forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 23-12-2024, 01:55

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z prądem
PostNapisane: 12-01-2007, 18:59 
Offline

Dołączył(a): 25-09-2006, 19:20
Posty: 129
Lokalizacja: Tomaszów Maz
Panowie wstyd się przyznać ale po nocy spędzonej w pracy na ok 1s podłączyłem odwrotnie akumulator. Plus do masy a masę do plusa. Natychmiast odłączyłem przewody ale... po ponownym już dobrym podłączeniu nie mam prądu. Przekręcam stacyjke a ona nie reaguje. Po prostu jak by akumulatora nie było! Bezpieczniki na kablu prądowym są ok bezpieczniki w kabinie ok. Gdzie proponujecie dalej szukać??

_________________
Wygrani są na mecie...
TXF 1.3i 4wd dla frajdy
S 40 1.9 TDI na co dzień
4.2 315KM w pracy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-01-2007, 19:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
ha :) dobreeee , wiec ja proponuje bezpieczniki przeglądnąć :) inaczej nie da sie ..... ale straszny błąd :) dziwny i niespotykany ;)

_________________
http://mieleckie.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-01-2007, 19:08 
Offline

Dołączył(a): 25-09-2006, 19:20
Posty: 129
Lokalizacja: Tomaszów Maz
klema masowa nie weszła na plusowy słupek dosłownie ją dotykała! Bezpieczniki są ok. Te pod kierownicą sprawdziłem te na przewodzie plusowym zaraz za klema sprawdziłem. Jeszcze jakieś są??

_________________
Wygrani są na mecie...
TXF 1.3i 4wd dla frajdy
S 40 1.9 TDI na co dzień
4.2 315KM w pracy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-01-2007, 22:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
Musisz wziąć zwykły miernik i szukać. Na początku zacząć od akumulatora czy ma napięcie, później możesz rozebrać stacyjkę i zobaczyć czy przychodzi na nią napięcie. Ale najpierw sprawdź miernikiem bezpieczniki, a jak nie masz miernika załóż inny bezpiecznik!! Jeśli wszystko będzie wyglądało OK to sprawdź sobie całą instalacje od akumulatora do stacyjki gdzie idą wszystkie kable, czy nie ma na nich jeszcze jakiegoś bezpiecznika!!

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13-01-2007, 11:05 
Offline

Dołączył(a): 25-09-2006, 19:20
Posty: 129
Lokalizacja: Tomaszów Maz
Wczoraj jeszcze dłubałem troszke. Szukałem regulatora napięcia bo w takich przypadkach na 100% nadaje się do wymiany ale... Nie mogę go znaleść - wykręciłem alternator i okazuje się że jest od mitsubisi (regulatora brak). teraz bez alternatora pojawiły się światła i awaryjki ale stacyjka i wszystko inne nadal zachowuje się jak bez prądu. A może ktoś wie czy komputer ma przed soba jakis regulator napięcia? Masa z prądem na pewno nie są zwarte (zmierzyłem) więc kable się nie potopiły. Co proponujecie dalej?

_________________
Wygrani są na mecie...
TXF 1.3i 4wd dla frajdy
S 40 1.9 TDI na co dzień
4.2 315KM w pracy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13-01-2007, 13:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-10-2005, 12:01
Posty: 121
Lokalizacja: kętrzyn
Regulator napięcia MUSI BYĆ!!!!! poszukaj go dobrze pewnie jest schowany pod jakas osłoną w alternatorze. :!: :!: :!:

_________________
1,3 16v 91 szary metalik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13-01-2007, 13:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-10-2005, 12:01
Posty: 121
Lokalizacja: kętrzyn
podaj adres swojej skrzynki pocztowej to prześle schemat instalacji elek. może to ci pomoże

_________________
1,3 16v 91 szary metalik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14-01-2007, 01:19 
Offline

Dołączył(a): 25-09-2006, 19:20
Posty: 129
Lokalizacja: Tomaszów Maz
Jest ok! Usterka naprawiona! schemat jest dostępny na serwerze i bardzo mi pomógł. 4 godziny sprawdzałem każdy kabel multimetrem. Biały kabel od stacyjki do rozrusznika przepalił się w miejscu gdzie łączy sie z kablem od klemy plusowej. Bez żadnych "dzikusów" wyprułem go i wsadziłem nowy o podobnej grubosci. charadka już śmiga. Dziękuje za pomoc i zainteresowanie!!!

_________________
Wygrani są na mecie...
TXF 1.3i 4wd dla frajdy
S 40 1.9 TDI na co dzień
4.2 315KM w pracy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14-01-2007, 19:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Cieszymy się razem z Tobą :) Mnie osobiście cieszy, że zaczynacie korzystać z udostępnianych przez charadowiczów na ftp manuali :)

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16-01-2007, 13:27 
Offline

Dołączył(a): 25-09-2006, 19:20
Posty: 129
Lokalizacja: Tomaszów Maz
Powiedziałeś tak jak bysmy łaske robili! Bez tego nie da się wielu rzeczy naprawić więc wrzucajcie tam wszystko co macie na tema charadek!

_________________
Wygrani są na mecie...
TXF 1.3i 4wd dla frajdy
S 40 1.9 TDI na co dzień
4.2 315KM w pracy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL