forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 23-12-2024, 01:40

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 08-04-2007, 22:44 
Offline

Dołączył(a): 20-02-2007, 00:46
Posty: 11
Taka drobna uwaga:

z życia wzięte.....:

Sąsiad miał charadke 1.0 td i jakis fajny mechank zalal mu trefny olej (po drobnym wywiadzie wyszło, ze to był do beznyniaka) do silnika, silnik czasmi sie wkrecal i to było słychać. Któregoś dnia po przejechaniu 200 km zajechał na podwórko i chcial go zgasić ... niestety nie udało sie ..... silnik wył z minute , zapalił sie olej i już nie było TD. Poszło pare gaśnic, zgasł dopiero po wyrwaniu porzewodu pliwowego. Swoją drogą fajnie brzmi diesel przy ok 9000 obr/min!! ;] Znalazł po jakimś czasie zwykły 1,0 D i tak przejeździł do konca życia szkarady. Po paru latach jakiś złomiarz z tarnobrzega odkupił szkarade za 400 pln i tak zakończyłą żywot...

Podsumowując:
Uważajcie, raz ze dizelki sie przegrzewają, a dwa ze mają problemy z ciśnieniem w komorze korbowodowej, byle jakie przedmuchy juz robią wielkie problemy.

_________________
???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-04-2007, 00:30 
Offline

Dołączył(a): 21-03-2007, 09:08
Posty: 20
Lokalizacja: Bukowno
Heh miałem dokładnie tak samo z Astrą 1,7TD !! Tylko miała wade fabryczną, woda lała się do oleju...

_________________
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.." Colin McRae


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-04-2007, 02:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-04-2006, 23:18
Posty: 101
I co zrobiłeś z Astrą??

_________________
G100 1.0D 5-drzwiowy

Spieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-04-2007, 12:08 
Offline

Dołączył(a): 21-03-2007, 09:08
Posty: 20
Lokalizacja: Bukowno
Były problemy, ciagle woda lała się do oleju i olej do wody. Przerobiliśmy układ chłodzenia na niskociśnieniowy i lało się mniej. Wymiany uszczelek, planowanie głowicy i nic nie pomagało. Najprawdopodobniej było mikropęknięcie bloku. Auto było w wielu serwisach i nic nie znajdowali.. Przy ok 120 000 przebiegu turbosprężarka wyleciała przez rurę wydechową... Skończyło się na tulejowaniu bloku, planowaniu głowicy, wymianie pierścieni, turbo i jakiś pierdułek.. Remont kosztował 5000zł... Niestety dalej się działy jaja i padło następne turbo, dobrze ze sie poorientowalismy zawszasu i nie posypało się do silnika. Skonczyło się w koncu na wymianie silnika na starszy 1,7D przy przebiegu 200 000. Teraz juz jest 279000 i silnik chodzi a autko jakoś jeździ.. Niedługo moze bedzie do sprzedania :)

_________________
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.." Colin McRae


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL