forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 09-10-2024, 21:24

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: I juz sie zaczynaja schody
PostNapisane: 08-10-2007, 14:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26-03-2006, 15:53
Posty: 547
Lokalizacja: Śląsk
Samochód: Daihatsu
Model: Charade G203 SXL
Rok: 1994
Potzrebuje do mojej charady (G203 1,5l 16V Sedan 94r) gornego lozyska amortyzatora na przod lewy a takze oslon na amorki na tyl i nie ma nigdzie gdzie szukalem.
Wszystkie kontakty ktore mialem po G100 nie maja tych czesci
Moze wlasciciele G200 wiedza gdzie to dostac??

_________________
Zdrowa muzo, bitów pelna, bas z Toba blogoslawiona ty miêdzy gatunkami i blogoslawiony owoc zywota twojego, DJ. Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami gluchymi, teraz i w godzinê chill-outu naszego. MAYDAY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-10-2007, 15:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Może.. AGMAR Poznań ??? A rozebrałeś i porównałeś z G102 np ??? Wiem że jest baaardzo podobne - a może nawet to samo ;) Skąd wiesz, że masz zwalone górne łożysko ??? Luz górnego mocowania sprężyny czy może pukanie ??? Podpowiedziałbym ci co zrobić ;)

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-10-2007, 15:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26-03-2006, 15:53
Posty: 547
Lokalizacja: Śląsk
Samochód: Daihatsu
Model: Charade G203 SXL
Rok: 1994
Amortyzator jest dobry napewno poniewaz odbija tak jak sie to zazwyczaj sprawdza
Jest sztywny ladnie maortyzuje.Sprezyna dobra nie peknieta.Ale slysze u gory takie metaliczne uderzenia jak wpadam w dziurke.Choc nawet skrecajac na rownej nawierzchni w lewo to slysze nawet powiedzialbym ze czesciej i mocniej taka seria
Podejzewam wlasnie ze to te lozysko
Jeszcze teraz tak sobie myslalem ze moze ta sroba z amora co tam u gory wychodzi moze ma luz i trzeba dokrecic.
Co do oslon na tyl to musze zakupic bo te co byly sie juz sypia pekaja plastyki


Pozdro

_________________
Zdrowa muzo, bitów pelna, bas z Toba blogoslawiona ty miêdzy gatunkami i blogoslawiony owoc zywota twojego, DJ. Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami gluchymi, teraz i w godzinê chill-outu naszego. MAYDAY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-10-2007, 15:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Nowego wyjętego amorka prawie rękoma nie ściśniesz - tak powinien być twardy. Jeżeli miałbyś luz na tej śrubie na górze to już dawno by się odkręciła i puściła by sprężyna. Sprawdź sprężynę - czy nie ślizga się w górnym mocowaniu - czy koniec zwoja jest wpasowany w niszę w mocowaniu. Jeżeli masz mechanika podjedź - wyjęcie całego mcpersona to roboty na 10 minut... 3 x nakrętka 12 na górze, 2 x śruba (mocno pewnie trzymająca) na dole i odczepienie wężyka hamulcowego klucz 12mm. Wówczas możesz próbować pokręcić górnym mocowaniem i ocenić gdzie zgrzyta. Łożysko to 2 teflonowe talerzyki - jeden z kołnierzem, a drugi płaski. Czasami wystarczy nasmarować i po sprawie - często zbiera się tam błoto i powoduje zniszczenia :/ Smarowanie specjalnym smarem do łożysk ciernych teflonowych - mechanior będzie wiedział ;)

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-10-2007, 16:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26-03-2006, 15:53
Posty: 547
Lokalizacja: Śląsk
Samochód: Daihatsu
Model: Charade G203 SXL
Rok: 1994
Spoko!!!
Posprawdzam to co pisales lecz na oko sprezyna lezy dobrze choc na oko nigdy nie bede wiedzial do konca
Ale i tak wole juz zaczac szukac czesci
Na bank potrzebne mi sa wlasnie oslonki na tylnie amorki

_________________
Zdrowa muzo, bitów pelna, bas z Toba blogoslawiona ty miêdzy gatunkami i blogoslawiony owoc zywota twojego, DJ. Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami gluchymi, teraz i w godzinê chill-outu naszego. MAYDAY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-10-2007, 17:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-03-2006, 11:22
Posty: 840
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wymontuj to - wyczyść i nasmaruj. Jak one są zapieczone to własnie masz coś takiego. Bynajmniej w G1xx były takie obiawy.

_________________
G102 1.3 16V black edition 5D Obrazek
Emerytowóz 1.6 White COUPE Obrazek LPG
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-10-2007, 18:52 
Offline

Dołączył(a): 27-07-2005, 00:48
Posty: 369
Lokalizacja: chełm
Samochód: Daihatsu
Model: Charade 1.0D G101
Rok: 1991
Jeżeli kogoś interesuje inne rozwiązanie to proponuję kupić łożysko 51105 (koszt ok 10zł). Do tego potrzebna tylko odpowiednia tuleja i jest super. Kierownica kręci się dużo lżej (nie wiem jak u innych ale u mnie czuć było moment skręcania sprężyny zanim obróciło się łożysko).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-10-2007, 21:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Możesz powiedzieć co to za symbol ??? Ja od czasu jak nasmarowałem nie czuję nic - kierą kręci się jendym palcem... tymbardziej z własnoręcznie zamontowanym wspomaganiem :)
Janusz... normalnie mnie dziś zaskakujesz :D Kiedy Twoje GTI będzie do wzięcia ???? ;P

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-10-2007, 14:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26-03-2006, 15:53
Posty: 547
Lokalizacja: Śląsk
Samochód: Daihatsu
Model: Charade G203 SXL
Rok: 1994
U mnie kierownica rowniez chodzi jednym paluszkiem nie mam problemow z kreceniem a jednak cos tak glucho na wiekszych dziurkach klupnie metaliczny klang i to slychac od gory ze strony kierowcy
Nie od spodu komory silnika tylko gorna czesc.

_________________
Zdrowa muzo, bitów pelna, bas z Toba blogoslawiona ty miêdzy gatunkami i blogoslawiony owoc zywota twojego, DJ. Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami gluchymi, teraz i w godzinê chill-outu naszego. MAYDAY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-10-2007, 20:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26-03-2006, 15:53
Posty: 547
Lokalizacja: Śląsk
Samochód: Daihatsu
Model: Charade G203 SXL
Rok: 1994
No i dzisiaj wybadalem co mi stuka.Bez dodatkowych czesci tylko klucz na pistolecie pneumatycznym i naprawione.Okazalo sie ze byl niedkrecony amortyzator.
Teraz chula jak nalezy.
Pozdrawiam

_________________
Zdrowa muzo, bitów pelna, bas z Toba blogoslawiona ty miêdzy gatunkami i blogoslawiony owoc zywota twojego, DJ. Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami gluchymi, teraz i w godzinê chill-outu naszego. MAYDAY


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL