szociu napisał(a):
po pierwsze pod jakie turbo masz kolektor, po drugie turbo ci bedzie padać zawsze jak źle poprowadzisz olej i pod za dużym cienieniem bez restryktora, po trzecie jak masz koncepcje przerobienia mapy zapłonu i paliwa to śmiało dmuchaj więcej niż fabryka ale na takiej bazie gdzie nawet serii nie trzyma tylko ledwo jedzie ja bym się nie odważył
W sumie to jest taka opcja, ja z wami tutaj dyskutuje na temat mojej charadki i przekazuje wszsytkie uwagi osobie ktora te auto robi, ja ogonie nie za bardzo sie na tym znam dlatego z gory przeprasza w razie jakbym coś głupiego napisał albo jakieś głupie pytanie zadł. Po prostu ojczulek naprawia samochody od X lat i się na tym zajebiście zna to lepiej zeby on zajmował się tym autem niż jakiś nowicjusz. Po drugie to auto jest zamulone ale narazie wwalić normalne turbo jak z fabryki ale bede miał możliwośc pewnie zamianki na inne dlatego jakby dobeze z tym turbo śmigał już, osiągi niech będą zblizone do tych fabrycznych, to wtedy planował bym zmiane turbinki i przerobienie wydechu na starcie. Tyle tylko ze ja wiem tyle na ten temat a Ojczulek wie ze to nie jest tylko wsadzenie drugiego turbo i załozenie jakiejś rury na wydech
.
Gdzie pod wawą mozna sprawdzić komputer w tej charadzie?? Bo u nas tego ne robimy i nie mozemy sprawdzić tej mark na kompie :/