forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 02-10-2024, 00:38

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Potrzebna pomoc do G100 1.0 D...
PostNapisane: 05-09-2007, 10:24 
Offline

Dołączył(a): 26-08-2007, 21:45
Posty: 45
Lokalizacja: Łask
Witam. Mam takie pytanie: gdzie ma być podłączony wąż, który wychodzi na dole z silnika, bo u mnie prowadzi do takiej dziwnej bańki, której tam nie powinno być? widać,że nie jest ona seryjna,leci mi tylko przez nią olej... Dochodzi do niej jeszcze jeden wąż od korka wlewu oleju,ale to wiem gdzie przyłączyć. zobaczcie zdjęcie: Obrazek oraz zdjęcie z problematycznym wężem: Obrazek
. Z góry dziękuję za pomoc.

_________________
Jest ryzyko, jest zabawa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-09-2007, 12:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-05-2007, 13:06
Posty: 651
Lokalizacja: Ostrzeszów
Samochód: Hyundai Sonata
Model: EF 2.5l V6 170KM
Rok: 2000
Obrazek Obrazek

Nie znam się na tym ale czy to nie jest jakiś zbiornik na olej? Jakaś chłodnica czy coś?

_________________
Daihatsu Charade 1,3l 84KM 16v & Hyundai Sonata EF 2,5l V6 170KM 24v
Obrazek
HYUNDAI OSTRZESZÓW TEAM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-09-2007, 12:37 
Offline

Dołączył(a): 26-08-2007, 21:45
Posty: 45
Lokalizacja: Łask
JerzyG napisał(a):
Obrazek Obrazek

Nie znam się na tym ale czy to nie jest jakiś zbiornik na olej? Jakaś chłodnica czy coś?


Raczej nie,bo jak widziałem na zdjęciach to nikt tego nie ma...już bym to dawno wyrzucił ale nie wiem co zrobić właśnie z tym dolnym wężem... :?

_________________
Jest ryzyko, jest zabawa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-09-2007, 12:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-11-2004, 18:05
Posty: 170
Lokalizacja: WARSZAWA
to jakiś patent,gdześ już czytałem na forum o tym.

_________________
G100 TURBO CB 61 i G100 CB23


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-09-2007, 12:48 
Offline

Dołączył(a): 26-08-2007, 21:45
Posty: 45
Lokalizacja: Łask
ale ten patent to chyba nie zdaje egzaminu, bo leci z niego olej... u kolegi Zbyszka-turysty czegoś takiego nie ma...

Obrazek

Edit:
dr_mateusz

_________________
Jest ryzyko, jest zabawa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-09-2007, 19:12 
Offline

Dołączył(a): 22-07-2007, 09:25
Posty: 12
Lokalizacja: Milanówek
z opisu to wygląda jak dodatkowa odma
może silnik ma przedmuchy
i ktoś zrobił tak by nie spalał oleju
proponuję przewód zatkać
i sprawdzić co się dzieje przy korku wlewu oleju


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-09-2007, 22:25 
Offline

Dołączył(a): 26-08-2007, 21:45
Posty: 45
Lokalizacja: Łask
to jest już jakiś pomysł,choć wolałbym się tego pozbyć :? chciałbym zobaczyć co się dzieje bez tego, a jak się okaże, że bierze olej,no to wtedy bym powrócił do tego patentu... Niestety nadal nie otrzymałem odpowiedzi na moje pytanie,gdzie był oryginalnie podłączony ten dolny wąż...? najlepiej jakby się odezwał jakiś szczęśliwy posiadacz G100 1.0 D...

_________________
Jest ryzyko, jest zabawa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06-09-2007, 06:17 
Offline

Dołączył(a): 03-02-2006, 20:59
Posty: 105
Lokalizacja: Łódź
Sprzęt bardzo sprytny . Bez niego przy oryginalnym podłączeniu silnik najprawdopodobniej będzie dostawał samozapłonu , a tak olej idzie do zbiornika a z niego spowrotem do silnika .

_________________
w końcu TD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06-09-2007, 09:37 
Offline

Dołączył(a): 26-08-2007, 21:45
Posty: 45
Lokalizacja: Łask
no to teraz to już nie wiem co mam zrobić...mogę to zostawić i tylko spróbować uszczelnić, albo wyrzucić i sprawdzić co się stanie...zawsze przecież mogłbym powrócić do " :twisted: ZBIORNIKA X" Ja osobiście jestem za pozbyciem się tego, a Wy co myślicie na ten temat? Może będzie lepiej z, a może bez tego...loteria...czekam na dalsze Wasze pomysły i rady.

_________________
Jest ryzyko, jest zabawa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06-09-2007, 21:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01-04-2007, 16:46
Posty: 1036
Lokalizacja: katowice
Samochód: daihatsu
Model: gran move
Rok: 1997
Jak miałem 1.0 D też zrobiłem taki patent ,ale w gorszym wykonaniu(początki kombinowania z problemem samozapłonu oleju silnikowego...). I raczej polecam Ci pozostawienie tego i uszczelnienie,bo gdy podłączysz tek jak to miało być to jak silnik dostanie oleju silnikowego to możesz mieć problem go zgasić :wink: ...i dostanie pełnych obrotów. Uszczelnij i pozostaw lub ...remont :wink: .

_________________
Tylko tchórze obwiniają innych za swoje porażki....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01-12-2007, 01:43 
Offline

Dołączył(a): 26-08-2007, 21:45
Posty: 45
Lokalizacja: Łask
patent pozostał i narazie nie doszło do samozaplonu,a zrobiłem już ok 5000km... silnik do remontu, choć jedną dobrą ceche posiada... automatyczną wymianę oleju :D tylko dolewam co jakiś czas,jak mi kontrolka od oleju się zapala przy hamowaniu :D wiem wtedy że oleju mało i trzeba troche dolać 8) a tak ogólnie to autko jest super, choć marzy mi się 1.0TD 8) jak na moje 19 lat,to i obecna Charadka daje dużo wrażeń, a i "skaleczyć się" też nie problem :twisted:

_________________
Jest ryzyko, jest zabawa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13-06-2008, 23:54 
Offline

Dołączył(a): 26-08-2007, 21:45
Posty: 45
Lokalizacja: Łask
Długo nie miałem żadnych problemów z moją Charadka, no ale teraz zrobiło się ciepło i autko mi się grzeje jak stoje w korku. wentylator się włącza tak jak powinien,ale temperatury raczej nie zbija. I tu moje pytanie: czy u Was też chłodnica jest wręcz chłodna jak temperatura silnika jest już w połowie skali??? Ja na swojej to bym nawet d... mógł usiąść i bym się nie poparzył... dodam jeszcze, że węże które dochodzą do chłodnicy (ten na dole i u góry) są gorące, że dotknąć sie nie moge. Czy to oznacza, że chłodnica jest do wymiany??? :(

_________________
Jest ryzyko, jest zabawa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14-06-2008, 20:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-04-2008, 19:03
Posty: 60
Lokalizacja: Grudziądz
może nie chłodnica, ale termostat do wymiany?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14-06-2008, 20:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
Jeśli włącza się wentylator to wyłącznik go załącza więc jest oki. Pewnie chłodnica nie ma przepustowości, albo jest całkowicie zatkana. Autem nie jeździj jak nie chcesz przegrzać.

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14-06-2008, 21:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
zlej płyn i sprawdz tą chłodnice ile Ci zajmie wykrecenie tego 0,5h? i bedziesz wiedział na czym stoisz :roll:

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL