forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 03-10-2024, 06:32

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Daihatsu]
PostNapisane: 29-05-2008, 19:59 
Offline

Dołączył(a): 06-02-2008, 17:37
Posty: 9
Rozmawialem z bylym wlascicielem ASO Daihatsu(aktualnie jedzi Daihastu Aplausse) i zapytalem o jego zdanie na temat Daihatsu-nie ma lepszego samochodu do miasta tj cena-jakosc, i biorac fakt rzadkiej jak na rynek polski marke wszystko jest ok jak auto sie nie psuje bo jesli zaczynaja sie usterki to raczej jest to kaplica dla autka.
Ja osobiscie uzytkujac Cuore 850cm3 borykam sie z problemem przerywania(3 mechanikow "poleglo")silnika i problem zaczyna sie na "gazniku i ...konczy na gazniku",tak skaplikowanego gaznika nie tylko ja nie widzialem,japonska mysl techniczna hmmm.
Jednym slowem jestem mega wk*wiony ze jestem tak bezsilny poniewaz w pewnym sensie zauroczylo mnie Daihatsu i zamiast jak to sie ma w innych krajach europy myslec o zakupie np.: Daihastu Materia moge tylko popatrzec z braku serwisowania.
Takie moje spostrzezenie :P <pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29-05-2008, 22:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-05-2007, 13:06
Posty: 651
Lokalizacja: Ostrzeszów
Samochód: Hyundai Sonata
Model: EF 2.5l V6 170KM
Rok: 2000
Witam!
Jak masz problem z gaźnikiem, to poszukaj jakiś używany z demontażu,
W Niemczech mam całą listę serwisów Daihatsu.
Pozdrawiam

_________________
Daihatsu Charade 1,3l 84KM 16v & Hyundai Sonata EF 2,5l V6 170KM 24v
Obrazek
HYUNDAI OSTRZESZÓW TEAM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29-05-2008, 22:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01-04-2007, 16:46
Posty: 1036
Lokalizacja: katowice
Samochód: daihatsu
Model: gran move
Rok: 1997
Kumpel w tico tez miał problem z gaznikiem...no i tylko wymiana...koszt kilka stówek..niestety,ale trzeba wymienić...regeneracja czasem się nie opłaca...

_________________
Tylko tchórze obwiniają innych za swoje porażki....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29-05-2008, 23:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podobną sytuację miałem z Hyundai Pony 1.5 na gaźniku. Wężyków było chyba za 30 szt i mimo wielu szczerych chęci wielu mechaników poległo :( Najlepiej jest kupić używkę, ale to nie daje gwarancji prawidłowego działania :/ Gaźnik strojony jest na konkretnej sztuce silnika - więc prawdopodobnie montaż z innego auta i tak skończy się tym samym...
Może są gdzieś w sieci jakieś manuale do Cuore ? Może dzień czy dwa spędzone nad gaźnikiem i dokładna analiza wężyków / połączeń da jakiś efekt ? Wiem z doświadczenia, że mechanicy widząc Daihatsu robią minę jakby ktoś przyprowadził do nich czołg z II wojny światowej - boją się przy tym grzebać bo w tym czasie wymienią 3 komplety klocków w Oplu i zarobią swoje. Proponuję umówić się z jakimś doświadczonym użytkownikiem charadki 1.0 z gaźnikiem i podjęcie próby regulacji. Może się uda...

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30-05-2008, 07:39 
Offline

Dołączył(a): 05-02-2007, 12:24
Posty: 133
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Samochód: Charade
Model: Były G100 i G112
Rok: 1988
Hehe gaźnik z Cuore to pikuś w porównaniu z gaźnikiem Nissana Micry z 91-92, wczoraj byłem u mechanika z autkiem żony.Na szczęście to prawdziwy fachowiec. Większość mechaników po oględzinach gaźnika rezygnuje z dłubania. Rurek i wężyków napchane ile wlezie i pajęczyna kabli.
W Cuore często psuje się elektrozawór, gaśnie wtedy na wolnych obrotach i nierówno chodzi. Elektrozawór z malucha pasuje, tylko trzeba przerobić kabelki.

_________________
Było Charade G 100 CB23 1.0 B 1988r. oraz
Charade G 112 4WD 1,3 16V EFI 1988r.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-06-2008, 00:39 
Offline

Dołączył(a): 16-07-2006, 22:03
Posty: 31
Miłame przed charadka :D własei opisywane przez ciebie cuore
i ten sam problem. Wiele nerwóów i godzin spedzonych na nim i udało sie. Problem polegął na tym
masz w nim dwie dysze elektro magnetyczne jedna od wolnych obrotów druga otwiera sie na wysokich obrotach wzbogacajacac dodatkowo mieszanke u mnei zanikł prad do ich sterowania, nie było przysłowiowego plusa( skutek wieku i zasniedziałych kabli ) raz auto jechało jak przeciag za chwile nic i gasło . wkoncu sie udało pociagnołem nowe kable nowe wtyczki i autko jedziło jeszcze dłuuugo . :)

_________________
Charada GTti


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL