Emaras napisał(a):
Przy odpalaniu silnika wyciągam ta wajche z ssania do końca naciskam raz gaz i odpala. Silnik wyje wiec ssanie działa, ale tu pojawia sie moje pierwsze pytanie ponieważ nie świeci sie kontrolka. Miałem kiedys sytuacje ze troszke dłużej przytrzymałem autko na ssaniu i w czasie jazdy zaświeciła mi sie kontrolka.
No i to jest prawidłowe, bo japońcy zrobili tak że jak silnik się rozgrzeje to dopiero się żółta zapali że masz wyłaczyć ssanie.
Emaras napisał(a):
A moje drugie pytanie dotyczy półsania. Czy w daihatsu wogóle cos takiego istnieje ?? Kiedy wciskam do połowy ta wajche silnik schodzi z obrotów i wsumie nie wiem czy ssanie działa jeszcze czy juz nie. Mam G100 wiec nie mam obrotomierza i nie moge sprawdzic dokładnie czy obroty sa wyzsze niz normalnie czy nie :/
Wiem że była reakcja wsumie w cały zakresie ssania, ściągnij sobie pokrywke filtru powietrza i wyciagnij lekko ssanie wduś pedał i zobacz jak jest ustawiona przepsutnica góra ta od ssania, spróbuj w paru miejscach pamietajac o pedale bo bez tego się nie ruszy (tylko nie zalej silniczka) - proponuje to zrobić przez wyciąganie, czasem coś się dzieje że nie odbija ta przepustnica na wyłączonym silniczku. A to że masz G100 nie znaczy że nie możesz mieć obrotka
To zależy od wersji wyposażenia. A co do wyczucia ssania materka82 to na cb-23 jechałem na ssaniu do pierwszego skrzyżowania gdzie trzebo było się zatrzymać i potem odrazu wyłączone.