forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 22-12-2024, 13:54

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: G11 Cb-22 ---> G11 Cb-70 GTti
PostNapisane: 10-11-2007, 14:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-04-2006, 12:21
Posty: 661
Lokalizacja: Jasło
Z czystej ciekawoscie pytam???

Tak jak w temacie, chcialbym zasiegnać informacji kto na tym forum bylby wstanie podjac sie SWAPa silnika GTti z calym potrzebnym osprzetem i wszystkimi modyfikacjami do G11

Teoretycznie wszystkie czesci dawcy sa, potrzebne informacje Kto? Ile? Jak dlugo?

Oczywiscie auto musialo by byc na chodzie i przejsc badania techiczne....

Dodam ze to mozliwe a jesli nie wierzycie prosze foty do wgladu :)


Obrazek

Obrazek

_________________
Poprzednio:
DAIHATSU Charade G12 1,0 CS
DAIHATSU Charade G201 GTI 1,6 16V
Aktualnie:
Honda Civic Sedan 2001

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-11-2007, 15:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
taki swap będzie drogi bo w stosunku do g100 pasuje ci tylko silnik i skrzynia na poduszki,reszta do przełożenia łącznie z wiązką, założenie elektrycznej pompy paliwa podciągnięcie przewodów paliwowych do komory, wyspawanie wydechu to rzeźba, poza tym auto imho nie będzie skręcać i hamować musiałbys zmienić zawieszenie a tu już nie zaadaptujesz z gtti P&p, z hamulcami powinno być prościej ale musiałbyś przełożyć serwo z gtti. Cała buda powinna być obspawana + rozpórki żeby się to nie rozleciało....

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-11-2007, 21:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-04-2006, 12:21
Posty: 661
Lokalizacja: Jasło
Chyba instalacja paliwowa istnieje w G11, jak by ktos nie wiedzial to pompka mechaniczna musi ciagnac paliwo do silnika, tak samo jest instalacja wrotna do baku :)

A co do innych rzeczy hm dlaczego nie mailby skrecac??? Przeciez to nie jest 2l czy 3 litrowka ktora wazy bog wie ile wiecej od silnika cb22, podejzewam ze waga jak juz rozni sie max o 30 kg i ta roznica chyba nie spowoduje jakiegos zachwiania toru jazdy nawet jesli wezmieny zakrety, qa co do rozporek to chyba nic tridnego zeby je zrobic zmierzyc odstep miedzy kielichami i zrobic nawet regolowana nie wiedze zwiazku,

Jedynym zajeciem bylo by zalorzenie pompki w baku, przelozenie serwa,

Niewiem moze sie mysle ale chyba to nie jest az tak trudne pozatym ze trzeba sie znac!!! i miec manualne zdolnosci

_________________
Poprzednio:
DAIHATSU Charade G12 1,0 CS
DAIHATSU Charade G201 GTI 1,6 16V
Aktualnie:
Honda Civic Sedan 2001

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-11-2007, 23:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
Cytuj:
instalacja paliwowa istnieje w G11, jak by ktos nie wiedzial to pompka mechaniczna musi ciagnac paliwo do silnika
no co ty nie wiedziałem :wink: albo dziurawisz stary bak i wkładasz pompkę elektryczną i kombinujesz z podpięciem tego do starej instalacji albo dajesz zewnetrzna pompę boscha i masz mniej rzeźby

Cytuj:
laczego nie mailby skrecac??? Przeciez to nie jest 2l czy 3 litrowka ktora wazy bog wie ile


dalej nierozumiesz, nie chodzi o różnice w masie tylko w tym ze zawieszenie w twojej jest dostosowane do tych 52 kucy a nie 100, choćbyś nie wiem jakie negatywy zrobil na zawieszeniu to i tak nie będzie sie auto klieic do drogi bo jest węższy rozstaw niz w g100, dodatkowo w gtti masz stabilizatory P+T, zawieszenie ma zupełnie ustawienia twardości w stosunku do gtti, co do rozpórek może i da się to zrobić dolna i górną ale tez musi ktoś to zrobić z głową żeby nie zaszkodzić.

Sam chyba auta na części pierwsze nie rozbierałeś może dlatego wydaje ci się to takie P&P

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-11-2007, 23:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-04-2006, 12:21
Posty: 661
Lokalizacja: Jasło
Nie niestety nie rozbieralem a uto tak naaprawde nie bylo przewidziane tylko na te 54 kucyki gdyz w tym aucie byl juz silnik CB-60 ktory mial juz turbine i kucy tez mial wiecej zdajsie 70 albo 78 wiem ze to dalej nie 102 koniki co w gtti....

A druga sprawa widzialem juz G100 z silnikiem z Toyoty Starlet 1,3 Turbo o mocy 150km nie muszemowic ze to silnik serujny po lekkich modach bez wysilku ma 200hp. Ale ja nie o tym tylko o tym teroetycznie auto powinno nie skrecac, Tak samo powinno byc z Yaris 1,5 Turbo wiem on ten silknik ma seryjnie - ale wiem ze goscie mieli yarisa 1,0 i wlorzyli do niego silnik od Corollki i dopiero wtedyi mial problemy ze skrecaniem,ale silnik byl wtedy owiele ciezszy i o wiele mocniejszy!!!!

Co do pompki to tak jak mowisz mozna zapodac elektryczna zewnetrzna mniej roboty, nie trzeba ciac baku, przepustowosc instalacji pewnie nie bedzies stabycnowic problemu....

_________________
Poprzednio:
DAIHATSU Charade G12 1,0 CS
DAIHATSU Charade G201 GTI 1,6 16V
Aktualnie:
Honda Civic Sedan 2001

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11-11-2007, 00:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
jedyny problem przy zewnętrznej to bak musi byc idealnie czysty bo nie masz filtra który łapie przed pompą :wink:

dalej nierouzmiesz o czym pisałem z zawieszeniem, co ma charade do yarisa ??

silnik z gtti podkrecisz na 150km ale żeby się to drogi trzymało ok pasowało by wtedy zmienić gumy zawieszenia na coś twardszego żeby poprawić "czucie", w zalezności od przeznaczenia grubsze stabilizatory P+T, rozwiercić otwory w amorach lub dać specjalne śruby żeby zrobić negatywy czyli zainwestować sporo kasy, sporą różnicę w prowadzeniu dała by też szpera...

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11-11-2007, 00:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-04-2006, 12:21
Posty: 661
Lokalizacja: Jasło
Tesame problemy wystopia gdy do g11 wpakuje 1,0 efi moc ta sama tylko auta rozne np polosie napedowe sa szersze niz w mojej czy w takim razie moge zastoswac swoje pytam teroetycznie ????

_________________
Poprzednio:
DAIHATSU Charade G12 1,0 CS
DAIHATSU Charade G201 GTI 1,6 16V
Aktualnie:
Honda Civic Sedan 2001

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11-11-2007, 00:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
moc i masa zostaje ta sama, elementy przenoszenia napędu są do niej dostosowane zawieszenie też więc raczej bez problemu, półośki zostawiasz jak masz po co ci szesze

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL