Hej Jurg!!
Niedawno to przechodzilem - wymiana walka rozrzadu, nowy pasek i napinacz, ustawienie zaworow i regulacja zaplonu.
Ja z Ojcem zrobilismy tak:
Wymieniony walek, nastawiony zgodnie z rozrzadem (nie da rady inaczej ustawic - rozrzad Ci nie podpasuje...)
Wudroof key to jest ten taki polokroagly klin przy walku rozrzadu utrzymujacy kolko paska rozrzadu (to gorne) w jednej pozycji na walku (zeby sie nie krecilo
Kwestia jest taka, ze jak pokrecisz samym walkiem, to sobie rozregulujesz zaplon doszczetnie.
Musisz zrobic tak:
1. Ustawic gorne kolko rozrzadu na tej kropce po wewnetrznej stronie na sama gore,
2. Wyciagnac aparat zaplonowy - ustawic na znaki (kropki) na walku aparatu i jego obudowie.(Od razu ustaw sobie szczeline i wyczysc wszystko ladnie)
3. Odpalic silnik i teraz: (Pewnie rozpoczne flamewara:)):
Jako ze moj Ojciec ma dosc duze doswiadczenie, to:
Na odpalonym silniku poluzuj aparat zaplonowy i ustaw sobie zaplon na sluch, krecac aparatem:) - tak zeby obroty byly jak najrowniejsze
Dokrec i jedz na sprawdzenie strobem - u mnie nawet nie trzeba bylo nic poprawiac!!!Zaplon byl idealnie ustawiony
PS. Jesli chcesz odkrecac cala obudowe aparatu lacznie z pompka paliwa, to uwazaj na taki maly bolec - lubi wyplywac razem z olejem i sie zapodziewac - a bez tego pompka nie dziala
Wlasnie doczytalem do konca
WYKREC POMPKE PALIWA I ZOBACZ, CZY MASZ TEN BOLEC - JAK BEDZIE TYLKO DZIURKA W PLASTIKU, BEZ BOLCA, TO POMPKA PALIWA NIE DZIALA!!
Pozdrawiam!!