Cytuj:
patrze a jest 3/4 wiatrak wlacza sie normalnie
przy sprawnym układzie chłodzenia niema prawa dojśc na 3/4 i to w dodatku zimą.
Jak robiłeś uszczelkę, tj kpl z pomiarem bloku i szlifem głowicy, wszystko skręcane na moment ?
Cytuj:
Gorzej z tym ze ten plyn ktory dolalem do zbiorniczka wyrownawczego zobaczylem na obudowie silnika... A zbiorniczek pusty... Ktoredy moglo go wywalic?
Temperatura po dolaniu juz sie zmniejszyla na 1/2 skali. wiec pozostaje tylko pytanie czemu i ktoredy wywala plyn chlodniczy?
nigdy nie dolewaj zimnego płynu do rozgrzanego silnika bo możesz go zabić, nie koniecznie płyn musi uciekac w olej, może np uciekać do cylindrów i wylatywać w formie pary razem ze spalinami, ja np tak miałem. Pozatym może być pęknięta głowica, pęknięty blok lub poprostu płyn ucieka gdzieś z układu bo węże nie trzymaja , czy też oringi etc- zaobserwuj czy pod autem nie robi sie mokro jak pochodzi chwilę w miejscu