forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 04-10-2024, 03:22

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Przerywacz lub moduł zapłonowy.
PostNapisane: 01-03-2009, 18:29 
Offline

Dołączył(a): 03-02-2009, 10:44
Posty: 4
Lokalizacja: Szczecin
Kupiłem obrotomierz zewnętrzny muszę go podłączyć pomiędzy cewką zapłonową a przerywaczem lub modułem zapłonowym. Problem polega na tym, że nie wiem jak wygląda i gdzie szukać przerywacza lub modułu zapłonowego. Mój typ samochodu to Charada G100 silnik CB-23. Może ktoś mógłby zrobić zdjęcie i wskazać, która to część.

_________________
Charade G100.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01-03-2009, 19:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Podpinasz się pod kabel nr 4. Miłej zabawy :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02-03-2009, 23:36 
Offline

Dołączył(a): 03-02-2009, 10:44
Posty: 4
Lokalizacja: Szczecin
Podpiąłem się w skazane miejsce ale wtedy samochód nie chciał wystartować w ogóle. Tam gdzie są odłączone 4 kable to jest raczej rozdzielacz aparat zapłonowy, a ja mam się wpiąć pomiędzy cewką zapłonową a przerywaczem lub modułem zapłonowym.

_________________
Charade G100.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02-03-2009, 23:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
A w jaki sposób się podpiąłeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-03-2009, 09:10 
Offline

Dołączył(a): 03-02-2009, 10:44
Posty: 4
Lokalizacja: Szczecin
Pierwszy raz podpiąłem się w następujący sposób, odłączyłem przewód 4 od elementu 3, zdjąłem izolacje z przewodu sygnałowego od obrotomierza, włożyłem przewód sygnałowy do tego złącza a następnie powrotem podłączyłem przewód 4 z elementem 3. W takiej konfiguracji silnik nie chciał odpalić.

Przeczytałem w instrukcji, że można też połączyć bez inwazyjnie (silniki motocyklowe). W tym celu należało przewód sygnałowy owinąć wokół przewodu wysokiego napięcia, wychodzącego z cewki (1 do 3 zwoji). Ja owinąłem wokół przewodu 4. Tym razem coś już zadziałało ale na jałowych, na luzie miał 2000-2100 obrotów, a w czasie jazdy 5000-6000. To raczej nie są dobre wskazania.

_________________
Charade G100.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-03-2009, 11:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
zrobiłeś wszystko dobrze. nie mam pojęcia dlaczego auto tak reaguje :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-03-2009, 16:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
A obrotomierz przystosowany jest do 3 cylindrów? sprawdz jeszcze jak będzie działał jak podłączysz pod którykolwiek kabel od świecy

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-03-2009, 20:14 
Offline

Dołączył(a): 03-02-2009, 10:44
Posty: 4
Lokalizacja: Szczecin
Obrotomierz przystosowany jest do pomiaru od 1 do 8 cylindrów, programowany przyciskiem. Jakie powinny być obroty na jałowym biegu? W manualu znalazłem, że koło 800.

_________________
Charade G100.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL