No i stalo sie
niestety tylko z przodu bo z tylu troche opona za szeroka (ale to tymczasowe)
Jesli ktos nie pamieta to oponka ma szerokosc 195/50
Na poczatku zalozylismy na probe, bez obnizania oczywiscie...
Z samych prac fotek nie ma, ale podejrzewam ze pare osob widzialo tcs'a w akcji hehe
poszlo bardzo szybko z obnizaniem, a efekt
zanim jednak pokaze efekt koncowy, zaprezentuje porownanie szerokosci kapci mojej shkaradki...
no i wielki moment...
a kolejne foto posluzylo mi do przymiarki przerzucenia tablicy na prawa strone zderzaka
Felgi ALUTEC
Rozmiar 15'
ET 37
Rozstaw śrób 4x100
NO I PYTANIE DO ZAZNAJOMIONYCH, A GLOWNIE DO AMBY...
MIALES W CHARADZIE PODOBNE FELE, NIE WIEM JAKI TY MIALES ROZMIAR I ET ALE NIE JESTEM PEWIEN CZY JAK WRZUCE OPONE 185/50 TO ZMIESCI SIE Z TYLU ??
Tak na marginesie, z zewnatrz sie miesci, problem z ocieraniem o amorek
Nie ulega watpliwosci ze dokladka z MKIII VR6 bedzie zalozona, jak nie znajde na szrocie to za miesiac kupie nowa
dla stylu moge poswiecic pare groszy
p.s.
jesli ktos nie widzi roznicy to prezentuje ja ponizej
EDIT____________________________________________________________________
Profil 60 to za duzo zdecydowanie
znalazlem 175/50 ale koszt to 220 od sztuki i mysle co z tym fantem zrobic. Pewnie bedzie trzeba zarzucic. W kazdym razie majac 195 z przodu i tak w zakretach juz mi nikt z okolicznych cwaniakow nie skacze
Do tego po obnizeniu auto sie nie giba jak durne tylko sztywno wchodzi w zakrety. Moze charada nie wyciaga zawrotnych predkosci, ale za to przy tych moich 110-120 km/h mam pewnosc ze nie wyniesie mnie z zakretu
Mowisz ze 185 ocieraja, ale przy profilu 60 ?? no i druga czesc pytania, o co ocieraja, bo ranty na pewno do zaklepania ida
tylko chodzi o to czy nie bedzie darlo po amortyzatorze. Jedyny profil jaki wchodzi w gre to 50, szerokosc chcialbym 185 lub(jesli istnieje) 180