forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 23-12-2024, 01:55

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09-02-2007, 23:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
tak w cb70 jest jednozylowka podpieta pod ecu, ecu sie niczym nie rozni od tego europejskiego wiec montujac lambde mozna sie wpiac w ecu - bart wiesz na co to znaczy dla zwiekszenia ilosci paliwa ?? bo emulujac sygnał lambdy mozna zwiekszyc ilosc paliwa 8)

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-02-2007, 00:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22-09-2006, 21:03
Posty: 139
Lokalizacja: Gdańsk
jak narazie mam zlutowany układ emulujący sygnał z czujnika temperatury cieczy chłodzacej ,zobaczyhmy jakie będą efekty ,jak nikłe to podziałamy z sondą i czujnikiem temperatury powietrza doładowanego.

PS. szociu jak zrobić pomiar sondy lambda jednoprzewodowej ,zwykłym miernikiem elektronicznym? (chce zrobic pomiar AFR)

_________________
BOOST IS BEST, SCREW THE REST!
2xGTti


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-02-2007, 02:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
sonda jednoprzewodowa daje ci od 0-1v zwykłym multimetrem powinieneś zmierzyć napięcie

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-02-2007, 02:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Zwykłym = analogowym. Pomiar cyfrowym nie wychodzi dobrze.

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-02-2007, 10:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
dlaczego ?? multimetr jakis normalny nie chinski ma duza czetotliwosc próbkowania z funkcja hold wiec jaki problem

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23-03-2007, 01:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-08-2006, 16:30
Posty: 67
Lokalizacja: Lublin
szociu napisał(a):
dlaczego ?? multimetr jakis normalny nie chinski ma duza czetotliwosc próbkowania z funkcja hold wiec jaki problem


moze chodzi, o to ze wartosc napiecia zmienia sie bardzo szybko i nie zdolasz zobaczyc wartosci max, a tak wskazoweczka ladnie Ci wszystko pokaze ;)

P.S. co daje funkcja hold ?

_________________
Możliwość zahamowania jest Twoim prawem do prędkości...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23-03-2007, 09:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
zaleznie od miernika w tych lepszych daje zamrozenie wyniku pomiaru, da sie wtedy odczytac wynik pomimo tego że sygnał jest o dużej czestotliwosci zmian

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL