forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 23-12-2024, 13:26

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: ratunek konieczny
PostNapisane: 13-08-2007, 14:12 
Offline

Dołączył(a): 22-07-2007, 09:25
Posty: 12
Lokalizacja: Milanówek
zakupiłem Charadke 1.3 G200
trochę stała u Niemca
nierówno pracuje
świece ma czarne, smoliste
jak się zagrzeje przerywa, szarpie
gaśnie na wolnych obrotach
pomocy
dajcie jakieś początkowe rady
gdy zimna jest znośna ale obroty kołyszą się


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13-08-2007, 14:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Dmucha spod korka jak ostro przegazujesz ?
Woda w zbiorniczku nie bąbluje ?
Ściągnij odmę - ten wężyk idący z lewej i wchodzący w "EFI".
Najwidoczniej skoro ma zaoliwione świece możesz się spodziewać przegranego oleju i zatartych pierścieni.

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13-08-2007, 15:07 
Offline

Dołączył(a): 22-07-2007, 09:25
Posty: 12
Lokalizacja: Milanówek
jak przygazuję to się uspokaja własnie
na wolnych wyraźnie z odmy dmucha
ale bez drobin oleju
a świece czarne
przesadziłem że smoliste
teraz gdy ostygł chodzi poprawnie z małym pływaniem obrotów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13-08-2007, 15:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Sprawdź w jakimś zakładzie kompresję - pozostaw na noc na próbę olejową. Wydaje mi się, że mogło po tym długim staniu stać się z coś z olejem i mogło to uszkodzić silnik. Czy na gorącym silniku nie kopci z rury jak przygazujesz ? Pozostaw go na 5-10 minut na wolnych obrotach a potem dodaj gazu tak pod 4-5 tyś przez 5-10 sekund - jak kopci to pierścienie do robienia, bo się zapiekły :( W najlepszym wypadku sama uszczelka pod głowicą :/ Koszt niewielki - 250-300 zł jak sam roibsz, a u mechanika pewnie z 1000-1500 zł lekko.

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13-08-2007, 19:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26-03-2006, 15:53
Posty: 547
Lokalizacja: Śląsk
Samochód: Daihatsu
Model: Charade G203 SXL
Rok: 1994
Bezz przesady z ta robocizna ja za kapletny remont dalem 270zl

_________________
Zdrowa muzo, bitów pelna, bas z Toba blogoslawiona ty miêdzy gatunkami i blogoslawiony owoc zywota twojego, DJ. Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami gluchymi, teraz i w godzinê chill-outu naszego. MAYDAY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13-08-2007, 20:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
nie mówimy o cenach u pasjonatów a o rynkowych gdzie roboczogodzina to koło 100pln :wink:

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13-08-2007, 23:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Dokładnie - ceny u normalnego mechanika to około 200-300 zł / dzień licząc średnio. Pamiętam jak pojechałem pytać o zmianę uszczelki pod głowicą - zawołał 500 zł + części (2 dni planowanej pracy). Zrobiłem sam i przynajmniej się wiele nauczyłem. W autoryzowanych serwisach godzina potrafi kosztować i 250 zł... To inny świat.

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14-08-2007, 10:09 
Offline

Dołączył(a): 22-07-2007, 09:25
Posty: 12
Lokalizacja: Milanówek
mnie zastanawia fakt takich samych objawów na wszystkich tłokach
przy uszczelce czy zapieczonych pierścieniach powinny występować góra na dwóch
i łudzę się nadzieją że to elektryka
przewody, palec
podobne objawy miałem przy padniętym kondesatorze w VW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14-08-2007, 10:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
VW to VW :) Tutaj ani cewka ani kondziołki nie padają ot tak sobie...
Po południu wkleję fotki - zobaczysz sam, że można mieć 4 tłoki z zapieczonymi pierścieniami.
Sprawdź to ciśnienie sprężania - będziesz wiedział, bo tak to jest loteria...

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15-08-2007, 08:46 
Offline

Dołączył(a): 22-07-2007, 09:25
Posty: 12
Lokalizacja: Milanówek
No i Charadka zreperowana
a to za jednym pociągnięciem noża
okazało się że jest pęknięta rurka przy pewnym czujniku
skróciłem i jest O.K.
nie wiem jeszcze co to za czujnik
dopiero zapoznaję się z autkiem
chyba go polubię bo ma wiele tajemnic
będę miał co analizować
poprzednie samochody szybko opanowałem
a miałem ich 9 to 10
a już powoli zaczynałem rozbierać w nim silnik
łądnie chodzi, świece jasno-brązowe
ale wyszło że chłodnica walnięta
no cóż
czyż nie kocha się róż ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15-08-2007, 10:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pięknie... ale nadal nie ma fotek ;(

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15-08-2007, 17:52 
Offline

Dołączył(a): 22-07-2007, 09:25
Posty: 12
Lokalizacja: Milanówek
fotki są wysłane tylko kolega zajmujący się stroną nie ma czasu je wstawić
dziś pomalowałem napisy na silniku na czerwono
pierwszy tuning za małe pieniądze :D
trochę przy niej popracuję
ale jestem zwolennikiem poprawek koniecznych
bez przesady
zauważyłem jeżdżąc że jest zainteresowanie autkiem
sam spotykam charatki na ulicach nieczęsto a sporo śmigam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15-08-2007, 18:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Nie dziw się jak ludzie zachną obchodzić auto i pytać co to za model - kilka razy mnie to spotkało :) A już nie wspomnę ile razy miałem karteczkę za wycieraczką "kupię to autko" Mimo, że roczniki około 1993 to prezentują się naprawdę zgrabnie - nie ma to jak japońskie cudeńko ;)

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL