a ja proponuje zajrzec na kanaly wodne czy nie masz zatkanych, przy okazji na walek rozrzady czy nie jest "zajechany" na krzywkach i panewkach. Jezeli sie grzeje moga nie otwierac sie zawory wydechowe(patrz walek). Sprawdz uszczelki (czy nie masz oleju w plynie od chlodnicy), czy nie wycieka niegdzie plyn (czy woda) chlodzaca tzn. czy nie ubywa ze zbiorniczka.
proponuje przy remoncie nie wsadzac szlifowanych zaworow - sa slabsze i ciensze. komplet nowych (ssace i wydechowe) kosztuje w sumie 120zl.
rozrusznik bym zostawil w spokoju. jezeli pluje olejem to wymien: zawory(koniecznie nowe), uszczelniacze zaworow i pierscienie, sprzwdzcie popychacze czy dzialaja jak nalezy i czy nie maja wyszczerbionych prowadniczek po wale. warto rzucic okiem na glowice -> ona jest "zlepiona" z dwoch odlewow. czesto w miejscu laczenia lubi sie rozszczelnic. warto to podejrzec
mam taki sam silnik i tez sie podgrzewal, bral olej, nie mial mocy itp itd.
wlasnie jestem w trakcie jego remontu, ale takiego na serio gdzie ze starcyh czesci zostaja tloki i panewki glowne ;p.korbowodowe wymieniam. gdzies na forum znajdziesz moj post na ten temat
ps/ mi wszystkie czesci udalo sie zalatwic w 1 dzien, nie ma z nimi problemu, koszt ok.800zl + planowanie i szlify gniazd zaworow+robocizna.
Pozdro i cierpliwosci zycze