forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 22-12-2024, 20:48

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: śruby przy turbo
PostNapisane: 08-09-2006, 09:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
Witam!

Udało mi się dorobić uszczelkę pomiędzy turbo a kolektorem wydechowym (to kolanka za turbo przed katalizatorem) chciałem się zabrać za wymianę, są tam 3 albo 4 śruby (dokładnie nie pamiętam) na dwóch nakrętki są ok i po walce przy pomocy WD40 bez problemu puściły natomias 2 wyglądają tak jakby miały cały gwint pokruszony, są gładkie tzn niema jak chwycić, ma ktoś jakiś pomysł jak to pokonać ?

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-09-2006, 10:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25-06-2006, 13:49
Posty: 52
Lokalizacja: KRAKÓW
Mi się bardzo podoba co robisz z tym swoim GTTI. Na zlocie opowiadałeś (co jest nagrane) że gdy zapalisz silnik i odłączysz wszystkie przewody i rurki od silniki to dalej pracuje. Widzę że rozkręcasz samochód, skręcasz zostaje kilka śrub i jakieś tam części i auto dalej jeździ. Tak bo to Daihatsu :D

Tylko nie obrażaj się bo to żartobliwie napisałem :D

_________________
a jeśli Boga nie ma, to co z Ciebie za szatan?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-09-2006, 10:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
o tym odłączaniu to opowiadał martini - że jak odepnie wszystkie przewody od ciśnienia to auto dalej hula bo łapie gdzies lewe powietrze :wink:

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-09-2006, 10:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-08-2005, 23:05
Posty: 194
Lokalizacja: RUMIA
Siema rushmore a czy to przypadkiem niebył martini co tak opowiadał o swoim autku coś chyba cienko oglądałeś :wink:
Szociu może spróbuj coś w rodzaju klucza francuskiego albo jak masz mozliwość i część jest na złom to fleksem go :lol: :wink: Pozdr

_________________
Charadki chcą więcej się spotykać :))
gg6757184


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-09-2006, 10:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25-06-2006, 13:49
Posty: 52
Lokalizacja: KRAKÓW
a no faktycznie sorki za nieporozumienie.
a co do tematu to najlepszy jest taki klucz zaciskowy który działa na zasadzie kleszczy i można nim odkręcić nawet śrubę która tak się wyrobiła że jest okrągła. Nie wiem jak to się nazywa ale ja to kupiłem z tesco za 10 zł. Oczywiście renomowanej marki TOYA : :lol:

_________________
a jeśli Boga nie ma, to co z Ciebie za szatan?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-09-2006, 16:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
a ogladales zdjecia mojej turbiny? ja musialem z M8 zrobic M10 nagwintowac nowy gwint w kolektorze bo tam wcale juz niebylo starego, jak patrzysz na turbine to od gory sa dwie sruby ktore sie dokreca do kolektora w kolektorze jest gwint wlasnie ten dorabialem a z dolu sa dwie ale one maja gwint w turbinie a Tobie pewnie zerwal sie gwint na szpilkach tych od gory, albo przyspawaj cos i odkrec albo nawierc i rozwiertak no i odkrec a jak to nie pomoce to rozwiercic pod gwint M10 nagwintowac i wstawic szpilke :wink:

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-09-2006, 17:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
tobie chodzi o połączenie pomiędzy kolektorem wydechowym a turbo a mnie o połączenie za turbiną, takie kolanko przed katalizatorem... szpilki mam ok i niechciałbym ich niszczyć

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-09-2006, 08:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
juz wiem o jakie sruby chodzi, ciezkie tam jest dojscie wogule szczegolnie do tej w srodku :?

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-09-2006, 09:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
ta w środku na szczescie dobra natomiast z reszta powalcze jeszcze dzis kluczem farncuski może dam rade..

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-09-2006, 10:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-03-2006, 11:22
Posty: 840
Lokalizacja: Bydgoszcz
szociu napisał(a):
ta w środku na szczescie dobra natomiast z reszta powalcze jeszcze dzis kluczem farncuski może dam rade..

szociiu proponuje tymi szczypcami zaciskowymi z zatrzaskiem.. to się nazywa mors czy jakoś tak... albo diaxem zrób na plasko nakretki i wtedy francuzem, tylko bądz ostrożny :) bo z tego co pamietam to niema tam miejsca na szpilki takie jak zrobiliśmy u marcina gtti czyli M10. wrazie co są kleje i się szpilke wklei, loktait czy wurth i oki będzie

_________________
G102 1.3 16V black edition 5D Obrazek
Emerytowóz 1.6 White COUPE Obrazek LPG
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14-09-2006, 17:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-10-2005, 15:08
Posty: 153
Lokalizacja: Bełchatów
Szociu gtti nie ma kata a ta banka to depulsator. Z czego dorobiles uszczelke miedż, spirometal - ja splanowalem idoterlem metal na metal?. A propos szpilek to klucz morse'a a jak nie to trz spawac srube i dwie nakretki zalatwia sprawe lub drugie rozwiazanie bardziej drastyczne to rozwiercanie a potem przegwintowywanie.

_________________
Darade GTtI (narazie upgrade do 1xx KM) - było
Sand Lover Discovery


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14-09-2006, 18:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
gtti ma katalizator -zobacz specyfikacje producenta :wink:

patent ze spawanie mi sie podoba - wypróbuję 8)

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14-09-2006, 18:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-10-2005, 15:08
Posty: 153
Lokalizacja: Bełchatów
Szociu patrzylem virtual i live. Z reszta katalizator z chemi to "przyspieszacz" . Aby cos moglo dopalic zwiazki ae spalania calkowitego lecz nie zupelnego za turbo to ta banka musialaby byc czyms napelniona np . weglem z platyna itp. A tak w rzeczywistosci nie jest. Z reszta nasze pociechy nie maja sondy lambda wersja europejska (mysle o takiej by zastosowac czujnik EGT).

_________________
Darade GTtI (narazie upgrade do 1xx KM) - było
Sand Lover Discovery


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14-09-2006, 18:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
do EGT to raczej termopare potrzebujesz :wink: Lambde do AFR w niemczech jeździ charadka z wyspawanym wydechem - właśnie tak chce mieć zrobione z gwintem pod lambde + elektronika własnej roboty 8) Obrazek

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14-09-2006, 18:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-10-2005, 15:08
Posty: 153
Lokalizacja: Bełchatów
Sorry po***alo mnie sie. Ale takie pytanie odnosnie czujnik AFR czy sonda lambda nie powinna byc podpieta pod kompa? Jaki u nas jest OBD0? Nie interesuje mnie takie z lampkami one nic nie mowia. Maja wskazywac elektronicznie np: 12.3

_________________
Darade GTtI (narazie upgrade do 1xx KM) - było
Sand Lover Discovery


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 70 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL