Ello !!!
Jush jakis czas temu obrotka mi sie wieszala ale od czasu do czasu dzialala prawie jak miernik wysterowania jak podglasnialem radio.Nawet mnie sie to podobalo po skakala tak jak uderzenie beatu(takie zboczenie).Ale po czasie przestala dzialac.Po rozmowie z moim najlepszym doradca
Szociem ktory polecil mi przelutowanie plytki obrotomierza postanowilem sie za to zabrac majac chwilke czasu,i powiem ze DZIALA!!!!Mega fajna sprawa.Pewnie nie u wszystkich to zadziala ale tym ktorym jeszcze daje jakies znaki zycia pewnie pomoze.
Umieszcze tutaj maly manualik jak rozebrac ta obrotke bo trzeba do tego troche cierpliwosci i delikatnosci.
Co nam potrzebne:
-srobokret 'krzyzak" maly i duzy
-lutownica
-cyna
-kalafonia
-piwko lub dwa
-dwa noze do smarowania chleba
i duzo cierpliwosci
STEP 1
Nalezy wymontowac obrotke z auta.Tego dokladnie nie bede opisywal bo nie ma w tym jakielkolwiek filozofii.
STEP 2
Majac cyferblaty w domu lub w garazu zdejmujemy przezroczyta pokrywe ktora jest na zaczepkach dokladnie na 6-ciu.
STEP 3
Nastepnie sciagamy czarna rameczke ktora jest dookola zegarow rowniez na zaczepach
okolo 7-miu
STEP 4
Nastepnie sciagamy zaslepke "czarna" ze wskazowki ale delikatnie aby niepolamac nic
STEP 5
Po sciagnieciu zaslepki ze wskazowki spadnie wam pewnie blaszka w ksztalcie ksiezyca dziala ona jako odwaznik bynajmniej tak mi sie wydaje.Odkladamy to na bok .Nie zgubic bo wsazowka bedzie skakac na dziurach we wszystkie strony.
STEP 6
Wyciagamy do gory wskazowke delikatnie tak by niepekla.U mnie siedziala dosc mocno wiec podwazylem ja dwoma nozami
i pozostaje nam jush latwa robota
STEP 7
Odkrecamy dwie srubeczki ktore byly za wskazowka i sciagamy tabliczke z obrotki
Po odkreceniu i sciagnieciu wyglada to tak
STEP 8
Zdejmujemy taki plastyk przezroczysty ktory nie jest ani przykrecony ani nie jest na zaczepach.I mamy jush 70% roboty .Widac jush plytke obrotki.
STEP 9
Musimy odkrecic 3 srobki na odwrocie cyferblatow(u mnie sa srebrne) trzymajace plytke obrotki
i bedziemy ja mieli w rekach wlasnie tak:
A w srodku pustka i mozemy sobie wyczyscic
STEP 10
No i teraz najwazniejsza operacja to przelutowanie wszystkich lutow gdyz napewno sa niektore tzw.zimne luty a co golym okiem nie zawsze widac.Starannie i uwaznie nanosimy cyne na wszystkie nozki a szczegolnie trzeba uwazac na te ze scalaka bo sa male odstepy pomiedzy soba.U mnie stara cyna ze scalaka wrecz znikala po rozgrzaniu.
STEP 11
Po skonczonej pracy skladamy wszystko do kupy.
SPOSTRZEZENIA
Co do wkladania wskazowki bym sie tak nie spieszyl i niezakrecal wszystkiego w aucie gdyz moja wskazowka po przekreceniu kluczyka na ACC jush sie wychylala i co za tym idzie bledne odczyty pokazywala.Najlepiej bez wskazowki wlozyc odpalic auto i podeptac pedalem gazu pare razy.Nastepnie wylaczyc bryke i wlazyc wskazowke i mozna sprawdzac.Po to bylo to robione by silniczek sie ulazyl w swoja pozycje.
Powodzenia mam nadzieje ze bedzie to przydatne dla kogos
Nie jest to fachowy opis ale cos sie tam z tego mozna dowiedziec.
Duze podziekowania dla SZOCIA!!!:!: