panewki lecą z powodu pompy olejowej - pisał o tym hitman, co do sprzęgła to za 600-900 pln radzikowski zrobi ci pod zamówienie spiekane, seryjne się nienadaje do startów z podwyższonych obrotów - 2 starty z 2500 obr i za 3 razem już ślizgało bo było nagrzane, pomiar afr bede miał w swojej na bazie jednoprzewodowej lambdy i wskaźnika elektronicznego ale muszę downpipe wyspawać z otworem pod lambde (a nieznam nikogo w okolicy kto by sie podjął
). Panewki seryjne do dostania w camskillu - nadwymiarów niema chyba że sam dorobisz, tłoki i pierścienie dostaniesz w nadwymiarze, nie do dostania są płytki do regulacji zaworów (no chyba że tylko ja nie potrafię znaleźć), wałki rozrządu nie nadają się do regeneracji, Jeśli chciałbyś mocno kręcić silnik do wyważenia wał, korbowody, koło zamachowe i wałek wyważający. co do seryjnego ECU to do 0,9 bara jest ok, później musisz mieć zmienione sterowanie. najmocniejsze charady o jakich słyszałem miały ponad 170 do 200 km - filmiki z jedną z australi możesz zobaczyć na youtube