forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 22-12-2024, 09:28

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: PROBLEMY Z OGRZEWANIEM
PostNapisane: 29-06-2005, 22:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10-05-2005, 11:00
Posty: 36
Lokalizacja: warszawa
MAM MALY PROBLEM BO W ZIME TO JA ZAMARZNE.MOJA SZKARADA NIE GRZEJE.GRZEJE ALE TRAGICZNIE.JUZ W MALUCHU MIALEM LEPSZE OGRZEWANIE.JAKA MOZE BYC TEGO PRZYCZYNA?POZDRO

_________________
juz nie charada,tylko audi 80:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30-06-2005, 06:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-09-2004, 16:23
Posty: 463
Lokalizacja: Jelenia Góra
Po pierwsze sprawdź termostat i stan płynu w ukł.chłodzenia. Często własnie przez termostat ogrzewanie nie hula. Ja miałem tak 2 razy w różnych charadach. Sam silnik też się wtedy bardzo powoli nagrzewa

_________________
Charadka GTti

..::: Systemy Car Audio :::..

www.caraudio.jelenia.pl

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30-06-2005, 11:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-02-2005, 19:24
Posty: 165
Lokalizacja: wysokie mazowieckie
witam i podpowiem ze to co pisze HITMAN TO PRAWDA LECZ DRUGA SPRAWA JEST SPRAWA KAMIENIA KOTLOWEGO W UKLADZIE CHLODZENIA,CZYLI MOZE MASZ POPROSTU ZAKAMIENIONA NAGRZEWNICE I SLABO GRZEJE PONIEWAZ SLABO PRZEPUSZCZA PLYN.

SPOSOB NA NAPRAWE :D PRZED WYMIANA PLYNY DOLEJ DO UKLADU CHLODZENIA KILKA SZKLANEK OCTU I POJEZDZIJ TROCHE.OCET ROZPUSCI KAMIENI I GO WYPLUCZE POTEM SPUSCISZ PLYN I ZALEJ NOWY :wink:

TRZECIA OPCJA JEST OPCJA POMPY WODNEJ: WYZARTE LOPATKI POMPY I SLABE JEJ CISNIENIE :cry:

_________________
G101 1.0 b cb 90
wysokie mazowieckie
gg 3002241


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-07-2005, 15:59 
Offline

Dołączył(a): 27-07-2005, 00:48
Posty: 369
Lokalizacja: chełm
Samochód: Daihatsu
Model: Charade 1.0D G101
Rok: 1991
witam.ja tez mialem ten problem i w zimie nie dalo sie jezdzic bo zamarzala przednia szyba.przyczyna był kamien w nagrzewnicy.sposob c octem jest prosty,ale ryzykowny bo ujawni to wszystkie nawet najmniejsze nieszczelnosci.dlatego ja rozebralem (teoretycznie nierozbieralna) nagrzewnice i okazalo sie że ze wszystkich kanalow tylko 3 cokolwiek przepuszczaja. Ja czyscilem a raczej wybijalem z nich kamiej brzeszczotem szer.10mm. idzie b.szybko.po zalutowaniu dziala jak nowa!
UWAZAJ TYLKO PRZY ROZBIERANIU BO BLACHY SA CIENKIE.TRZEBA BARDZO MOCNO JE NAGRZAC.POWODZENIA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29-07-2005, 07:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-02-2005, 19:24
Posty: 165
Lokalizacja: wysokie mazowieckie
NOM Z OCTEM TRZEBA UWAZAC ABY NIE PRZESADZC A Z ROZBIERANIEM TO BYM SIE WSTRZYMAL POPROSTU TEZ NIE ZAWSZE DA SIE TO DOBRZE ZLOZYC A PO OCCIE JAK GDZIES POCIEKNIE TO MOZNA PROSZEK DO UKLADU ZASYPAC I BEDZIE GICIK.PO DRUGIE ZA MIAST OCTU MOZNA UZYC SPECJALNEGO SRODKA DO PLUKANIE I ODKAMIENIANIA UKLADOW CHLODZENIA NO I NIE TRZEBA SIE BAWIC W WYCIAGANIE NAGRZEWNICY ITP :wink:
POZDRO
SPOSOB SPRAWDZONY :lol:

_________________
G101 1.0 b cb 90
wysokie mazowieckie
gg 3002241


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29-07-2005, 08:28 
Offline

Dołączył(a): 27-07-2005, 00:48
Posty: 369
Lokalizacja: chełm
Samochód: Daihatsu
Model: Charade 1.0D G101
Rok: 1991
zgadzam sie ze rozbieranie nagrzewnicy jest ryzykowne ale czasami to jedyne wyjscie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29-07-2005, 08:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-02-2005, 19:24
Posty: 165
Lokalizacja: wysokie mazowieckie
NO WŁASNIE
ROZBIORKA NAGRZEWNICY TO CIEZKA SPRAWA NO I TRZEBA MIEC TROSZKE SPRZETU WIEC JEZELI DA SIE TO WYPLUKAC TO POROSTU POPLUKAC JESLI NIE TO JUZ ZACZYNAJA SIE SCHODKI :evil:
POZDRAWIAM

_________________
G101 1.0 b cb 90
wysokie mazowieckie
gg 3002241


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29-07-2005, 09:11 
Offline

Dołączył(a): 27-07-2005, 00:48
Posty: 369
Lokalizacja: chełm
Samochód: Daihatsu
Model: Charade 1.0D G101
Rok: 1991
a jeszcze mam jeden pomysl:
1.sprawdz czy na dobrze nagrzanym silniku plyn chłodniczy nie "ucieka" z chlodnicy bo tez wtedy nie ma go tez w nagrzewnicy.ja tak mialem (wiem ze to dziwne) i okazalo sie ze to wina uszczelki glowicy.
2.sprawdz czy przypadkiem silnik nie dagrzewa sie za "szybko" (chodzi mi o wskaznik temp.(zazwyczaj wskaznik wskazuje temp.wysoka a silnik jest ledwo cieply)
(ja mysle ze to sprezone gazy wypychaly plyn do zbiorniczka bo u mnie po odkreceniu korka w chłodnicy wylatywalo powietrze pod duzym cisnieniem)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29-07-2005, 09:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-02-2005, 19:24
Posty: 165
Lokalizacja: wysokie mazowieckie
JEŻELI WYWALA PLYN POD CISNIENIEM DO ZBIORNICZKA TO JUZ JEST ZLE PONIEWAZ NAJPRAWDOPODOBNIE PADLA USZCZELKA POD GLOWICA :evil:
Z CZUJNIKAMI TEMP TEZ JEST LIPA BO NIERAZ ZLE WSKAZUJA ALE JA MAM JUZ WYPROBOWANE I OBCYKANE SPODOBY NA CZUJNIKI ITP

_________________
G101 1.0 b cb 90
wysokie mazowieckie
gg 3002241


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL