Pestek napisał(a):
Dzieki za info.
Przypuszczam ze po pierwsze rozstaw otworów i mocowań może być w związku z tym inny, a po drugie ilość płynu może nie byc wystarczająca do schłodzenia 1,3, dobrze rozumuje? Czy ktoś praktykował zamianę chłodnic z powodzeniem?
Tak jak pisałem - miałem chłodnice od applausa 1.6. pojemnościowo jest minimalnie większa ale powierzchnia chłodzenia była dużo lepsza i np stanie w korku w upale z temperatura że wiatrak chodził co chwile, wystarczyło jechać 20/30km/h juz temp wracała do normy, w przypadku chłodniczki od 1.3 trzeba się bujać conajmniej 40km/h żeby zaczeła maleć.
borkens napisał(a):
a apropo chlodnicy z czego idzie podpadowac do 1.0 d bo bym sobie wymienil ale tylko na nowa i jak by cos szlo dopasowac to napiszcie
W 1.0d jest taka sama jak w 1.0 benzynka wrazie co, ale nie wiem z jakiej innej fury można coś plug&play podmienić
patrzyłem po mazdach i nissanach różnych toyotach, hondach ale zupełnie inne mocowania były i nabyłem od 1.6 większa i górne mocowania pasuja a doł trzeba dorobić.