forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 03-10-2024, 06:34

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Reduktor gazu wymieniać cały cze kupić zestaw naprawczy
PostNapisane: 23-07-2006, 23:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
Witam mam dylemat od jakiegoś czasu charada znacznie wiecej pali
,gorzej jezdzi i ciezko ją ustawić ponoc reduktor siada stąd moje pytanie czy ktoś sam naprawiał reduktor tzn. są zestawy naprawcze - czy lepiej wymienić na nowy, zestaw naprawczy 75 zl nowy z montazem 350 stąd moje pytanie
Pozdr

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24-07-2006, 06:47 
Offline

Dołączył(a): 03-02-2006, 20:59
Posty: 105
Lokalizacja: Łódź
lepiej wymienić reduktor , często się zdarza że po wymianie zestawu naprawczego problemy nie ustępują - a za wymianę w Łodzi chcą 200 z częściami - chyba że kupisz zestaw i sam zmienisz

_________________
w końcu TD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: reduktor
PostNapisane: 24-07-2006, 10:19 
Offline

Dołączył(a): 04-03-2006, 17:02
Posty: 4
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Witam ja też miałem problem z reduktorem B.R.C. chciałem go naprawić i kupiłem zestaw naprawczy koszt koło100zł . Po regeneracji chodził podobnie i było ciężko wyregulować ,niepolecam naprawy starego .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24-07-2006, 12:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-10-2005, 12:01
Posty: 121
Lokalizacja: kętrzyn
Witam.
Sam jeździłem przez około 6 lat na gozie (polonez) i często czyściłem reduktor(parownik) i to co może w nim siąść to tylko przepony sztuk dwie i ewentualnie spręrzynki. A tak na marginesie jak często spuszczacie osad z parownika? Więcej pali to tylko kwestia regulacji

_________________
1,3 16v 91 szary metalik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24-07-2006, 20:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
dzieki , dziś pierwszy raz od 60 tys wyczyscilem filterek był za syfiony czymś w rodzaju popiołu , zobaczymy jutro, dziś na regulacji najmniej to jakieś 0,15-0,2 co więc tragedi koleś mowił że niema , co do spustu syfu z reduktora to nie spuszczałem bo nie moge odkręcić śrubki tak się trzyma że imbusu się wyginają :( ale zobaczy jak coś to go wyciągne i spuszcze
chodzi o to że niby daje się go ustawić i jest spoko przez 1 tyś nawet 2 potem znów szaleje ze spalaniem i obrotami , z drugiej strony czytałem na różnych forach że ten model landi niejest najlepszym wyborem, no ale z taką instalacją już kupiłem auto , mam jeszcze pytanie czy w chardce 1.0 musi być reduktor podciśnieniowy tzn jest w niego wpięta instalacja podciśnieniowa gaźnika, czy można jakiś inny zamontowac ,I ostatnie pytanie czy można taki reduktor kupic np na allegro widze tam sporo ciekawych i niedrogich koło 200 zł coś wybierze się tylko niewiem jak potem na przeglądach

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25-07-2006, 11:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-10-2005, 12:01
Posty: 121
Lokalizacja: kętrzyn
Na przeglądach z tego co wiem to sprawdzają tylko szczelność połącczeń i date produkcji zbiornika(max 10lat) A co sie tyczy reduktora to podcisnienie z kolektora ssącego steruje dawką gazu dastarczanego do cylindrów.In wieksze podciśnienie tym mocniej ugina się przepona i gaz sfobodniej przepływa przez dysze do cylindrów. A reduktory popatrze gdyż sam jestem ciekawy jakie jeszcze sa.

_________________
1,3 16v 91 szary metalik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25-07-2006, 11:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-10-2005, 12:01
Posty: 121
Lokalizacja: kętrzyn
Przejrzałem oferte reduktorów i z tego co widze to że oprócz reduktora musiałbyś dokupić całą centralkę,która steruje dawką gazu.

_________________
1,3 16v 91 szary metalik


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL