forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 04-10-2024, 07:27

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: problem eksploatacyjne
PostNapisane: 29-06-2006, 16:09 
mam problem swieci mi sie caly czas kontrolka pomaranczowa od silnika , tak mi sie wydaje ze to silnik. wygladem przypomina to pompe lub cos. help


Góra
  
 
 Tytuł: problem eksploatacyjne
PostNapisane: 29-06-2006, 16:10 
dodam ze to charadka gtti


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29-06-2006, 23:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
jeśli to ta kontrolka po prawej stronie deski rozdzielczej to od silnika - żeby dowiedzieć się co dolega silnikowi skorzystaj z kostki serwisowej i sprawdź jaki dostaniesz komunikat -wystaczy zmostkowac piny i sprawdzic ile razy będzie migać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30-06-2006, 08:30 
DZIEKI , TYLKO JESZCZE BYS MI WYTLUMACZYL GDZIE JEST TA KOSTKA I JAK JA ZMOSTKOWAC BO MAM TEN SAMOCHOD 2 TYGODNIE DOPIERO I JESZCZE NIE WIEM CO I JAK A KSIAZKI ZADNEJ DO NIEGO NIE MAM.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30-06-2006, 15:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
tu masz :http://dairally.net/daihard/chas/CB80FaultCodes/CB80FaultCodes.htm


sama kostka jest stojąc od przodu po prawej stronie poniżej akumulatora, wystarczy ściągnąć zaślepkę i następnie zmostkować dolny pin i lewy górny. następnie wsiadasz do auta i przekręcasz kluczyk tak żeby zapaliły się kontrolki i czekasz ile razy ci mrugnie. między powtórzeniami kodów błędów są dłuższe przerwy. Od razu moge ci podpowiedzieć na co należy uważać - a mianowicie komp ma zapoamiętane wszystkie kody błędów żeby było wiarygodne wskazanie odłączasz mase na chwilę żeby zresetowac ustawienia błędów, następnie musisz pojeździć normalnie samochodem dopiero wtedy sprawdź, jeśli zrobisz z marszu możesz szczytać kody błędów które są dawno nieaktualne - np. ja kiedyś czyszcząc silnik nie założyłem jednago kabla na świecę auto ruszyło przejechałem parę materów ale coś mi nie pasowało bo chodził jak bokser :lol: podłączyłem kabel i wszystko było cacy aż chciałem zczytać kod wówczas wyszło mi że mam zły skład mieszanki paliwowo powietrznej i uszkodzenie w układzie zapłonu, niemogłem dojśc przyczyny a auto chodziło ok - dopiero na daihard kiedyś wyczytałem o takim myku z kompem i rzyczywiście to było przyczyną błędnego wskazania... a swoją drogą to komp pokaże dopiero gdy coś jest naprawde tak spierd... że uniemożliwia jazdę źle wyregulowanego zapłonu albo słabych kabli nie wskaże więc cudów niema. jakbyś chciał coś więcej wiedzieć możesz napisać do mnie na gg, też mam gtti krótko ale już parę rzeczy zdążyłem pzrerobić 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01-07-2006, 08:01 
dzieki wielkie . ja zaczynam temat z tym autem. bardzo mi sie podoba , jezdzi sie jeszcze lepiej. chcialem sie u was zarejestrowac ale cos mi nie wychodzi , nie wiem czemu.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-07-2006, 14:46 
podaj mi gg do siebie. nie daje rady


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-07-2006, 18:37 
gg 1880118


Góra
  
 
 Tytuł: gtti gosc
PostNapisane: 06-07-2006, 09:40 
wyszlo mi 8 i 11 . co to moze byc? niechcacy napisalem nowego posta. odczytalem te bledy ale kontrolka dalej sie pali. zauwazylem jeszcze ze spada mi kostka ta gdzie sie sprawdza miernikiem przepustnice czy jest otwarta itd. jesli jezdzilem bez tej wtyczki , moglo to powodowac wieksze spalanie??????/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06-07-2006, 09:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
oczywiście ponieważ zachowywał się tak jakby miał uszkodzony potencjometr przepustnicy.

Kod 8 mówi o temperaturze powietrza dostarczanego (jeśli poszedł czujnik to nmowego nie kupisz - musisz szukać używki)

kod 11 mówi o błędzie ząłączania ssania - może też wyskakiwać jeśli podczas testowania załączyłeś silnik a nie tylko pzrekręciłeś kluczyk w stacyjce

czy przed testami odłączyłęś masę w celu wyczyszczenia pamięci ecu ze starych błędów ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06-07-2006, 12:36 
TAK


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06-07-2006, 12:37 
JESZCZE RAZ SPRÓBUJE


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06-07-2006, 13:23 
sprobowalem jeszcze raz , zdjalem mase . i dalej 8 i 11 . chyba musze szukac tego czujnika powietrza zasynego. tylko nie wiem co z tym ssaniem. ale on mi tez ciezko odpala . jak jest zimny to pali najczesciej za 3 razem. tak jagdyby ssanie zalaczalo sie pozniej. bo on zalapuje . ma jakies 500/800 obrotow i po paru sekundach dopiero wchodzi na 1500. wiec faktycznie cos jest z tym ssaniem.????


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06-07-2006, 14:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
moja podobnie się zachowuje po sekundzie dopiero załapuje - niemiałem czasu się za to zabrać więc niemam pomysłu co to - od poniedziałku mam urlop więc do tego dojdę. Miałem też problem z falującymi obrotami - zniknął po wyciągnięciu wentylatora chłodnicy (była zatarty na amen) i obroty jałowe mi od razu skoczyły na prawidłową wartośc- normalnie by niewpadł na to żeby tam szukać przyczyny...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06-07-2006, 15:42 
MOJ WENTYLATOR TEZ SZUMI DZIWNIE I OBROTY MI FALUJA. MOZE TO TO, DAJ MI ZNAC JAK ZROBISZ. JA SIE ZABIORE ZA WENTYLATOR. WYMIENIALES GO CZY DA SIE GO NAPRAWIC, LUB COS


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL