forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 23-12-2024, 02:02

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11-03-2007, 00:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10-09-2004, 23:13
Posty: 310
Lokalizacja: Zielona Góra
Czyli taka instalacja to taka podstawowa, jak te pierwszej generacji? Jak często trzeba taką instalację regulować (skoro reguluje się ją śrubką :) )? Czy ktoś zakładał już gaz w 1.3 i jak się sprawuje silnik?

_________________
Charade 1.3 16v EFI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11-03-2007, 11:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-03-2006, 11:22
Posty: 840
Lokalizacja: Bydgoszcz
wieza napisał(a):
Czyli taka instalacja to taka podstawowa, jak te pierwszej generacji? Jak często trzeba taką instalację regulować (skoro reguluje się ją śrubką :) )? Czy ktoś zakładał już gaz w 1.3 i jak się sprawuje silnik?

mazi czemu doradzasz koledze instalować coś z poprzedniego wieku ?? ja wiem najtaniej i bez kłopotu. na wtryskach drogo.. trzeba sie pobawić z ustawieniem kompa itd...
wieża zapytaj brunoka odnośnie gazu...w swoich g200 1.3 robił chyba wszystko z gazem :) tylko że nowa generacja a nie parownik...
ja chciałem swoją gazować ale jak narazie nie robie tyle km żeby mi się opłacała instalacja za która móglbym kupić następną EFi

_________________
G102 1.3 16V black edition 5D Obrazek
Emerytowóz 1.6 White COUPE Obrazek LPG
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11-03-2007, 11:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
dlaczego polecam ? może dlatego ze taka instalacja jest najlepsza ? , zapytaj OSY ile na silniku 1,3 na najzwyklejsze instalacji lpg przejjeździł i jak mu sie auto spisywało .... z tego co mi wiadomo REWELACJA

ja osobiście nie chciał bym mieć wtrysku gazu bo za duzo z tym problemów, znajomy ma w sc i jak tylko cokolwiek zrobi przy aucie to juz musi jechac pod kompa sie podpinac zeby mu regulowali .... w najprostszej instalacji poprostu kręcisz śrubą , ja będe turbił auto i też na najzwyklejszej instalacji lpg z blosem !! mimo iz silnik na pelnym wtrysku .

I odpowiem - dlaczego doradzam coś co wg ciebie jest z poprzedniego wieku bo wiem ze to coś z poprzedniego wieku jest mało (wogole) bezawaryjne - 1.0 cb23 przejechala 5 - 6 lat na LPG bez wymiany reduktora , z normalnymi wymianami świec (jak w benzynie) i bez dodatkowych regulacji w serwisach ... bo samemu sobie mozna w 2 minutki wyregulować
i auto nie wiedziało przez ten czas co to pb :) zima - lato - ciągle na gazie !!! zawsze odpalała , a silnik dalej jeździ ... gdzieś w polsce u kogoś

_________________
http://mieleckie.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL