forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 29-09-2024, 06:30

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14-09-2006, 18:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
pod ecu nie podepniesz, musiałbys miec nowego kompa poniewaz ten steruje na bazie otwarcia przepustnicy i czujnika temp wody. Komp jest sprzed epoki OBD. Co do wskazywania to na diodach jest najprościej bo jest jeden scalak który w zalezności od napięcia wyjścia wysterowuje diodę. Ponieważ na jednożyłowej lambdzie masz 0,1 do 1v to nie problem, ze wskazaniem elektronicznym w stylu 12,1 czy 14,1 tez nie problem ale musisz stosowac mikrokontroler np jakąś prostą atmegę, ale do takiej konstrukcji lepsza byłaby lambda 3-4 żyłowa bo jest dokładniejsza, dla mnie diodowa wystarczy jej koszt nieliczac lambdy to 10 pln :wink:

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14-09-2006, 19:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-10-2005, 15:08
Posty: 153
Lokalizacja: Bełchatów
Wiadomo tak taniej ale skad bedziesz wiedzial jaki jest AFR bo przy doladowaniu MBC to nastapi zubozenie mieszanki a taki wskaznik wyhyla sie nie wiadomo "o co" jest w granicy ale ile ten nikt nie wie. Chodzi mi o podpiecie bardziej zaawansowanej konstrukcji a nie wiem czy dpotrzeba jest oprocz lambdy jakies wpiecie do kompa (kosz lambdy to 80PLN 4 zylowej). Dodam ze moj silnik jest po remoncie trzyma kompresje ok. 10bar, luz na panewkach walu korbowego jak i walków glowicy ok, luz siowy tez ok, a mimo to przeznaczam go na zarzniecie po ca. 30kkm. Szykuje drugi, bo mam w zapasie. Jakby kogos interesowaly obliczenia kola zamachowego plus rysunek techniczny jak wykonac to tez opracowalem.

_________________
Darade GTtI (narazie upgrade do 1xx KM) - było
Sand Lover Discovery


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15-09-2006, 00:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
z diodowym wbrew twojej opini niema problemu, wartośc optymalnej mieszanki spalania w jednożyłowej to 0,5v, czyli np zapala 5 diodek, jesli chcesz dokładnie wiedziec to robisz coś takiego http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=520732&highlight=afr&sid=fd90f144a819a83ee3aec1417d81b7fe
koszt koło 60 pln elektronika, po podpięciu tylko wyjazd na stację do skalibrowania jeśli musisz mieć dokładne pomiary i w sumie tyle, od strony elementów elektronicznych projekt prosty a program w assemblerze masz na stronie z linka..

Co do wyliczeń do gtti to mnie intereują każde materiały 8)

jak robiłeś silnik to zmieniałeś pierścienie, jesli tak to czy używałes od zwykłej czy specjalnych pod gtti ?

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL