o czym wogóle ta rozmowa , charada zapewnia nam minimalne poczucie bezpieczeństwa , auto ma ponoć tak skonstruowaną łapę pod silnikiem która ma nie pozwolić silnikowi na wejście do kabiny , mamy pasy , jak bym sie tym przejmował to bym wogole nie jeździł starszymi autami ... weźcie TICO i porównajcie go z Cuore ..... Cuore przeszło minimalne wymagania jakie tylko były ( i są ) nałożone na producentów .... zostało wypuszczone do Niemiec , Anglii , Francji i innych krajów europejskich , Niestety Tico nie udało się przejeść tego i uzyskać homologacji na rynki Europejskie .... no i trafiło do polski tylko .... nie poszło dalej! Natomiast Matiz już daje rade
ale to rozmowa kompletnie bez sensu bo Matiz to przedział wiekowy G200 ... no i oczywiście nowszych Cuore , które miały Montowane Poduchy , pirotechniczne napinacze ,
Swoją drogą ciekawe jak Nowy Sirion wypadł w teście zderzeniowym a jak wypadła Yariska .... w końcu to bracia
Crash Testy to mogą tylko nam powiedzieć że za auto zapłacimy więcej
a czemu tak ?? ok , jest testowane 60km/h .... wszyscy wyszli Cało ... fajnie brzmi prawda ?? ok , teraz my jedziemy 60km/h super bezpiecznym autem ... na pewno nic nam sie nie stanie !! .... nagle wjeżdża w nas ktoś z prędkością tylko 70km/h !! - przypominam to nie są duże prędkości !!!!! i Nasza Prędkość plus prędkość drugiego auta jest równa 130km/h .... i teraz zagadka - auto było testowane przy 60km/h czy przy 130km/h ?? takich przykładów mogę dawać wiele .... czasem się zastanawiam czy producenci to te samochody robią żeby ludzie wychodzili cali podczas zderzenia ze ścianą ? czy podczas zderzenia 2ch samochodów ... nie da sie ukryć że producenci zauważyli że słowo BEZIECZENSTWO świetnie się sprzedaje ... a o to chodzi