam energia spalin jest wyższa niż w dieselku co za tym idzie zmienia się dźwięk co do katalizatora teorie są różne jedni zostawiają katalizator i zamiast środkowego tłumika wstawiają strumienice inni wywalają katalizatory i środkowe tłumiki zastępując je strumienicą

przy montażu strumienicy w silnikach wolnossących trzeba się dokładnie zastanowić co i i gdzie trzeba wspawać żeby zrobić to dobrze i nie pogorszyć osiągów (zjawiska falowe itp = www.google.pl) druga wskazówka to, że montaż strumienicy i pozostawienie końcowego tłumika oryginalnego zbyt wiele nie zmieni i jeszcze jedno gdy przerabiamy wydech(montaż strumienicy itp poprawia to wydalanie spalin z układu wydechowego tzw odtykamy silnik) to musimy zadbać też o to by silnik odetkać na dolocie czyli musimy też przerobić dolot (filtr stożkowy , wymiana rur karbowanych na gładkie odpowiednia długość dolotu jak też i jego pojemność) aby to wszystko grało

_________________
G101 1.0 b cb 90
wysokie mazowieckie
gg 3002241


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-06-2008, 11:35 
Offline

Dołączył(a): 04-03-2008, 20:59
Posty: 102
Lokalizacja: Radlin
ja własnie chce zamiast srodkowego tłumika wspawac strumienice !! a tak poza tematem to teraz bede robił tuning mechaniczny bo wizualny juz mam tzn kierownice sportową, gałke biegów, recznego i nakładki na pedały
a na zewnatrz to dwa wloty powietrza na masce i jeden na dachu :)
prawko dopiero mam do odebrania po niedzieli :) zdane za pierwszym :)
myslałem jeszcze nad zderzakami ale niewiem gdzie kupic albo jakie by ewentualnie pasowały
moja charadka to 1.0l 92r niewiem jaki model bo sie nie znam na tym :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-06-2008, 12:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
NoName napisał(a):
ja własnie chce zamiast srodkowego tłumika wspawac strumienice !! a tak poza tematem to teraz bede robił tuning mechaniczny bo wizualny juz mam tzn kierownice sportową, gałke biegów, recznego i nakładki na pedały
a na zewnatrz to dwa wloty powietrza na masce i jeden na dachu :)
prawko dopiero mam do odebrania po niedzieli :) zdane za pierwszym :)
myslałem jeszcze nad zderzakami ale niewiem gdzie kupic albo jakie by ewentualnie pasowały
moja charadka to 1.0l 92r niewiem jaki model bo sie nie znam na tym :)


Zderzaków nie widziałem tuningowych, jedyne to od GTti. A co do wlotów powietrza to chyba lepiej zrobić wlot pod stożek niż szpecić, wlotem który ma dodatkowe opory powietrza. A jaki model to musisz sprawdzić czy gaźnik czy wtrysk, ale pewnie cb23.

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL