forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 01-10-2024, 00:15

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Podłączenie kopułki zapłonu w GTti.
PostNapisane: 01-09-2006, 08:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
Witam!

Dostałem dziś nową kopułkę zapłonu do gtti chciałem wymienić i widzę że różnią się z ta nową, co ciekawe innaczej są rozpisane przewody zapłonowe. Sprawdzałem w manualu i nowa kopułka jest ok to stara chyba niebardzo, wyszło miu że mam w złej kolejności przewody podpięte a auto jeździ :shock: Prosiłbym o kolejność zapłonów jaka powinna być jeśli ktoś zna stojąc od przodu samochodu i traktując jako pierwszy cylinder od strony rozrządu, jesli ktoś miałby fotki jak jest prawidłowo podięte to było by super. Sprawa pilna bo jutro zlot a niechcę rozgrzebac auta więc wolę nie eksperymentować..

Pozdrawiam

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01-09-2006, 11:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-08-2006, 16:30
Posty: 67
Lokalizacja: Lublin
hmm a na kopulce nie masz odpowiednich oznaczen ? jak zle podlaczysz przewody to sie raczej nie nie stanie,(przynajmniej u mnie bylo wporzo:D metoda prob i bledow dopoki nie zauwazylem ze na kopulce sa ponumerowane:)) ) furka nie bedzie chodzic tak jak nalezy, to wtedy gasisz i kolejna kombinacja, ale zacznij od tej kombinacji w ktorej miales podlaczona stara kopulke jak chcesz to lookne u mnie, tylko ze to chyba nie bedzie to samo....

_________________
Możliwość zahamowania jest Twoim prawem do prędkości...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01-09-2006, 13:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
dostałem od marina foto, miałem cały czas źle podpięte mimo tego chodziło ok i rozpedzało się jak rakieta 8) teraz poprostu kupiłem orginalną kopułkę i jest zupełnie innaczej oznaczona od tej poprzedniej..

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01-09-2006, 23:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
było napewno dobrze podłączone - co do oryginalnej kopułki to możliwe że dostałeś od 1.0 wtrysk wygląda niemal identycznie można ja poznać że jedno ucho mocujące jest ciut przesunięte 9dosłownie kilka mm ), zresztą nie ma możliwośći żeby auto śmigało ze źle podłaczonymi kablami

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02-09-2006, 08:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
tak kopułka jest nieorginalna dziś wymieniam na orginalną, innaczej są opisy na nich stąd (kolejność zapłonu) moje wątpliwości

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL