W oryginalnej instrukcji te jak i wiele innych śrub w strategicznych miejscach jest opisane jako "non reusable parts" - czyli jednorazowego użycia.
Jest też kilka, które trzeba wkręcać na klej typu ThreeBond - tutaj masz linka :
http://www.chemistik.pl/threebond/numberproductlist.php Sam składając silnik kleiłem tam gdzie trzeba klejami i uszczelniałem czym podano w instrukcji (np. Three Bond 1104 przy wałku rozrządu) - nie mam najmniejszego problemu. Nie wiem, czy odkręcałeś te śruby "po fabryce" ale były one przesmarowane zielonkawym klejem zapobiegającym samoodkręceniu się.
Dlatego takie śruby można ratować i dokręcać na klej do metali - dla własnego bezpieczeństwa ! Kilka razy odkręcona śruba trzymająca amorek do piasty (jak wiesz - są 2 szt.) już nie będzie trzymać tak mocno jak oryginalnie. Polecam...mały wycinek z manuala G100 - wersja niemiecka - nakrętki/śruby z gwiazdkami = jednorazówki - teoretycznie
.